Forside Fora Spil PC Masterrace MS Flight Simulator 2020

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Deadmeat
    Rusher
    Offline

    Vil lige genoptage tråden fra DR her Som en passende åbner kan jeg fortælle at UK opdateringen lige er landet og de har bestemt givet den gas med at opdatere seværdigheder! Ser frem til nogen spændende sight seeing ture i det Engelske.

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 62 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Mikaa
    Rusher
    • 129 Indlæg
    Offline

    Det ser sgu flot ud – for det meste.

    Som en person der altid har været interesseret i fly, så må jeg sgu købe det spil snart.

    "Help me, Premature Ejaculation Man!"
    Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"

    #2
    Deadmeat
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 362 Indlæg
    Offline

    #1 @mikaa bare se at hoppe ud i det, for det er en fed og ret godt sammensat oplevelse efterhånden! kræver dog sin PC at trække hvis du vil have høj detsljegrad. Selv en juicy CPU er en god idé, til når man flyver over storbyer med fotogrametri data.

    Kan for øvrigt lige gøre lidt reklame for den Spitfire der er lige er blevet udgivet til FS2020 af Flying Iron Simulations. Hvis der skulle være andre veteranfly nørder herinde end mig.

    Ret vellykket tilføjelse og helt autentisk. Dog savner cockpit textures lidt detaljegrad, men selve modellering både indvendig og udvendig er rigtig godt. Lydsiden er i top! Koster pt. 22 EUR fra deres hjemmeside (super let at installere) og finder ellers også snart vej i den officielle store.

    #3
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    God ide at genoplive tråden, tænkte pudsigt nok det samme i går

    Mit forhold med MSFS er lidt svingende, må jeg indrømme. Det er ikke nødvendigvis mit “go-to” spil, hvis jeg skal slappe af. Dertil mangler jeg lidt et mål med flyveturene. Har lidt en tendens til at kede mig når der bare flyves lige ud

    Hvordan underholder I andre jer mens turen går lige ud?

    Fløj dog min første reelle tur med biplanet i går. Er du gal for en forskel, når jeg normalt flyver en af turboprop-maskinerne!

    Personligt håber jeg på nogle lidt større propelfly, gerne i stil med DC9.

    #4
    Mikaa
    Rusher
    • 129 Indlæg
    Offline

    #2
    Wow. Jeg måtte lige ind at tjekke Flying Iron Sim’s hjemmeside – det er ligesom en drøm, der går i opfyldelse hvis de udgiver P51 Mustang fly. Spitfire er rigtig lækker, det er ikke det – men P51 er MØGlækker.

    Jeg har netop fået min nye PC hjem med 5800X CPU og 3080 kort – så mon ikke der er kræfter nok til spillet

    "Help me, Premature Ejaculation Man!"
    Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"

    #5
    Deadmeat
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 362 Indlæg
    Offline

    #3 @Steadi ja enig med banal ligeud flyvning. For mig ligger fornøjelsen i at lave sight seeing ture til nye steder og sørge for at lægge waypoints ind på ruten, så det ikke bare er 30+ minutter i samme retning. Hygger mig også med at starte flyet op ved gate, når tiden er til det. giver mere indlevelse – også når man skal taxi’e til startbanen.

    Og helt enig i at en stor propelflyver. Jeg har dog våde drømme om en DC3

    #4: @mikaa hvis der ikke allerede er et P-51 på vej fra en 3. part så kommer det ganske givet senere. Ellers skal du installere DCS World og købe flyet der? Der er relativt ofte udsalg på DCS fly på Steam, hvis du henter den version.

    Har selv 5800x og skal nok levere. Vær dog forberedt på at FS2020 er umanerligt tungt især hvis man trækker alle detaljer til Max. Kan godt være selv din hardware ikke får det til at sprøjte derudad med 100+ fps over storbyer i hvert fald.

    #6
    Bams
    Rusher
    • 353 Indlæg
    Offline

    1000 tak for at reboote den her tråd fra DR. På den gamle havde en venlig sjæl skrevet en indkøbsliste ift hardware, hvis man skulle prøve den ultimative VR oplevelse med spillet. Det ville være fantastisk, hvis vi kunne få den igen. Taaaak❤️

    #7
    Deadmeat
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 362 Indlæg
    Offline

    #6 @bams jeg tror vist nok at Dailyrush nåede at blive puttet i et historisk arkiv online, så kan være forum tråden også stadig er tilgængelig. Du skal nok lige spørge i en anden tråd herinde (evt. ny) for at få svar.

    #8
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Er der forresten andre, som har oplevet lidt svingende performance på det seneste? Efter USA-updaten kørte spillet mærkbart bedre, men det er som om, at UK-update virker det lidt trægt igen.

    Jeg kan selvfølgelig ikke afvise, at det bare har været stederne, som jeg har fløjet, men måske andre har samme oplevelse.

    #9
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Saa landede naeste store update . . . Jep flying iron gor det rigtigt godt . . .

    #10
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Jeg skal gerne indrømme, at jeg flyver langt mindre end jeg havde troet og håbet, da jeg købte spillet. Jeg starter det op igen hver gang, at der kommer en ny world update, men så går det i stå igen efter noget tid. (meget som mit forsøg på at løbetræne, men det er en anden sag)

    Jeg er overrasket over, at Asobo først har helikoptere på til 2022 – jeg forestiller mig, at der er rigtig mange, som har det øverst på ønskelisten.

