Til trods for at Elder Scrolls 6 blev annonceret helt tilbage ved E3 2018, sÄ skal vi ikke forvente at spillet lander forelÞbigt. I et interview med The Telegraph taler Todd Howard lidt mere om hvor Elder Scrolls 6 befinder sig.
Og han nÊvner specifikt, at man kan sige, at spillet stadig er i design fasen. Og derudover nÊvner han at det vil blive udviklet i deres nye Creation Engine 2. Samme engine som ogsÄ danner grundlag for nÊste Ärs lÊnge ventede Starfield.
Spil af denne kaliber kan ofte befinde sig Ärevis i design fasen. Hele verdenen skal udvikles og konceptualiseres. Karakterer skal skabes. Baggrundshistorier og quests skal flettes sammen. Og fÞrst nÄr spillet er hÄndgribeligt nok, vil man begynde at implementere det i en engine. Og gennem design fasen danner man sig ogsÄ et overblik over hvad den tech man benytter kan og ikke kan. Og ikke mindst, hvad der skal udvikles for at man kan realisere spillet.
SĂ„ selvom Elder Scrolls 6 „kun‟ er i design fasen, sĂ„ betyder det ikke at Bethesda har ligget pĂ„ den lade side. Creation Engine 2 er sĂ„ langt i sin udvikling at den bruges til nĂŠste Ă„rs Starfield. SĂ„ grundlaget er ved at vĂŠre pĂ„ plads. Og mon ikke vi alle er glade for at Elder Scrolls 6 ikke udvikles i den gaffatape sammenklistrede Creation Engine 1.
Men vi skal altsÄ ikke holde vejret for en snarlig release.
Forside › Fora › Elder Scrolls 6 har lang vej igen
Til trods for at Elder Scrolls 6 blev annonceret helt tilbage ved E3 2018, sÄ skal vi ikke forvente at spillet lander forelÞbigt. I et interview med T
[LĂŠs hele nyheden her: Elder Scrolls 6 har lang vej igen]