Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Musik Go Voodoo People!!! 021223

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
Viser 30 svar - 1 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Kenkari
    Moderator
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Tre ting. To praktiske

    Det er ikke det samme, nu hvor Keith Flint ikke er mere. Jeg ville have det underligt med at opleve dem live.

    Praktiske ting.

    Tap 1 er noget fucking lort at opleve ting i. Det er en meget aflang og ikke særlig bred sal, så kommer du sent, eller skal ud og pisse eller hente øl, er det lort at se noget.

    Parkering stinker. ALT er betalingsparkering i området, og meget af det er spærret til virksomhederne i området. Og parkeringspladserne ude på Kløvermarksvej er nedlagt og lavet om til cykelsti og betalingsparkering og ikke særlig mange.

    Jeg ville parkerere på Prags Boulevard et sted, og gå det sidste stykke.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #2
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #1

    Enig, men valgte alligevel at møde op Legacy ift. deres betydning i historien fylder i mit sind L)
    Og ja igen, fandme sygt tragisk at Keith is gone for good, om man fatter det…

    Aldrig været TAP1, så TAK for Heads Up – Vi kommer 1 time før hvor dørene åbnes altså kl 1900, så må se om det giver lidt – forventer vel 1,5 times GOOD VIBES – Men stadigt ØV hvis man ikke kan komme til BAR og retur…

    Fedt insight med P, vi er der kun de ca. 3 timer – koster det dyrt ? (hvis vi kan få plads til vognen)

    #3
    LyhneInc
    Rusher
    • 83 Indlæg
    Offline

    Wauw jeg har været helt kogt af mange gange til Prodigy.

    God fornøjelse

    Aka Thendur.

    #4
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #3

    Haha, bliver bare ØL eller Drinks her men det skal nok blive Hammer!!!

    Og Tak!

    #5
    Kenkari
    Moderator
    • 2753 Indlæg
    Offline

    Fedt insight med P, vi er der kun de ca. 3 timer – koster det dyrt ? (hvis vi kan få plads til vognen)

    Jeg desværre ikke hvad og hvordan med betalingsparkering. Der sker en hel masse her på fredag, og jeg kan ikke finde noget for det område. Du bare må improvisere. Dog er det gratis efter kl 17 om lørdagen derude. Du kan være heldig, men du skal nok regne med at MANGE andre vælger at køre dertil, så kom i meget god tid.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #6
    LyhneInc
    Rusher
    • 83 Indlæg
    Offline

    #3

    Haha, bliver bare ØL eller Drinks her men det skal nok blive Hammer!!!

    Og Tak!

    Det er også at foretrække den dag i dag, der var mere “gang i mig” i de gamle dage – især når vi havde aftrådt til fredags-appel, så skulle der satme ske noget

    Det var dog pisse fedt.

    Aka Thendur.

    #7
    NightBreaker
    Moderator
    • 1442 Indlæg
    Offline

    Fat of the land, er et af de bedste albums ever. Der er bare ingen dårlig nummer på det album. Alt er triple A+.

    Kan huske jeg kørt, sammen nogle gutter ved Årøsund camping, i en gammel Nissan Patrol. Fuld blast på anlægget med
    Diesel Power.

    #8
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3055 Indlæg
    Offline

    Jeg skal derind – og selvom det ikke bliver det samme uden Keith, så glæder jeg mig stadig 😁

    Er normalt helt i front og har da også high-fivet Keith en gang eller to, men i hans fravær og min fremskredne alder, så tror jeg, at jeg holde mig lidt længere bagud denne gang 😬

    #9
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Har mit 3dfx Voodoo²(12MB)kort – stadig i live – er det ik’ nok for a Jilted Generation… Hva’ ér 4 år+ når man er ung…(Tee-hee)

    ^fra en Xennial

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #10
    Parus
    Rusher
    • 116 Indlæg
    Offline

    Stegelmann er også vært til musik lørdag et andet sted i byen

    #11
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 300 Indlæg
    Offline

    Jeg skal også derind!

    Og ikke nok med det, har fandme også min datter med, hun er blevet Prodigy fan pga. farmand!

    Glææææææder mig!

    P.s. hvis I skal nørde lidt, så se hvordan hvert nummer er blevet til, det er epic hvordan små lyde fra andre kendte sange udgør de helt store elementer i mange af deres sange.

    #12
    Chrism
    Rusher
    • 136 Indlæg
    Offline

    Insider-viden: det er en arena-produktion der bliver sat op Tap1’s mere klub-venlige rammer – angiveligt større og med mere lys og tech end hvad Benjamin Hav har med i Royal Arena samme dato.

    Jeg var med til nedtagning i Tap1 efter Paul Kalkbrenner for et par år siden, og det var en hørm af sved vi rendte rundt i i flere timer, så lad bare jakkerne blive i bilerne (hvis I da kører dertil).

    #13
    hqx
    Rusher
    • 311 Indlæg
    Offline

    Kunne ellers være fedt!

    Shit jeg har lyttet meget til Prodigy. Albummet Experience er for mig klart deres bedste, men det. var også Fat of The Land der fik mig hooked.

