- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 Är, 3 mÄneder siden af WeezY.
-
Emne
-
Hej
Jeg bliv inspireret af alle de opstarter fra rushers.dk og Birdofplay, sÄ jeg vil da ogsÄ lige prÞve og skabe noget.
jeg har lavet dette sci-fi arkade flyvespil (physics multiplayer game) lavet i Unreal Engine 4.
De gyldne dage for dem: 1994-2001 – Descent, Crimson skies, starlancer, X-Wing vs. TIE Fighter, Freespace og selvfĂžlgelig Wing Commander.jeg savner de spil, sĂ„ mĂ„ man jo lave dem selv. Det har jeg sĂ„ prĂžvet pĂ„ og fĂ„et denne lille alpha ud af.
stĂžt/fĂžlg mig pĂ„ https://ko-fi.com/mnj3d hvor du ogsĂ„ kan kĂžbe adgang til alpha’en – Kun LAN, sĂ„ kan i prĂžve det imod venner, bror, sĂžster eller kĂŠreste og det er kun Windows version – Tastatur og mus.
Netcode er det jeg har svÊrt ved, sÄ kunne vÊre fedt og fÄ lidt penge til det.
Steam versionen er kun de nÊrmeste der fÄr den.Jeg startede i februar, men jeg har forsÞgt 3 gange at lave spillet.
helt tilbage i 2007 lavede jeg et mod i UT2004 (Unreal Engine 2), og det var OK. 2011 Jeg prĂžvet jeg igen i UDK (UE3) Ucoden, det forstod jeg aldrig og stoppede igen.
2014– kom Unreal Engine 4 og lavet alt om med blueprint (jeg er ikke en spiludvikler eller en koder) Jeg arbejder med 2D (CAD), 3D og grafik, sĂ„ det hjalp gevaldigt. Elsker bluepirnt, selvom det er lidt langsommere end C ++. Jeg fik et job, der krĂŠvede meget og stoppede igen i 2016.Nu i 2021 vil jeg prĂžve igen, nu kender jeg ogsĂ„ Unreal Engine meget bedre.
Jeg har kun lavet kerne funktionerne, og det visuelle mÄ komme senere, Nok ogsÄ det jeg har nemmest ved.Kom med Feedback, ideer og andet her + det ville vÊre her nyhederne nok kommer fÞrst.:
https://discord.gg/uA5e9KpMmuLille preview – 4 min gameplay, resten er bare info.:
Vil blive glad og se bare nogle fÞlger pÄ ko-fi, youtube eller discord.
En Rushers vil jeg nok altid vĂŠre, har vĂŠret med siden 2001… đ
SĂ„ er der lidt og prĂžve af i weekenden.
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...