Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Musik Go Voodoo People!!! 021223

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 30 svar - 1 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,636

Tre ting. To praktiske 🙂

Det er ikke det samme, nu hvor Keith Flint ikke er mere. Jeg ville have det underligt med at opleve dem live.

Praktiske ting.

Tap 1 er noget fucking lort at opleve ting i. Det er en meget aflang og ikke sÊrlig bred sal, sÄ kommer du sent, eller skal ud og pisse eller hente Þl, er det lort at se noget.

Parkering stinker. ALT er betalingsparkering i omrÄdet, og meget af det er spÊrret til virksomhederne i omrÄdet. Og parkeringspladserne ude pÄ KlÞvermarksvej er nedlagt og lavet om til cykelsti og betalingsparkering og ikke sÊrlig mange.

Jeg ville parkerere pÄ Prags Boulevard et sted, og gÄ det sidste stykke.

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 233

Enig, men valgte alligevel at mþde op 🙂 Legacy ift. deres betydning i historien fylder i mit sind 🙂 L)
    Og ja igen, fandme sygt tragisk at Keith is gone for good, om man fatter det…

Aldrig vĂŠret TAP1, sĂ„ TAK for Heads Up – Vi kommer 1 time fĂžr hvor dĂžrene Ă„bnes altsĂ„ kl 1900, sĂ„ mĂ„ se om det giver lidt – forventer vel 1,5 times GOOD VIBES – Men stadigt ØV hvis man ikke kan komme til BAR og retur…

Fedt insight med P, vi er der kun de ca. 3 timer – koster det dyrt ? (hvis vi kan fĂ„ plads til vognen)

LyhneInc
    Rusher
    • E-peen: 161

Wauw jeg har vĂŠret helt kogt af mange gange til Prodigy.

God fornþjelse 🙂

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Haha, bliver bare ØL eller Drinks her men det skal nok blive Hammer!!! 🙂

Og Tak!

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,636

Fedt insight med P, vi er der kun de ca. 3 timer – koster det dyrt ? (hvis vi kan fĂ„ plads til vognen)

Jeg desvÊrre ikke hvad og hvordan med betalingsparkering. Der sker en hel masse her pÄ fredag, og jeg kan ikke finde noget for det omrÄde. Du bare mÄ improvisere. Dog er det gratis efter kl 17 om lÞrdagen derude. Du kan vÊre heldig, men du skal nok regne med at MANGE andre vÊlger at kÞre dertil, sÄ kom i meget god tid.

LyhneInc
    Rusher

Haha, bliver bare ØL eller Drinks her men det skal nok blive Hammer!!! 🙂

Og Tak!

Det er ogsĂ„ at foretrĂŠkke den dag i dag, der var mere “gang i mig” i de gamle dage – isĂŠr nĂ„r vi havde aftrĂ„dt til fredags-appel, sĂ„ skulle der satme ske noget 🙂

Det var dog pisse fedt.

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,658

Fat of the land, er et af de bedste albums ever. Der er bare ingen dÄrlig nummer pÄ det album. Alt er triple A+.

Kan huske jeg kĂžrt, sammen nogle gutter ved ÅrĂžsund camping, i en gammel Nissan Patrol. Fuld blast pĂ„ anlĂŠgget med
    Diesel Power.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,855

Jeg skal derind – og selvom det ikke bliver det samme uden Keith, sĂ„ glĂŠder jeg mig stadig ?

Er normalt helt i front og har da ogsÄ high-fivet Keith en gang eller to, men i hans fravÊr og min fremskredne alder, sÄ tror jeg, at jeg holde mig lidt lÊngere bagud denne gang ?

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Har mit 3dfx VoodooÂČ(12MB)kort – stadig i live – er det ik’ nok for a Jilted Generation… Hva’ Ă©r 4 Ă„r+ nĂ„r man er ung…(Tee-hee)

^fra en Xennial

Parus
    Rusher
    • E-peen: 120

Stegelmann er ogsĂ„ vĂŠrt til musik lĂžrdag et andet sted i byen 🙂

JesperBlomkaal
    Rusher
    • E-peen: 376

Jeg skal ogsÄ derind!

Og ikke nok med det, har fandme ogsĂ„ min datter med, hun er blevet Prodigy fan pga. farmand! 🙂

GlĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠder mig!

P.s. hvis I skal nÞrde lidt, sÄ se hvordan hvert nummer er blevet til, det er epic hvordan smÄ lyde fra andre kendte sange udgÞr de helt store elementer i mange af deres sange.

Chrism
    Rusher
    • E-peen: 171

Insider-viden: det er en arena-produktion der bliver sat op Tap1’s mere klub-venlige rammer – angiveligt stĂžrre og med mere lys og tech end hvad Benjamin Hav har med i Royal Arena samme dato.

Jeg var med til nedtagning i Tap1 efter Paul Kalkbrenner for et par Är siden, og det var en hÞrm af sved vi rendte rundt i i flere timer, sÄ lad bare jakkerne blive i bilerne (hvis I da kÞrer dertil).

hqx
    Rusher
    • E-peen: 455

Kunne ellers vĂŠre fedt!

Shit jeg har lyttet meget til Prodigy. Albummet Experience er for mig klart deres bedste, men det. var ogsÄ Fat of The Land der fik mig hooked.

