Forside Fora Politik/Samfund CoronavirustrÄden version 2 Svar til: CoronavirustrÄden version 2

mayday-rewire
Rusher
  • E-peen: 186

#497 Ikke desto mindre er en bred vaccinestrategi hvad stÞrstedelen af verdens regeringer og sundhedsvÊsener har ivÊrksat. Det gÄr jeg ud fra at du ikke benÊgter. Du afviser heller ikke at mene, at en bred vaccinestrategi er forkert. SÄ ja, hvis du har ret, tager langt stÞrstedelen af verdens landes regeringer og sundhedsvÊsener fejl. Det er selvfÞlgelig ikke umuligt, men som jeg skrev, er oddsene ikke i dit favÞr.

Men mÄske bliver vi overbeviste, hvis du poster endnu flere links og citater? Jeg synes du skal give det et shot.

Vi befinder os pÄ et diskussionsforum. Du kommer med pÄstande om at vacciner forhindre smitte, mutation og nedlukning. Jeg prÊsentere mine argumenter for hvorfor det ikke er korrekt i et globalt perspektiv, og henviser endda til ekspertgruppen, som benyttes af regeringen til at komme med input til Danmarks langsigtede strategi, samt tal og observationer fra andre lande.

SĂ„ vil du pludselig ikke indgĂ„ i en diskussionen, men blot henvise til en “bred vaccinestrategi”.
Jeg tÞr godt have lidt pÄ spil, og holder fortsat pÄ at det er utopi at tro man kan lykkedes med at vaccinere hele jordens befolkning kontinuerligt.

Jeg beklager at jeg har en holdning til emnerne, og at det afspejler sig i form af tekst og kilder. Jeg kunne desvĂŠrre ikke finde noget brugbart i Pixi format.

BĂžr vi lade os vaccinere mod coronavirussen eller ej?

Det kommer an pÄ hvilken situation du er i i livet. Er du under 60 og ellers sund og rask, sÄ vil jeg ikke mene det er nÞdvendigt. I sidste ende kommer det jo an pÄ hvad der gÞr dig tryg. Man skal bare vide at man hverken forhindre smitte, mutation, eller nedlukninger/restriktioner, ved at lade sig vaccinere. Med den viden i baghovedet, hÄber jeg pÄ et mere nuanceret billede af dem der vÊlger ikke at lade sig vaccinere for Covid-19.