- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 4 måneder siden af WeezY.
-
Emne
-
Hej
Jeg bliv inspireret af alle de opstarter fra rushers.dk og Birdofplay, så jeg vil da også lige prøve og skabe noget.
jeg har lavet dette sci-fi arkade flyvespil (physics multiplayer game) lavet i Unreal Engine 4.
De gyldne dage for dem: 1994-2001 – Descent, Crimson skies, starlancer, X-Wing vs. TIE Fighter, Freespace og selvfølgelig Wing Commander.jeg savner de spil, sÃ¥ mÃ¥ man jo lave dem selv. Det har jeg sÃ¥ prøvet pÃ¥ og fÃ¥et denne lille alpha ud af.
støt/følg mig pÃ¥ https://ko-fi.com/mnj3d hvor du ogsÃ¥ kan købe adgang til alpha’en – Kun LAN, sÃ¥ kan i prøve det imod venner, bror, søster eller kæreste og det er kun Windows version – Tastatur og mus.
Netcode er det jeg har svært ved, så kunne være fedt og få lidt penge til det.
Steam versionen er kun de nærmeste der får den.Jeg startede i februar, men jeg har forsøgt 3 gange at lave spillet.
helt tilbage i 2007 lavede jeg et mod i UT2004 (Unreal Engine 2), og det var OK. 2011 Jeg prøvet jeg igen i UDK (UE3) Ucoden, det forstod jeg aldrig og stoppede igen.
2014– kom Unreal Engine 4 og lavet alt om med blueprint (jeg er ikke en spiludvikler eller en koder) Jeg arbejder med 2D (CAD), 3D og grafik, sÃ¥ det hjalp gevaldigt. Elsker bluepirnt, selvom det er lidt langsommere end C ++. Jeg fik et job, der krævede meget og stoppede igen i 2016.Nu i 2021 vil jeg prøve igen, nu kender jeg ogsÃ¥ Unreal Engine meget bedre.
Jeg har kun lavet kerne funktionerne, og det visuelle må komme senere, Nok også det jeg har nemmest ved.Kom med Feedback, ideer og andet her + det ville være her nyhederne nok kommer først.:
https://discord.gg/uA5e9KpMmuLille preview – 4 min gameplay, resten er bare info.:
Vil blive glad og se bare nogle følger på ko-fi, youtube eller discord.
En Rushers vil jeg nok altid være, har været med siden 2001… 🙂
Så er der lidt og prøve af i weekenden.
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...