Forside Fora Off-topic 2 trins sikkerhed

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Schalde
    Rusher
    • E-peen: 940

    SÄ svigtede det igÄr aftes for fÞrste gang for mig i alle de Är jeg har brugt 2 trin hvilket jeg gÞr pÄ nÊsten alt jeg kan.

    Skulle resette mit kodeord til min sony konto og det gik ogsÄ helt fint, men da jeg efterfÞlgende skulle logge ind pÄ ny sender den ikke min sikkerheds sms kode, og har ingen backup kode som jeg fÞrst fandt ud af igÄr eksisteret. Er derefter blevet logget ud pÄ samtlige enheder. Kan fint sÞge om 2 trinskode efterfÞlgende, min kode virker. den sender bare ingen sms og har intet blokeret pÄ min telefon.

    Nogen der fÞr har vÊret udsat for dette og blev problemet lÞst? Jeg ved ikke hvad muligheder de har at tilgÄ over ved sony? Men godt nok mÊrkeligt det pludselig svigter.

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,423

    Det har jeg heldigvis ikke prÞvet. Men sÄ skal vi vel snart til at have tre-trins sikkerhed


    #2
    Killerring
    Rusher
    • E-peen: 11

    Jeg ville ringe eller skrive til Sony.

    #3
    Schalde
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 940

    Det har jeg heldigvis ikke prÞvet. Men sÄ skal vi vel snart til at have tre-trins sikkerhed


    Det er jo ikke et sikkerhedsbrist. da kontoen er sikker. formoder jeg for mit kodeord er ikke Êndret eller andet. og du har en backup kode pÄ din konto, jeg anede det bare ikke fÞr igÄr.

    Jeg ville ringe eller skrive til Sony.

    Jeps gÞr jeg ogsÄ imorgen eftermiddag efter arbejde.

    #4
    Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,423

    Ah, jeg misforstod og troede, du var blevet hacket.

    #5
    Schalde
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 940

    Jeg prĂžver umiddbart at finde ud af hvad det kan vĂŠre, det jeg ved det ikke er et server relateret problem fra sony. Jeg ved jeg pĂ„ et tidspunkt blokerede de beskeder fra sony pĂ„ min telefon fordi jeg troede den var fake, men efterfĂžlgende har jeg for lĂŠngst unblocked nummeret. jeg ved ikke om det kan have skabt konflikt… virker bare lidt bizart :/

    #6
    Schalde
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 940

    En lille UPDATE

    Ringede til Sony som fik testet det, og de kunne hellere ikke fĂ„ sendt en sms ud til mig, sĂ„ de mener problemet muligvis ligger ved udbyderen. SĂ„ nu er sagen blevet kĂžrt videre og skal vente mellem 48-72 timer inden jeg ved nĂŠrmere eller fĂ„r sendt et troubleshoot 🙁 god dammit

    #7
    lauxidk
    Rusher
    • E-peen: 1

    Jeg har prĂŠcis samme problem – Intet er ĂŠndret pĂ„ min konto og telefonnummeret er stadig det sammen, men den vil ikke sende en sms til mig nĂ„r jeg forsĂžger med 2-factor godkendelse. Smid gerne en update nĂ„r du fĂ„r det.

    #8
    Schalde
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 940

    Jeg har prĂŠcis samme problem – Intet er ĂŠndret pĂ„ min konto og telefonnummeret er stadig det sammen, men den vil ikke sende en sms til mig nĂ„r jeg forsĂžger med 2-factor godkendelse. Smid gerne en update nĂ„r du fĂ„r det.

    Jeg prÞvede lige at logge pÄ appen igÄr og der lykkes det efter 4 dage uden held. Har du ogsÄ Telia som udbyder?? for tech-knÊgten snakkede om at de havde haft et par fejl fra folk med telia de sidste dage. Ingen opdatering fra Sony sÄ ved ikke hvorfor det pludselig virker.

Viser 8 svar - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...