    #11
    Jeg kan klart anbefale deres Dirt Chamber Session også – som er en samling af inspiration mixet fedt sammen.
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dirtchamber_Sessions_Volume_One

    #14
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #8 + #11 Fedt i også skal derind, måske kan vi ‘SkålHilse’ kort på hinanden

    #11 Tak for insider, lyder da fedt der gøres ekstra klart til dette arrangement!

    OBS: Jeg købte 3 billetter for små 3-4 måneder siden, til mig selv og 2 gamle venner – men de er så begge blevet forhindret i at deltage, har så taget en anden ven med samt tilbudt den sidste billet til min niece der bor i KBH.

    Såfremt hun ikke kan/har lyst, så har jeg eventuelt 1 billet i overskud…

    #15
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    Faldt lige over denne her, hvad F… sker der, det er dælme snart så overpolitisk korrekt det hele jeg brækker mig!

    https://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/inden-dansk-koncert-nu-aendrer-de-hit/10041074

    Tænker alle der kommer vil skråle på den originale del af teksten der Men alligevel… F…!

    #16
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    Update: Niecen kan ikke på lørdag, så jeg har 1 billet i overskud – Nogen der kunne være interesseret ?

    #17
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    Ok billetten røg til Nevø, kører fra Haderslev kl 1400 DUT!

    I allersidste instans, havde jeg foræret den herinde for free til en GLAD PRODIGY RUSHER!!!

    Take Care All – MUSIC IS THE KEY!!!

    Vi “Ses” i Aften CPH DK EUROPE THE WORLD PLANET EARTH SOMEWHERE IN THE UNIVERSE!!!

    • Dette svar blev ændret 5 måneder siden af SealDK.
    • Dette svar blev ændret 5 måneder siden af SealDK.
    #18
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3055 Indlæg
    Offline

    #17 Nice. God fornøjelse. Kan være vi ses derinde 🙂

    #19
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #18

    Lige ankommet, masser a p plads endnu!

    Ses derinde evt. grå T-Shirt (+ grå hår) Alpha Industries + Sort LONDON Amok zip sweater!!!

    Lets Rock!

    #20
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3055 Indlæg
    Offline

    #19 Vi er på vej

    Sorte jeans, sort t-shirt med Darth Vader på lommen og en festen blå hættetræje… Og selvfølgelig gråt hår 😂

    #21
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3055 Indlæg
    Offline

    Jesus Christ. Gå nu på. Har I glemt at jeres publikum er blevet gamle og ikke kan stå op så længe af gangen 😬

    #22
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #21 Haha ja sgu, lidt lang ventetid der!

    Fandt dig aldrig, men der var også 4500 gæster fortalte de i baren – vi stod mellem scenen og lydmanden, også godt jeg ikke kom helt op foran, lydtrykket var ret massivt for mine gamle ører *GG*

    #23
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3055 Indlæg
    Offline

    #22 Det var satme også mangle gråhårede mænd i mellem de 4500 😁

    Kanon koncert. Men sgu ærgerligt at de ødelagde Smack My Bitch Up 😔

    #24
    SealDK
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 217 Indlæg
    Offline

    #23 Ja vi er sgu blevet nogle leverpostejfarvede mænder

    Enig, fedt setup, lys, show, musikken, og et par af numrene ligesom Smack My Bitch Up var næsten i “instrumental” version, havde de kørt vocaler på SMACK så havde hele salen afgjort sunget med for vildt!

    Landede retur i det sydjyske kl 0200, fin tur all over – Og ganske coolt sted det TAP1 der!!!

    #25
    Canis_lupus
    Rusher
    • 770 Indlæg
    Offline

    It’s an OMEN MEn MEN MEN Men Men men men men men men men meeeeee…!

    #26
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 300 Indlæg
    Offline

    Skide god koncert! Stod helt oppe foran!

    Var der nogen der fangede hvad hende DJ’en der varmede op hed? Har ledt og ledt…. kan se flere spørger om det samme overalt.

    #27
    LyhneInc
    Rusher
    • 83 Indlæg
    Offline

    Skide god koncert! Stod helt oppe foran!

    Var der nogen der fangede hvad hende DJ’en der varmede op hed? Har ledt og ledt…. kan se flere spørger om det samme overalt.

    Hvad jeg lige har kunne finde, så hedder hun “DJ N.E Girl”

    Aka Thendur.

    • Dette svar blev ændret 5 måneder siden af LyhneInc.
    #28
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    ..Jamen Tæven var netop en Tæve da HUN kom hjem?

    `JEG er SÅH gammel og tæve-glad…(Ik’ flere børn – be-be-TAK Tæver)

    hva’ er “Pitch Up” på ældre 90’er-jysk?

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    • Dette svar blev ændret 5 måneder siden af StultusX2.
    #29
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 300 Indlæg
    Offline

    #27 Åh fantastisk! Tusind tak! Jeg må lige tjekke hende ud, det var ok chilleren og godt med bas hun fik fyret af!

    #30
    LyhneInc
    Rusher
    • 83 Indlæg
    Offline

    #27 Åh fantastisk! Tusind tak! Jeg må lige tjekke hende ud, det var ok chilleren og godt med bas hun fik fyret af!

    Det var så lidt da, jeg håber du kan grave noget godt frem med hende

    Aka Thendur.

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...