Forside Fora Spil PC Masterrace MS Flight Simulator 2020

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Deadmeat
    Rusher
    Offline

    Vil lige genoptage tråden fra DR her Som en passende åbner kan jeg fortælle at UK opdateringen lige er landet og de har bestemt givet den gas med at opdatere seværdigheder! Ser frem til nogen spændende sight seeing ture i det Engelske.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 62 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    Carl
    Rusher
    • 147 Indlæg
    Offline

    #24 hvad kommer sådan en sag til at ligge i pris?
    Ved man hvornår den kommer?

    Jeg spiller ikke da jeg ikke har udstyret til det, men jeg gad satme godt hvis man kunne få noget godt udstyr til den rigtige pris.

    #32
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    #30 – hvordan er det med Discovery Flights og de nye vandfly, kommer de også til pc-udgaven?

    Eller er flyene dlc pånær til den dyreste udgave?

    #33
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Svar til mig selv i #32 – Vandski og ski er ekstra udgaver af eksisterende fly, så de er med i opdateringen.

    #34
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Den sprang ivertfald fra omkring 60 til cirka 100 fps hos mig paa ultra når vi snakker performance . . .

    #35
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    #34 – performance virkede noget forbedret hos mig, men grafisk synes jeg det så værre ud… men jeg har muligvis bare bildt mig selv noget ind

    #36
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Syntes det ligner omtrent det samme . . .

    #37
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Det er muligt, at det er fra en tidligere update, men jeg er vild med, at der skiftes til satellit-billeder, når jeg zoomer tilstrækkeligt tæt på under “world map”. Det var jo totalt umuligt at lokalisere noget som helst tidligere.

    #38
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    #39
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    De fleste har fået 10-30% ekstra boost på FPS, hvis de kører med samme settings som før update.
    Det varierer dog.

    Mig i VR kan kun mærke meget lidt, og ikke nok til at det er rigtig fedt, på mit 2080ti kort.
    Så jeg må vente på en opgradering.

    #40
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline
    #41
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Racingen gør det ikke rigtigt for mig, må jeg indrømme. Men til gengæld kunne jeg overveje Junkers-modellen, når den ankommer. 15€ er en ok pris, synes jeg.

    Også fedt, hvis der ikke er alt for lang tid til helikoptere. Tror I, at der ankommer en eller flere gratis eller 100% dlc?

    #42
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Jeg skal ærligt talt indrømme at det er de gamle fly jeg er intereseret i, ikke racing . . .

    #43
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Der kom vel ikke nogle gamle fly i race-dlc’en?

    #44
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Så vidt jeg lige kan ane, er der ivertfald teaset: Hawker Hurricane, P51 Mustang, L-39 Albatros, og en fjerde . . .

    #45
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Tror den fjerde er en North American T6, og så vises der også en helikopter . . .

    #46
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Lol, jeg havde faktisk tænkt “Det ligner da en P-51”, men ikke tænkt tanken, at “det er da et historisk fly”, whoops

    Helikoptere har Asobo “lovet” os først kommer i 2022, og Air Race er vist sat til dette efterår? Samtidig kommer der også Top Gun-dlc’en til november. De har travlt!

    Jeg ser pænt meget frem til helikoptere.

    #47
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Jep, men nu analyserede jeg bare traileren, race skulle vist lande til oktober . . .

    #48
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Så er der nyt fra gutterne ved Honeycomb . . .

    Honeycomb Aeronautical Reveals New Products at FSExpo 2021

    #49
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Headsup. JU52 er released . . .

    #50
    hunterSEG
    Rusher
    • 225 Indlæg
    Offline

    To, nej tre ting.

    1. Glædelig bagjul og snart godt nytår. (Som vel egentligt er to ting, så det er total fire)

    2. Fik en Tobii eye tracker 5 i gave. Den virker virkelig godt til msfs (og skulle også være god til andre simulatorer). Selv på min bærbar 15″ får man virkelig en god indlevelse. Det giver rigtig meget frit at kunne kigge lidt rundt. Specielt er det super så nemt det er at kigge ind i drejet.

    Umiddelbart så var jeg lidt skeptisk om hvor meget det ville give i oplevelse, men det er ikke meget man skal flytte øjenen. Kan selvfølgelig godt kigge så langt til siden, at man ikke kan se skærmen, men det sker ikke ofte.

