Forside Fora Hardware RTX 5080 Founders Eddition hos Proshop

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    MiNo
    Rusher
    • E-peen: 810

og til en overraskende lav pris pÄ 8699kr.

Prisen 8690kr synes ogsĂ„ “fin” omend jeg synes det stadig er meget for et kort – isĂŠr nĂ„r det ikke engang er ‘ti’ varianten. Men et hurtigt tjek mod Newegg i USA viser at billigste 5080 variant er $1259 og det er jo uden moms. Omregnet og + DK moms vil det vĂŠre ($1259 x 6.50kr) x1.25 = 10.229 kr. Det er ikke ofte, at vi har bedre priser i DK med DK moms mod USA priser (som typisk er uden USA moms).

Har Ăžnske met et FE kort lĂŠnge, og prĂžvde at fĂ„ et ved launch – men det var helt umuligt.

Viser 6 svar - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Schalde
    Rusher
    • E-peen: 955

Synes generelt Nvidia kort er alt for dyre… self hvis man hungre efter RT sĂ„ er det klart bedst, Men ellers er jeg 100% pĂ„ team rĂžd, der fĂ„r man bare mere rasteration for sin penge imo.

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#1 vi er ikke uenige, og jeg havde sÄdan set ogsÄ tÊnkt at mit 3080ti skulle trÊkke lÊsset lÊngere, i en ny maskine hvor noget nyere end min 6700K helt sikkert ville kunne trÊkke flere FPS ud af kortet.

NÄr jeg fx spiller RDR2 med alt pÄ max holder den jo gerne omkring 90 fps og det ligner sgu en million. Har tÊnkt mange gange, at man altsÄ ikke behÞver noget der er pÊnere (og dermed nyt grej) men man har brug for at alle udviklere er lige sÄ dygtige som dem bag RDR2.

Jeg spille aldrig de meget hurtige og FPS krĂŠvende multiplayer spil sĂ„ behovet er ikke stort derigennem men vil gerne have det er sĂ„ pĂŠnt som muligt til mine “rolige” singelplayet spil – og der synes det at vĂŠre svĂŠrt at komme helt uden om RT.

Elocon
    Rusher
    • E-peen: 279

#0– Har du et link til founders edition til 8699,- ?

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#0 Yes, find den gennem linket her : https://marketplace.nvidia.com/da-dk/consumer/graphics-cards/

Og det er faktisk 8690 kr 🙂

MiNo

hunterSEG
    Rusher
    • E-peen: 268

Fandt det ogsÄ gennem pricerunner.

DesvÊrre er det ikke pÄ lager og der er ukendt leveringstid.

Min egen fornemmelse er, at det kort aldrig kommer pÄ lager, desvÊrre. Men er sikker pÄ proshop gerne vil sÊlge et ligende, sÄ lÊnge man betaler prisforskellen :/

LyhneInc
    Rusher
    • E-peen: 152

Mit kÊre 7900XTX dÞde for ikke sÄ lÊnge siden, sÄ jeg valgte at kÞbe et 5080 som arvtager. Det er helt vanvittigt sÄ godt det ser ud og kÞrer med path-tracing i CP2077, men ellers er der ikke kÊmpe stor forskel.

Kom af med 9555,- for et Palit Gamerock.

Hvis jeg klikker pÄ linket i #4, sÄ stÄr der faktisk pÄ lager og levering imorgen ved bestilling inden kl. 2200.

View post on imgur.com

• Dette svar blev ĂŠndret 3 timer, 16 minuter siden af LyhneInc.
    • Dette svar blev ĂŠndret 3 timer, 15 minuter siden af LyhneInc.
Viser 6 svar - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...