- Dette emne har 7 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 1 år, 4 måneder siden af knekker.
-
Emne
-
Hey!
Jeg har fået internet fra Jetnet, som endnu ikke har leveret min forbindelse to uger efter. Jeg kan nu, desværre, se på trustpilot and stort set alle oplever det samme som jeg.
Man kan ikke ringe til dem. Kun chat og email, og deres svar tid er 2-3 dage pr. svar. Jeg har selv kæmpet i 2 uger nu.
De tiltyder at en “tekniker” kan komme forbi, men jeg ved mit udstyr er i orden. Jeg kan se på trustpilot, at de tager 1000,- for sådan et besøg og i flere tilfælde dukker teknikeren ikke op, kan ikke løse problemet og eller kommer uden, at kunden er blevet informeret om prisen.
Jetnet er så smarte nok til, at have en bindingsperiode på 6 måneder.
Mit spørgsmål er, om nogen her ved, om sådan en bindingsperiode kan opsiges, når man ikke får produktet man betaler for?
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...