    Den koster dog omkring 1.700 kr. Så helt billig er den ikke, men vil sige det er bedre end et setup med to skærme, og den tilføjer virkelig noget godt.

    3. Kunne denne tråd ikke komme under “udvalgte spil”. Det findes jo ikke kun på PC masterrace mere. Er dog ikke trådstarter, så det er ikke mit kald. Synes dog kategorien “udvalgte spil” kunne bruge lidt flere titler.

    "Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."

    #51
    re4per
    Rusher
    • 100 Indlæg
    Offline

    Ny Nordics update. Så kom Storebæltsbroen endelig

    #52
    Diamont
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    #51
    Fedt. Det kan være jeg snart skal springe på FS2020. Skal bare lige have joystick eller noget.

    Er disse updates gratis til standard spillet eller er det DLC?

    #53
    re4per
    Rusher
    • 100 Indlæg
    Offline

    #52 Ja, de world updates er gratis.

    #54
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Måske man skulle ind og flyve en tur igen . . .

    #55
    NightBreaker
    Moderator
    • 1438 Indlæg
    Offline

    Fuck det ser fedt ud.

    #56
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    Igen – hvis nogen af jer har en monster PC med 4090 kort og VR,
    så er det her en next level oplevelse.

    #57
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3042 Indlæg
    Offline

    #56 Har stadig til gode og prøve mit Reverb G2 og mit 4090. Må hellere lige nosse mig sammen og tage en flyvetur snart.

    #58
    Michael
    Rusher
    • 5 Indlæg
    Offline

    Her kan findes flere små addons som folk har lavet til Danmark

    F.eks begge lillebælts broer

    https://flightsim.to/by-country/DK/

    #59
    Diamont
    Rusher
    • 33 Indlæg
    Offline

    Hvis en noob som mig skal igang med FS2020, hvilken stick bør man have? Er fx pedaler overkill? Throttle et must?

    Thrustmaster T.16000M FCS (570,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4710888
    Thrustmaster T.16000M FCS + Throttle (999,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-3473197
    Thrustmaster T.16000M FCS + Throttle + pedaler (1.550,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4362700
    Logitech X56 Rhino H.O.T.A.S. (1.500) https://www.pricerunner.dk/pl/165-4247467
    Logitech X52 H.O.T.A.S. (999,-) https://www.pricerunner.dk/pl/165-2970144
    Thrustmaster Hotas Warthog Flight Stick (1.900) https://www.pricerunner.dk/pl/165-3478667

    Eller kan man bruge PS4/5 controller? Ok oplevelse?

    X56 ser fedest ud, men ser ud til at en del døjer med fejl jf. anmeldelserne.
    Andre?

    #60
    hunterSEG
    Rusher
    • 225 Indlæg
    Offline

    #59 Kommer lidt an på hvad du tænker oplevelsen skal være.
    Skal du flyve helikopter, så vil jeg sige pedaler er godt.
    Almindelige fly der tror jeg godt du kan undvære dem. Nogle flightsticks har det indbygget i håndtaget, hvor du tvister det. Det har mit Logitech extreme 3d pro, det virker, men er meget følsomt og ikke noget hvor man kan holde et konstant twist på håndtaget.

    Throttle det skal du have.

    Dem du linker til skulle være gode til msfs, så vidt jeg husker at have læst.
    X56 ser fedt ud og der er nogle gode knapper ser det ud til. Specielt hvis du skal flyve fly med flere motorer.

    En ting jeg selv er meget glad for er min Tobii eye tracker 5. Den virker vildt godt, hvis du ikke skal gå VR vejen.

    Den hjælper meget og giver en meget bedre indlevelse end bare at se på en skærm.

    Har fulgt med på denne flight joypad, som skulle være kommet ud i foråret. Den ser faktisk ok ud. Dog lidt dyr og en stick+throttle er helt klart bedre.
    Er dog bange for der er gået noget galt for dem, for der sker ikke noget på deres hjemmeside.
    https://yawmanflight.com/

    Jeg bor i Viborg, så du skal være velkommen til at komme forbi og se eye tracker i aktion.
    Skal siges jeg kun bruger msfs til husbehov og ikke så ofte.

    "Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 62 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...