Forside Fora Off-topic Online forenings systemer?

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Festival_H
    Rusher
    Offline

    Hejsa

    Jeg er i den situation er jeg er blevet tvunget til at blive formand for en ejerforening og har intet stamdata tilgængelig og ved ikke hvor jeg skal få fat på disse ting, men det er slet ikke det som er mit problem/spørgsmål.

    Jeg vil gerne, som jeg begynder at få indhentet oplysninger, data og regnskaber, have et godt system som jeg kan begynde at registrere disse data i således at det fremadrettet blir nemmere at finde info og, måske mere vigtigt, ment og trygt at kunne give dette data videre til den næste formand.

    Kender du nogle til nogle online forenings platforme?

    Jeg var slet ikke klar over at sådan noget eksisterede, men i forbindelse med søgning på at få oprettet et CVR nummer til vores grundejerforening, så landede jeg på en side der netop levere et system til dette. Jeg ved bare ikke om de gør det godt. Måske en trustpilot test er et godt sted starte.

    Er du evt. i en grundejerforening og hvordan holder i styr på alt stamdata, regnskaber og info deslige?

Viser 6 svar - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Kenkari
    Moderator
    • 2747 Indlæg
    Offline

    Mange foreninger omkring boliger, bruger Probo

    Der kan du også kommunikere med beboerne, og de kan kommunikere med hinanden.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #2
    Festival_H
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 781 Indlæg
    Offline

    #1 Jeg skulle måske lige sige at vi kun er 3 ejendomme i foreningen. Ved dog ikke om det ændre noget i forhold til Probo. Prøver at kigge på dem. Tak for tip.

    #3
    Jeppe
    Rusher
    • 360 Indlæg
    Offline

    #2
    3 ejendomme som i 3 lejligheder?

    Så ville jeg droppe alt der hedder systemer og bare bruge mail + dropbox.

    Jeg har selv brugt ProBo ret meget, men det var til 324 lejligheder…

    #4
    Festival_H
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 781 Indlæg
    Offline

    #3 Ja, 3 lejligheder. Det jeg leder efter er et sted på nettet hvor vi vil kunne opbevare ting. Et sted der er bygget til de ting man gemmer i en grundejer forening.

    Sagen er den at den nuværende formand er gået ned med en hjerneskade og vi har ikke mulighed for at trække noget info ud af ham.

    Min ide er så at få starte fra scratch og få lavet nogle gode systemer. Men vi kommer selvfølgelig også til at gifte os med den platform vi vælger og hvad hvis den pludselig bare lukker. Der er dropboxen måske mere sikker.

    Jeg kunne bare godt tænke mig at have en sted SPECIFIKT til ejerforeningens ting. Ting forsvinder bare på face og mail. Mail måske knap så megt som mail. Hvis vi har det på en platform kun omhandlende de vigtige ting, så er der måske højere sandsynlighed for at det blir vedligeholdt og opdateret.

    Jeg takker naturligvis for dine input. Ovenstående er nok mere en snak jeg lige har med mig selv

    #5
    Kenkari
    Moderator
    • 2747 Indlæg
    Offline

    #4

    Måske oprette en gmail til henvendelser og den slags.

    Og så bruge google drev til opbevaring af ting

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #6
    Jeppe
    Rusher
    • 360 Indlæg
    Offline

    #4
    Dokumenter forsvinder lige så meget i en platform hvor man pludseligt mister administrator-adgangen til pga. dødsfald eller lignende, som de gør i en delt Dropbox-mappe.

Viser 6 svar - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...