Forside Fora Hardware Geforce Experience og Cyberpunk 2077

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    MiNo
    Rusher
    Offline

    Hey,

    Af ukendte årsager, så kan GFE slet ikke finde ud af cyberpunk 2077 hos mig. Den anbefaler lav opløsning, ingen RTX og kommer med advarsel om at systemet ikke opfylder min. specs selvom det faktisk opfylder RTX Ultra.

    Andre RTX spil fungere fint i GFE, bl.a. Contol, Metro Exodus og Tomb Raider

    Har prøvet total afinstallation via Nvidias ‘cleaner’ program, og dernæst frisk installation af drivers og GFE.

    Gider ikke rigtigt gen-installere spillet hvis jeg kan undgå det

    Tips?

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    HolgerDK
    Rusher
    • 26 Indlæg
    Offline

    Prøv at afinstallere med DDU og så geninstallere nyeste driver (måske uden GFE).

    #2
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Geforce Experience…er det blevet godt? Bruger det ikke selv, derfor ?

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #3
    MiNo
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 699 Indlæg
    Offline

    #1 Det er sådan set det jeg har gjort, bare med Nvidias tool til det samme.

    Tænker at problemet ligger i spillet og dets installation, sinden alt andet synes at spille fint.

    #4
    HolgerDK
    Rusher
    • 26 Indlæg
    Offline

    Mit Cyberpunk 2077 havde ikke nogen problemer med RTX på mit Asus RoG Strix non-OC 3080. Hvilket RTX30x0 kort har du ?

    #5
    MiNo
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 699 Indlæg
    Offline

    #4 RTX 3080ti – som GFE helt fint detektere og optimere alle andre spil tll – inkl RTX titler.

    #6
    knaseren
    Rusher
    • 125 Indlæg
    Offline

    troede kun det var konfirmanter som brugte Geforce Experience

    #7
    MiNo
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 699 Indlæg
    Offline

    #6 Bah! Der er så mange settings nu, at det kan være fint lige at få et udgangspunkt defineret som faktisk tager udgangspunkt i ens hardware.

    Har selv et mix af high/ultra og det virker fint, men når det nu er en “geforce title” så var det måske noget ekstra at hente som ikke er åbenlyst.

    #8
    FunteX
    Rusher
    • 249 Indlæg
    Offline

    Jeg har brugt GFE i lang tid, men det er mest pga strømligningen med hensyn til opdatering af drivere . . . Dovenskaben længe leve . . .

    #9
    CrackMaND
    Rusher
    • 97 Indlæg
    Offline

    Jeg har længe haft det sådan at så længe GFE var grøn og glad så var jeg glad.

    Piller sjældent ved grafik settings i spil længere.

    Bedste optimering var da RDR:online fik RTX understøttelse. Damn det blev flot og kørte godt efter GFE lige optimerede indstillinger.

    • Dette svar blev ændret 2 år, 5 måneder siden af CrackMaND.
Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...