Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Jackass Forever (2021)

Tagget: 

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Suppe
    Rusher
    Offline

    Så er der komme en ny trailer til endnu en film i “serien” Jackass. Synes sgu altid det har været god underholdning, men har aldrig været i biograften for at se dem, jeg har altid ventet til de kom på streaming tjenesterne.

    Men man kan godt se det er ved at være nogle ældre herre nu. Lad os nu se om underholdningen er i top her, jeg er hver fald positiv over traileren.

Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    ^der var sgutte ikke streamingtjenester da de startede ;-P

    Nope! Har ikke travlt med at se mere. Har nået en(den) alder hvor gammel idioti/forkerte steder på forkerte tidspunkter mm. er ved at komme frem: Knirkene skulder, efter trillen ned af bjerg i GD-240. Mærkelige opsvulmet og ømt lillefinger-led efter klemme i pansret tårnluge(og måske et enkelt slagsmål – dengang i 20’erne). Stivhed i nakke, efter lidt for tæt på IED. Og har ikke engang opsøgt den slags!? ..altså udover, at få løn og være ung-dum nok til eventyr(suk)

    Man hatten af – for de tosser – de må mangle $$$ eller spænding, måske mest for dopamin-BOOST’!?

    PS. og så er der de dersens fæces og sperma segmenter i filmene – Jeg bliver sgu bare ikke fan EWAR!
    Hvis/når Jeg skal den slags – er det sgu med mit eget!

    Steve O er nok min yndling: Der var noget med et spring fra tredje etage+? og ned i den lave ende i en svømmepøl(50 cm?) Fordi dét handlede om teknik og ikke…

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af StultusX2.
Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...