Forside Fora Penge og Þkonomi EM 2020 Odds trÄd

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,742

HallĂžj og godmorgen.

Der kom en sidebemÊrkning omkring oddset i vores EM2020 trÄd i gÄr, sÄ det blev tÊnkt, at vi kunne lave en sidelÞbende trÄd, hvor vi kunne dele tanker omkring at smide nogle penge pÄ forskellige ting i forbindelse med EM2020.

Det vil vĂŠre sĂ„dan, at man opfordres til at dele hvad man spiller, men kommentarer omkring hvad man spiller bĂžr holdes til emnet og ikke hvad der spilles for. Vi spiller alle hvad vi har rĂ„d og lyst til. Det er ren hygge 🙂

Der mÄ ogsÄ godt smide vinder, og taber kuponer, sÄ der er lidt gang i trÄden.

Viser 21 svar - 31 til 51 (af 51 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Det gik jo fint i gÄr, sÄ vi fortsÊtter.

Jeg har lavet lidt af en helgardering pĂ„ Ukraine – Østrig. Ukraine tror jeg pĂ„ gerne vil vinde, sĂ„ de er sikre videre. De er nummer 2 lige nu, og kunne teoretisk set med en uafgjort gĂ„ videre. Men, Østrig SKAL vinde, for at vĂŠre 100 % sikre, selvom de ogsĂ„ kan nĂžjes med en uafgjort. SĂ„. Der spilles en BHS pĂ„ Ă©n kupon, og sĂ„ en sejr til Ukraine pĂ„ en anden single. Bare fordi.

Nordmakedonien – Holland. Jeg tror pĂ„ Holland sparer spillere. Selv hvis de skulle tabe, sĂ„ skal der gĂ„ meget galt, fĂžr de bliver overhalet af evt Østrig. Holland er pĂ„ +3 og Østrig/Ukraine er pĂ„ 0 i mĂ„lscore, sĂ„ meget skal gĂ„ galt. Men, jeg tĂŠnker en BHS – over 2.5 og evt en single pĂ„ BHS – Holland. Den venter jeg dog med, til jeg ser opstillinger kl 17.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,075

Jeg er pÄ lutter totaller i dag. Det er startet godt.

Jeg droppede Holland, da oddsene var sÄ lave, at jeg hellere vil gÄ udenom.

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Nickell.
    Nickell
    Moderator

Jeg er blank pĂ„ aftenens kampe… Hvad gĂžr I andre?

CDM
    Rusher
    • E-peen: 44

Jeg er lidt sent ude, men jeg vandt et bet pÄ 20 kr pÄ ciffertips DK 4-1 RUS til odds 30,sÄ det var ikke sÄ ringe endda :D..

Det er sjÊldent jeg hÄber pÄ DK ikke score flere mÄl!

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af CDM.
    Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

NĂ„.

Wales – Danmark i morgen. Jeg hĂŠlder mest til to forskellige odds pt. Enten en Danmark – over 2,5 mĂ„l eller en BHS – Danmark.

Jeg ved godt man ikke skal spille med hjertet, men jeg kan godt se Danmark vinde, men jeg tror ogsÄ pÄ at Wales kan fÄ en pind ind.

Tanker?

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,069

#35 Nu er det noget tid siden, jeg har oddset, men da jeg gjorde, var der en klar regel nummer 1: Aldrig oddse pÄ kampe, hvor jeg holder med et af holdene. SÄ selvfÞlgelig vinder vi i morgen, men jeg ville aldrig sÊtte penge pÄ det.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#35 Nu er det noget tid siden, jeg har oddset, men da jeg gjorde, var der en klar regel nummer 1: Aldrig oddse pÄ kampe, hvor jeg holder med et af holdene. SÄ selvfÞlgelig vinder vi i morgen, men jeg ville aldrig sÊtte penge pÄ det.:)

Jeg er enig, til dels. Nu spiller jeg sjÊldent for en formue, og jeg har den regel, at jeg skal kunne tÄle at tabe hvad jeg spiller for.