    #11
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    Jeg har spillet på pause, indtil der kommer ny generation af grafikkort, og ny VR gen.
    Det spil er så vildt i VR, men mit nuværende 2080ti, kan ikke trække det godt nok i VR.
    Godt nok til at få smag for VR i spillet, men mangler lige noget power til at køre i high settings.

    #12
    Elleve
    Rusher
    • 118 Indlæg
    Offline

    Jeg kunne godt tænke mig at spille det. Er casual fly nørd, men frygter lidt at det ikke kommer til at fange mig og bare kommer til at “samle støv” og det syntes jeg alligevel det er for dyrt til. Det lyder lidt som om at man selv skal sætte sig nogle mål med det, for det med bare at flyve rundt kan jeg forestille mig hurtigt bliver kedeligt.

    #13
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Nu gik jeg lidt amok med hardware indkob med denne tittel i tankerne, og nyder det i fulde drag, men hvis man mangler hestekraefterne til at traekke det tilfredsstillende kan jeg sgu godt forstaa den manglende entusiasme.
    Men i bagklogskabens lys, og den nuvaerene hardware situation, saa har jeg ikke fortrudt indkobet. Selvom tegnebogen peb lidt, saa kunne det jo tyde paa at vores nuvaerene grej skal holde lidt . . .

    #14
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    Noget af det bedste fra E3 – den sidste del med Top Gun
    I får lige hele E3 traileren, da det kommer til Xbox

    • Dette svar blev ændret 2 år, 10 måneder siden af wOOOOt.
    #15
    Nickell
    Moderator
    • 1745 Indlæg
    Offline

    Noget af det bedste fra E3 – den sidste del med Top Gun

    I får lige hele E3 traileren, da det kommer til Xbox

    • Dette svar blev ændret 2 år, 10 måneder siden af wOOOOt.

    Det kunne blive rigtig interessant! Gad vide, om der bliver mulighed for dogfights eller kun at flyve i jagerfly ene…

    #16
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    #14 – Jeg har allerede overvejet mindst en gang om jeg skulle skrotte ideen om, at MSFS nogensinde kører tilfredsstillende på min pc, og så “bare” anskaffe en Xbox i stedet.

    Ser også fedt ud med de nye vandeffekter.

    #17
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Du skal nok ikke regne med dog fights, men man kan jo altid lege at man skyder og saa bare jage hinanden, plus formationsflyvning . . .

    #18
    hunterSEG
    Rusher
    • 225 Indlæg
    Offline

    Så der update på vej.
    Nordic, ser godt ud.

    "Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."

    #19
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Det gor det . . .

    #20
    re4per
    Rusher
    • 100 Indlæg
    Offline

    Noget skuffet over de ikke har lavet en ordenlig Storebælts bro. Den ligner stadig lort.

    #21
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    De updates de laver er jo gratis, så det er ret cool uanset hvad.
    Men man kan nemt sidde tilbage som lokal beboer, og undre sig over 40 ting som ikke fik en opgradering.
    Vi kunne sagtens pege på nok ting i lille DK til en hel update hehe.
    Men vi må dele opmærksomheden med resten af Skandinavien i denne omgang.

    #22
    re4per
    Rusher
    • 100 Indlæg
    Offline

    Jeg tænker bare at verdens 5 største hængebro burde nok have været prioriteret i sådan en update der involverer DK. Nu kommer den jo nok næppe, medmindre den kommer som en 3 parts DLC.

    #23
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline
    #24
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Har i set den her ???

    #25
    wOOOOt
    Rusher
    • 242 Indlæg
    Offline

    Der er godt nyt på vej, i næste update 5.
    Et performance boost
    Starter ca. 8 min inde i denne video
    https://www.twitch.tv/videos/1072488104

    Vil også hjælpe os der gerne vil spille det i VR.
    Krydser fingre for det er nok.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af wOOOOt.
    #26
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Jep, det var det der blev teaset i deres even tidligere . . .

    #27
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    Nogen som har set videoer af MSFS på Xbox?

    Har set et par stykker, og jeg er ret imponeret. Så meget, så jeg overvejer om en Xbox var nemmere end at overveje en opgradering af min pc

    #28
    hunterSEG
    Rusher
    • 225 Indlæg
    Offline

    #27 har haft de samme tanker. Virker som en “billig” måde at opgradere. Så kan det også nemmere komme op på projektoren. Det ser altså godt ud på et 110″ lærred, selv i nedskaleret 1080p fra en entry gamer bærbar.

    Ved dog ikke om jeg er klar til at rykke fra ps til xbox. Kan dog bare beholde min ps3 og 4, det vil dog knibe med plads i skabet.

    "Et rush om dagen. Holder facebook fra døren."

    #29
    Steadi
    Rusher
    • 329 Indlæg
    Offline

    #28 – Mit største problem er, at min PS4 Pro står fint ved siden af tv’et, hvor den får meget lidt motion. Kan ikke huske hvornår, at jeg sidst tændte den. Tror der er stor sandsynlighed for, at Xbox’en ender med samme behandling, måske med undtagelse af MSFS.

    Xbox har selvfølgelig dog Game Pass, hvilket gør den lidt mere interessant, imo.

    #30
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Heads up: Den store performance update, og xbox release, lander i aften kl 17:00 dansk tid . . . https://www.flightsimulator.com/

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 62 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...