- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 3 år, 8 måneder siden af WeezY.
-
Emne
-
Hej
Jeg bliv inspireret af alle de opstarter fra rushers.dk og Birdofplay, så jeg vil da også lige prøve og skabe noget.
jeg har lavet dette sci-fi arkade flyvespil (physics multiplayer game) lavet i Unreal Engine 4.
De gyldne dage for dem: 1994-2001 – Descent, Crimson skies, starlancer, X-Wing vs. TIE Fighter, Freespace og selvfølgelig Wing Commander.jeg savner de spil, så må man jo lave dem selv. Det har jeg så prøvet på og fået denne lille alpha ud af.
støt/følg mig på https://ko-fi.com/mnj3d hvor du også kan købe adgang til alpha’en – Kun LAN, så kan i prøve det imod venner, bror, søster eller kæreste og det er kun Windows version – Tastatur og mus.
Netcode er det jeg har svært ved, så kunne være fedt og få lidt penge til det.
Steam versionen er kun de nærmeste der får den.Jeg startede i februar, men jeg har forsøgt 3 gange at lave spillet.
helt tilbage i 2007 lavede jeg et mod i UT2004 (Unreal Engine 2), og det var OK. 2011 Jeg prøvet jeg igen i UDK (UE3) Ucoden, det forstod jeg aldrig og stoppede igen.
2014– kom Unreal Engine 4 og lavet alt om med blueprint (jeg er ikke en spiludvikler eller en koder) Jeg arbejder med 2D (CAD), 3D og grafik, så det hjalp gevaldigt. Elsker bluepirnt, selvom det er lidt langsommere end C ++. Jeg fik et job, der krævede meget og stoppede igen i 2016.Nu i 2021 vil jeg prøve igen, nu kender jeg også Unreal Engine meget bedre.
Jeg har kun lavet kerne funktionerne, og det visuelle må komme senere, Nok også det jeg har nemmest ved.Kom med Feedback, ideer og andet her + det ville være her nyhederne nok kommer først.:
https://discord.gg/uA5e9KpMmuLille preview – 4 min gameplay, resten er bare info.:
Vil blive glad og se bare nogle følger på ko-fi, youtube eller discord.
En Rushers vil jeg nok altid være, har været med siden 2001… 🙂
Så er der lidt og prøve af i weekenden.
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...