Forside Fora Off-topic Forsinket levering

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    trace
    Rusher
    • E-peen: 141

    Hej.
    Vil lige hĂžrer hvad i rushere ville gĂžre…

    Vi har for godt 14 mÄneder siden bestilt snedkerfronter, sidebeklÊdninger og sokler til vores garderobeskabe.
    En ordre for godt 20.000 gode danske kr.
    Efter 3 mĂ„neder modtager vi sĂ„ lĂ„ger… fĂžrste gang. Malet i en farve pĂ„ den ene side, og anden farve pĂ„ den anden side.
    Soklen er ikke malet pÄ overkanten (man kan se overkanten af soklen nÄr man Äbner skabet).

    Snedker afhenter det hele.
    2-3 mĂ„neder senere – vi modtager lĂ„ger i fin orden.
    Sokler er prÊcis den samme. Ikke malet pÄ oversiden.

    Vi modtager sÄ drypvis 4 gange sokler malet forkert farve, lavet i forkert lÊngde, ikke fineret rigtig osv.
    Det er ren “pynte” sokler, sĂ„ funktionaliteten har vĂŠret den samme. Dog har vi haft hyret hĂ„ndvĂŠrker ind en enkelt gang til at lave det, da vi sĂ„ fandt udaf at den var for tyk (!)
    Nu har vi sÄ, efter ikke at have hÞrt noget ca. 4 mÄneder, modtaget vores sokler for en uges tid siden. Og nu er de rigtige.

    NÄ, men sÄ skal der jo betales en faktura.

    Ville i krĂŠve et afslag? og har man ret til det?

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,383

    Hvem har i bestilt hos?

    #2
    Nass
    Rusher
    • E-peen: 545

    Ville krÊve et afslag og evt. true med en dÄrlig anmeldelse pÄ trustpilot

    #3
    Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,383

    #2 – Der skulle have vĂŠret en sur trust pilot anmeldelse for lang tid siden, Det er den perfekte mĂ„de at fĂ„ en ansvarshavende i salg til at ligge pres pĂ„ den aktuelle sĂŠlger….

    #4
    trace
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 141

    En snedker pĂ„ fyn, som jeg ikke har specielt meget lyst til at hĂŠnge ud her – eller i det hele taget 🙂
    De har vÊret top presset forstÄr jeg, men uanset, sÄ det rimelig latterligt at skulle vente sÄ lang tid pÄ soklerne.

    I mit stille sind gik jeg jo og hĂ„bede pĂ„ at de havde glemt alt om de sokler og de 20.000 – sĂ„ ville jeg bare fĂ„ fineret og malet nogen af dem vi havde liggende (vi har nok at tage af…).
    SĂ„dan gik det sĂ„ ikke. De har ogsĂ„ vĂŠret hurtige til at gensende faktura – overvejer at sige jeg betaler om et Ă„rs tid eller noget 😀

    #5
    LiberNull
    Rusher
    • E-peen: 485

    #4
    Du kan sige til dem, at du betaler nÄr du har modtaget den vare du har bestilt.

    #6
    Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,413

    Ville da prÞve at forslÄ at der blev givet en form for kompensation.

    Der sker jo ikke noget ved at prĂžve?

    #7
    NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,649

    Jeg vil ikke betale for noget fĂžr varen er som den er bestilt. Er i min bog alt for ringe. Presset eller ej.

    #8
    JamesPond
    Rusher
    • E-peen: 166

    Som jeg lÊser det, sÄ har du nu fÄet varen komplet leveret, og det er fÞrst nu de fakturaer dig for det hele?
    Hvis korrekt forstÄet, sÄ ville jeg have gjort dem opmÊrksom pÄ det tidligere i forlÞbet fremfor at komme her til sidst, omvendt kan der jo ikke ske noget ved at forhÞre sig. AngÄende den hÄndvÊrker I har hyret ind da kan du jo slÄ pÄ det ogsÄ?

    SÄfremt du ikke har modtaget alt endnu eller hvis det ikke er korrekt, sÄ ville jeg vente med at betale.

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...