Forside Fora Off-topic Flyvende biler i 2030 Svar til: Flyvende biler i 2030

Nioxic
Rusher
  • E-peen: 414

#6 Jeg er ikke som sĂ„dan bekendt med diverse virksomhedsskabere – generelt set er jeg ligeglad med om det er frank, john, henning eller jette som stĂ„r bag en virksomhed

men Elon siger bare nogen ting, som ikk bliver til en skid, inde for den tidsplan han selv siger.

fx selvkÞrende biler, udtalte han ville vÊre pÄ level 5 i 2018. De fungerer stadig ikke den dag i dag.

“interplanetarisk race” ? det er vi ikke. der har ikke vĂŠret mennesker pĂ„ andre planeter endnu. Og det er ogsĂ„ ret ligegyldigt, for det er ikk rigtig noget jeg kan bruge til en skid? 😛

Hans hyperloop er stadig bare et latterligt koncept som ikke fungerer – og vi hĂžrer sjovt nok meget lidt om det jo lĂŠngere tid der gĂ„r.

Hans tunneller er dog blevet gravet – men … kun i ganske fĂ„ omrĂ„der og selvom der blev pĂ„stĂ„et man kunne komme rundt med ~150 mph, sĂ„ er farten kun … 35ish? (1 bil ad gangen… ?)

Hans solar-tag ved jeg sĂ„ ikke noget om. Det er ikke noget jeg har hĂžrt eller set vĂŠre en mulighed i Danmark – det er til gengĂŠld en god idĂ©, som jeg selv har undret mig over i lang tid, altsĂ„, hvorfor hele taget ikke bare er solceller, istedet for enkelte paneler som skal installeres oven pĂ„.

og sĂ„ er der alle de smĂ„ ting… hans kommentarer ifht en dykker i thailand. hans kommentarer til SNL, og den generelle mĂ„de hans ansatte bliver truet pĂ„ og lign.

isĂŠr det med hans ansatte kan jeg slet ikke respektere

nĂ„r alt det sĂ„ er sagt, sĂ„ kan jeg godt lide hans biler – men .. jeg ville aldrig kĂžbe en. pga manden bag.

husk lige, du fÄr intet ud af at gokke den af pÄ Elon. tvÊrt imod.

Han gĂžr intet, for din skyld.

du skal altid vĂŠre kritisk overfor rige rĂžvhuller – ogsĂ„ selvom de laver elbiler

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r siden af Nioxic.