Jeg kan klart anbefale deres Dirt Chamber Session ogsĂ„ – som er en samling af inspiration mixet fedt sammen.
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dirtchamber_Sessions_Volume_One

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#8 + #11 Fedt i ogsĂ„ skal derind, mĂ„ske kan vi ‘SkĂ„lHilse’ kort pĂ„ hinanden 🙂

#11 Tak for insider, lyder da fedt der gĂžres ekstra klart til dette arrangement!

OBS: Jeg kĂžbte 3 billetter for smĂ„ 3-4 mĂ„neder siden, til mig selv og 2 gamle venner – men de er sĂ„ begge blevet forhindret i at deltage, har sĂ„ taget en anden ven med samt tilbudt den sidste billet til min niece der bor i KBH.

SĂ„fremt hun ikke kan/har lyst, sĂ„ har jeg eventuelt 1 billet i overskud… 🙂

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Faldt lige over denne her, hvad F… sker der, det er dĂŠlme snart sĂ„ overpolitisk korrekt det hele jeg brĂŠkker mig!

https://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/inden-dansk-koncert-nu-aendrer-de-hit/10041074

TĂŠnker alle der kommer vil skrĂ„le pĂ„ den originale del af teksten der 🙂 🙂 🙂 Men alligevel… F…!

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Update: Niecen kan ikke pĂ„ lĂžrdag, sĂ„ jeg har 1 billet i overskud – Nogen der kunne vĂŠre interesseret ?

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Ok billetten rþg til Nevþ, kþrer fra Haderslev kl 1400 DUT! 🙂

I allersidste instans, havde jeg forĂŠret den herinde for free til en GLAD PRODIGY RUSHER!!!

Take Care All – MUSIC IS THE KEY!!!

Vi “Ses” i Aften CPH DK EUROPE THE WORLD PLANET EARTH SOMEWHERE IN THE UNIVERSE!!!

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 7 mĂ„neder siden af SealDK.
    • Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 7 mĂ„neder siden af SealDK.
    Cancerman
    Head Rusher

#17 Nice. God fornĂžjelse. Kan vĂŠre vi ses derinde ?

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Lige ankommet, masser a p plads endnu!

Ses derinde evt. grÄ T-Shirt (+ grÄ hÄr) Alpha Industries + Sort LONDON Amok zip sweater!!!

Lets Rock!

Cancerman
    Head Rusher

#19 Vi er pÄ vej

Sorte jeans, sort t-shirt med Darth Vader pĂ„ lommen og en festen blĂ„ hĂŠttetrĂŠje… Og selvfĂžlgelig grĂ„t hĂ„r ?

Cancerman
    Head Rusher

Jesus Christ. GÄ nu pÄ. Har I glemt at jeres publikum er blevet gamle og ikke kan stÄ op sÄ lÊnge af gangen ?

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#21 Haha ja sgu, lidt lang ventetid der! 🙂

Fandt dig aldrig, men der var ogsĂ„ 4500 gĂŠster fortalte de i baren – vi stod mellem scenen og lydmanden, ogsĂ„ godt jeg ikke kom helt op foran, lydtrykket var ret massivt for mine gamle Ăžrer *GG* 🙂

Cancerman
    Head Rusher

#22 Det var satme ogsÄ mangle grÄhÄrede mÊnd i mellem de 4500 ?

Kanon koncert. Men sgu ĂŠrgerligt at de Ăždelagde Smack My Bitch Up ?

SealDK
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#23 Ja vi er sgu blevet nogle leverpostejfarvede ménder 🙂

Enig, fedt setup, lys, show, musikken, og et par af numrene ligesom Smack My Bitch Up var nĂŠsten i “instrumental” version, havde de kĂžrt vocaler pĂ„ SMACK sĂ„ havde hele salen afgjort sunget med for vildt! 🙂

Landede retur i det sydjyske kl 0200, fin tur all over – Og ganske coolt sted det TAP1 der!!!

Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 989

It’s an OMEN MEn MEN MEN Men Men men men men men men men meeeeee…!

JesperBlomkaal
    Rusher

Skide god koncert! Stod helt oppe foran!

Var der nogen der fangede hvad hende DJ’en der varmede op hed? Har ledt og ledt…. kan se flere spĂžrger om det samme overalt.

LyhneInc
    Rusher

Skide god koncert! Stod helt oppe foran!

Var der nogen der fangede hvad hende DJ’en der varmede op hed? Har ledt og ledt…. kan se flere spĂžrger om det samme overalt.

Hvad jeg lige har kunne finde, sĂ„ hedder hun “DJ N.E Girl”

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 6 mĂ„neder siden af LyhneInc.
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

..Jamen TĂŠven var netop en TĂŠve da HUN kom hjem?

`JEG er SÅH gammel og tĂŠve-glad…(Ik’ flere bĂžrn – be-be-TAK TĂŠver)

hva’ er “Pitch Up” pĂ„ ĂŠldre 90’er-jysk?

• Dette svar blev ĂŠndret 1 Ă„r, 6 mĂ„neder siden af StultusX2.
    JesperBlomkaal
    Rusher

#27 Åh fantastisk! Tusind tak! Jeg mĂ„ lige tjekke hende ud, det var ok chilleren og godt med bas hun fik fyret af!

LyhneInc
    Rusher

#27 Åh fantastisk! Tusind tak! Jeg mĂ„ lige tjekke hende ud, det var ok chilleren og godt med bas hun fik fyret af!

Det var sĂ„ lidt da, jeg hĂ„ber du kan grave noget godt frem med hende 🙂

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...