Forside Fora Spil VR Nye VR headsets fra HTC i maj Svar til: Nye VR headsets fra HTC i maj

Djernis
Rusher
  • E-peen: 71

#2 S’fĂžli er det fint med flere prisniveauer, jeg kan ogsĂ„ sagtens forestille mig at smide flere penge efter et high end VR sĂŠt, men det bliver jo kun sĂ„fremt det er noget der fanger mig, hvorfor den billige Quest 2 lĂžsning pt. er bedste bud pĂ„ at prĂžve noget “ordentligt” for at se om det fanger og sĂ„ bagefter lange omkring 10-12k ud efter hvad der nu er bedst pĂ„ markedet pĂ„ davĂŠrende tispunkt.

Tvivler ogsÄ pÄ Oculus kommer til at vÊre eneste spiller eller fÄ monopol pÄ hele VR markedet, netop fordi som du siger sÄ er der folk der vil have det bedste (eller sÄ tÊt pÄ alt efter hvad der kan lade sig gÞre)

Men som det ser ud nu sĂ„ har Oculus monopolet pĂ„ “entry level” VR eftersom alt andet koster mindst det dobbelte, og medmindre man har en solid lĂžnseddel sĂ„ er det de fĂŠrreste jeg kender der har lyst til at smide 8-10k efter noget som de ikke er sikre pĂ„ om de vil synes om. Hvilket man mĂ„ sige VR stadig er i et stadie hvor man nemt kan vĂŠre i tvivl.

En gaming pc til 10k+ er jo ikke noget man springer pĂ„ som det fĂžrste man kĂžber, der har man for de flestes vedkommende prĂžvet at nĂžrde pĂ„ noget billigere eller “nedarvet” hardware inden man er bidt nok af det til at smide pengene det koster at fĂ„ en lĂŠkker spand.