NĂ„r man ser de folk der spiller 1000 kr pĂ„ en odds 5 eller derover, sĂ„ bliver jeg altid sĂ„dan lidt. “Aaaah.. mon nu det er sundt?” eller folk der smider billeder af at de har spillet 18 fysiske kuponer af 1000 kr.. “SĂ„ skal der hvidvaskes penge”

Jepparh
    Rusher
    • E-peen: 138

Smed lige hele min opsparing pÄ denne. Det bliver godt.

View post on imgur.com

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Jepparh.
    Nickell
    Moderator

Jeg vil da gerne have jeres bud (foruden #38) pÄ, hvordan I ser ottendedelsfinalerne:

Wales – Danmark
    Italien – Østrig
    Holland – Tjekkiet
    Belgien – Portugal
    Kroatien – Spanien
    Frankrig – Schweiz
    England – Tyskland
    Sverige – Ukraine

Personligt tror jeg pÄ
    2
    1
    1
    1
    2
    1
    2
    1

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Wales – Danmark 2
    Italien – Østrig 1
    Holland – Tjekkiet 1x
    Belgien – Portugal x
    Kroatien – Spanien 2
    Frankrig – Schweiz 1
    England – Tyskland x
    Sverige – Ukraine x

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Holland til at vinde med 2?

Nickell
    Moderator

Holland til at vinde med 2?

Det troede jeg ogsÄ.

Det er fandme svĂŠrt at ramme rigtigt i det her slutspil.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Endelig en aften, hvor det gik nogenlunde. Jeg havde kort til Maguire og Sterling som mÄlscorer i den tidlige kamp, og her hvor Forsberg scorer, sÄ gik jeg i plus for aftenen.

SÄ skal Sverige bare lige score en pind mere, sÄ bliver jeg glad.

Nickell
    Moderator

Æv, pulje er nĂŠste slĂ„et tilbage til start. Hvad siger I til;

– Schweiz mod Spanien
    – Belgien mod Italien
    – Tjekkiet mod Danmark
    – Ukraine mod England

Mit fodboldhjerte siger 1, 1, 2, 1. Men sĂŠrligt Belgien ser ud til at vĂŠre hĂ„rdt ramt af skader. Derudover blev kvartfinalernes X’ernes tur.

Kynisk bliver det nok fire 2-taller, mÄske med et par krydser hist og pist.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#44: Jeg holder mig gerne fra resultat odds. Der er bedre odds og udfald i f.eks antal mÄl og BHS

Nickell
    Moderator

#44: Jeg holder mig gerne fra resultat odds. Der er bedre odds og udfald i f.eks antal mÄl og BHS

Det kan jeg se. Men hvem tror du vinder? ?

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Det kan jeg se. Men hvem tror du vinder? ?

Det ved jeg sgu ikke helt. Den eneste jeg ville smide penge pĂ„ som sejr, er den hvor der spilles med hjertet, og det skal man jo ikke 🙂

Nickell
    Moderator

NÄh, jeg er en kylling. Jeg lukkede mit vÊddemÄl, som var en hundredelap pÄ Italien som vinder. Men jeg tror simpelthen, at Spanien gÞr det onde, sÄ vi skal ud i forlÊnget spilletid.

Jeg kan ikke se kampen, sÄ jeg kan kun fÞlge med over P3. Det er fandme nÞjeren, nÄr man har penge pÄ spil.

Derudover har jeg 50’er pĂ„ Danmark som vinder i morgen… Hep hep!

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg kan ikke se kampen

Den bĂžlger meget frem og tilbage. Chancer i begge ender. Dog er jeg med dig. Jeg tror den ender uafgjort i ordinĂŠr tid

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

@nickell Det var vist meget godt du valgte at lukke dit bet

Nickell
    Moderator

@nickell Det var vist meget godt du valgte at lukke dit bet

@Kenkari Jeg har altid undgĂ„et de vĂŠrste ulykker ved at trĂŠkke mig ud i tide… 😉

Viser 21 svar - 31 til 51 (af 51 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...