Forside Fora Spil Jeg har lige gennemført…spiltråden Svar til: Jeg har lige gennemført…spiltråden

#139
NoFaith
Rusher
  • 293 Indlæg
Offline

Dying Light 2

Overrasket over hvor mange timer der er i spillet hvis man skal klare det hele og spille alle side missioner igennem også, meget fedt at de valg man tager løbene kan variere så meget på ens oplevelse, det giver spillet rigtig god replay value men jeg kunne godt drømme om de havde lavet en New Game + feature, da det er helt oplagt at våben og armor kan skaleres og så kunne man tage andre valg men med samme karakter og bare scale dmg. + armor og mobs i forhold til det, jeg tror jeg var level 8 eller 9 da jeg havde gennemført det hele.

Jeg synes parkour delen fungere rigtig fint, helt klart plads til forbedring men bestemt ganske fornuftigt strukket sammen, jeg synes det er lidt dovent at de har spammet 1 million parkour time trail missioner i spillet, det er altså ikke specielt sjovt efter man har klaret et par stykker af dem, og efter man får sin paraglider så tog jeg mig selv i nærmest at flyve rundt over hele mappet da det bare er 400 gange nemmere, og så dør hele parkour tingen lidt da det at flyve rundt er så meget nemmere.

Dag/nat systemet fungere rigtig godt, og der er virkelig stor forskel på de 2 tilstande hvilket jeg godt kan lide.

Få ting jeg ikke kan lide.

– Synes det er vanvittigt hvor mange uncommon zombie hoveder man skal samle for at opgradere sine ting, jeg har virkelig lagt mange timer i det og det er ikke engang lykkedes mig at opgradere 1 ting 100% i det playthrough, hvorfor jeg igen også havde nærmest forventet der var en new game plus mode, man skal virkelig grinde for at opgradere sine ting, især fordi de aldrig dropper fra normale zombier, og der er nok 95% normale zombier og 5% specielle zombier,med 3 kategorier af rareity af hoveder man kan samle til at opgradere sine ting, man skal samle imellem 5-10-25 hoveder for at opgradere 1 item 1 gang og hvert item har mindst 10 opgraderinger og du har nok 30 forskellige ting du kan opgradere, så kan man selv regne ud hvor mange man skal samle.

– For lidt variation i våben, det er meget sådan blunt eller slash eller bue eller 2h, og man bruger de samme mods til disse da igen man ikke kan nå at opgradere flere variationer af mods da du ikke kan lave andet end at samle hoveder for at opnå dette

Konklusion: Alle pengene værd, no doubt about it og med plads til forbedring, har man kendskab til etteren bliver man ikke blæst bagover med innovation men tror det er svært at lave en sag for at spillet ikke er et solidt gennemført produkt, historien er okay igen ikke noget der blæser sokkerne af nogen men jeg synes den er udemærket, spillet er dog selv lidt forvirret om parkour er en ting eller ej, det lader til at være fokus på det indtil man kommer ud af start området og får sin paraglider, så synes jeg ikke parkour spiller en særlig stor rolle længere.

7/10 for mit vedkommende, kommer nok til at være et spil jeg kan finde på at hive frem igen og spille igennem 1 gang mere for at se de andre valg jeg ikke tog, når jeg mangler noget at spille om 1 års tid og kommer i tanke om det.