Forside Fora Hardware Geforce Experience og Cyberpunk 2077

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    MiNo
    Rusher
    • E-peen: 791

Hey,

Af ukendte Ärsager, sÄ kan GFE slet ikke finde ud af cyberpunk 2077 hos mig. Den anbefaler lav oplÞsning, ingen RTX og kommer med advarsel om at systemet ikke opfylder min. specs selvom det faktisk opfylder RTX Ultra.

Andre RTX spil fungere fint i GFE, bl.a. Contol, Metro Exodus og Tomb Raider

Har prĂžvet total afinstallation via Nvidias ‚cleaner‛ program, og dernĂŠst frisk installation af drivers og GFE.

Gider ikke rigtigt gen-installere spillet hvis jeg kan undgÄ det

Tips?

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    HolgerDK
    Rusher
    • E-peen: 29

PrÞv at afinstallere med DDU og sÄ geninstallere nyeste driver (mÄske uden GFE).

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Geforce Experience…er det blevet godt? Bruger det ikke selv, derfor ?

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#1 Det er sÄdan set det jeg har gjort, bare med Nvidias tool til det samme.

TĂŠnker at problemet ligger i spillet og dets installation, sinden alt andet synes at spille fint.

HolgerDK
    Rusher
    • E-peen: 29

Mit Cyberpunk 2077 havde ikke nogen problemer med RTX pÄ mit Asus RoG Strix non-OC 3080. Hvilket RTX30x0 kort har du ?

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#4 RTX 3080ti – som GFE helt fint detektere og optimere alle andre spil tll – inkl RTX titler.

knaseren
    Rusher
    • E-peen: 133

troede kun det var konfirmanter som brugte Geforce Experience :/

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#6 Bah! Der er sÄ mange settings nu, at det kan vÊre fint lige at fÄ et udgangspunkt defineret som faktisk tager udgangspunkt i ens hardware.

Har selv et mix af high/ultra og det virker fint, men nĂ„r det nu er en „geforce title‟ sĂ„ var det mĂ„ske noget ekstra at hente som ikke er Ă„benlyst.

FunteX
    Rusher
    • E-peen: 287

Jeg har brugt GFE i lang tid, men det er mest pga strþmligningen med hensyn til opdatering af drivere . . . Dovenskaben lénge leve . . . 😛

CrackMaND
    Rusher
    • E-peen: 108

Jeg har lÊnge haft det sÄdan at sÄ lÊnge GFE var grÞn og glad sÄ var jeg glad.

Piller sjĂŠldent ved grafik settings i spil lĂŠngere.

Bedste optimering var da RDR:online fik RTX understĂžttelse. Damn det blev flot og kĂžrte godt efter GFE lige optimerede indstillinger.

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 4 mĂ„neder siden af CrackMaND.
Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...