Forside › Fora › Off-topic › Hus eller lejlighed – hvad er dine erfaringer? › Svar til: Hus eller lejlighed – hvad er dine erfaringer?
- 115 Indlæg
Det lyder til at i har det som blommen i et æg, så den er da ikke helt nem i tilfælde af at i fortryder.
Jeg tror ikke at i skal opgive det i har nu, medmindre i er helt sikre på at det er det i vil.
Jeg er selv mest til hus, både fordi man har have, mange flere m2, bor i stueplan, ikke har naboer op af vægge/gulve.
Mht. det sociale, synes jeg altid man kommer hinanden mere ved i et hus, så kan man lige tage en snak over hækken. Men det skyldes måske også at jeg aldrig har oplevet noget særligt socialt da jeg boede i lejlighed, det blev for det meste bare til et “hej” på opgangen.
Ja et hus kræver mere håndværksmæssigt og man skal også have lidt grønne fingre, hvis haven ikke bare skal være en fodboldbane med robotplæneklipper… Har i overvejet at bygge nyt? så slipper du i hvert fald for vedligehold de næste 10+ år.
Nu hvor i har andel er jeres renovering så tabt? Jeg kender ikke reglerne så godt, men der er da en maks pris ved salg ikke?