Forside Fora Politik/Samfund Præsidentvalg USA, 2024

Hvem bliver USAs præsident

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Harris
  • Trump
  • Håber på Harris, tror det bliver Trump
  • Håber på Trump, tror det bliver Harris
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Cancerman
    Head Rusher
    Offline

    Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vælge en ny præsident i USA.

    I nat var der debat mellem Harris og Trump.

    Trumps seneste påstand er så, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… 🙄

    Nogen der så debatten?

    • Dette emne blev ændret 1 uge siden af Cancerman.
Viser 30 svar - 1 til 30 (af 32 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    hqx
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    Hvis man har set bare lidt af den er det vildt at nogen kan støtte den orange klump … Gal han blev kørt rundt af Harris.

    Hvis det er så let at lede ham rundt retorisk, så tør jeg slet ikke at tænke hvordan han ville være i en samtale med Putin eller Xi fx.

    #2
    VampiricEye
    Rusher
    • 3770 Indlæg
    Offline

    Man kan jo frygte, at det bliver Trump, men jeg har svært ved at acceptere, at der potentielt er så mange retarderede amerikanere. Så jeg går med Harris.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #3
    Canis_lupus
    Rusher
    • 866 Indlæg
    Offline

    Hun understregede at trump bare give op og overlade Ukraine til russerne, hvis han blev president igen.

    Harris: “Putin would besitting in Kyiv” if Trump were president.

    “Putin is a dictator who would eat you for lunch” Det var så godt sagt!

    #4
    Nickell
    Moderator
    • 1776 Indlæg
    Offline

    Jeg har kun set småklip, hvor hun var skarp og han havde intet at byde ind med.

    Kan den ses i fuld længde et sted?

    ps. God afstemning!

    #5
    Fisker
    Rusher
    • 454 Indlæg
    Offline

    #2 Same.

    Synes faktisk, selv da det stadigvæk var mod Biden at hans support var stærkt dalende (ikke grundet Biden) men mediedækningen i USA er totalt ensidet hvad Trump angår så han har fremstået stærkere end virkeligheden var.

    #6
    Ghidora
    Rusher
    • 1265 Indlæg
    Offline

    #5 Biden var også så skinddød at selv en nylagt lort ville fremstå stærkere end ham!

    GL & HF

    #7
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    Har kun set lidt klip men Harris’ ansigtsudtryk, når Trumpe står og lukker lort ud er guld 😁

    #8
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    The Daily Show om debatten:

    I ain't got time to bleed

    #9
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #8 “They are eating the pets!”

    Man skal edermanme være speciel for, at stemme på den kæmpe idiot.

    #10
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #9 At de ligger nogenlunde lige er bare … forbløffende. Så selvom Harris gør det godt, skal man nok ikke glæde sig for tidligt. Demokraterne er gået fra sikkert nederlag til 50/50. Det er bedre end hvor de stod for to måneder siden, men der er bestemt ingen grund til at knappe champagnen op endnu.

    I ain't got time to bleed

    • Dette svar blev ændret 6 dage, 19 timer siden af Paybacktime. Årsag: Slåfejl
    #11
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #10 Jeg er på ingen måde ved at tage glæderne på forskud.
    Idioten kan nå at vinde endnu – og hvis han ikke gør, så skal der nok blive ballade.

    #12
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #11 Systemet er forhåbentlig bedre forberedt denne gang hvis han taber. Men der kommer nok et kæmpe efterspil igen, retssager osv. osv.

    I ain't got time to bleed

    #13
    hqx
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    #12

    Systemet er ikke blevet bedre, der er mange stater som har gjort alt hvad de kan for på administrativt plan at gøre det lettere for højrefløjen at vinde og sværere for venstrefløjen, det er faktisk ret sindsygt.

    #14
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #13 Gerrymanding FTW. 🙄

    Og ud over Gerrymanding, så har de selvfølgelig også udskiftet så mange dommere så muligt.

    Det er et sygt, sygt system de har derover. De burde kunne sige sig selv, at dommere naturligvis ikke skal være politisk udpegede.

    #15
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 311 Indlæg
    Offline

    Man kan jo spørge sig selv, hvordan var det fra 2016 til 2020? Jeg mindes lave renter, fred i verden, fremgang overalt… hvorfor har Harris nu travlt med at sige hun vil ændre de sidste 3 års hærgen hvis hun bliver valgt? De kan jo for den da gøre noget ved det nu.

    #16
    VxChemical
    Rusher
    • 392 Indlæg
    Offline

    #15

    Siger du at det er Bidens skyld at Rusland angreb Ukraine? Og at det er hans skyld at Hamas angreb Israel?

    Omvendt kan man sige at Biden arvede de lorte som Trump havde lagt under hans America first doktrin

    #17
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #15 Man kan også spørge sig selv om der hele verden over var kraftigt stigende inflation efter COVID (det var der). Og hvis den amerikanske præsidents indflydelse – som du antyder – virkelig favner hele verden og globale begivenheder derfor er hans ansvar, må COVID globalt set så også være Trumps ansvar. Tre millioner døde… av.

    Og hvis den siddende amerikanske præsident virkelig havde en indvirkning på Putins beslutning om invasion, hvorfor så ikke gøre det under en præsident, som paradoksalt nok var meget mere positivt indstillet over for Putin?

    I ain't got time to bleed

    #18
    Deadlights
    Rusher
    • 1273 Indlæg
    Offline

    #15 Med din logik kommer der bl.a. en ny verdensomspændende virus hvis Trump vinder, massiv arbejdsløshed i USA, krig i Afghanistan samt en ny inflationskrise.

    #19
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    Golden:

    Hold kæft jeg glæder mig til det fjols forsvinder fra verden.

    #20
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #19 Alt taget i betragtning er Trumps reaktion på Taylor Swifts støtte til Kamala Harris faktisk rimelig modereret. Gad vide om han for en gangs skyld har lyttet til sine rådgivere, som givetvis har skreget SVIN IKKE TAYLOR SWIFT TIL! haha.

    Men med vanlig Trump-logik siger han så:

    She seems to always endorse a Democrat, and she’ll probably pay a price for it in the marketplace.

    …. for det er nemlig gået Taylor Swift rigtig skidt siden hun endorsede Biden/Harris i 2020…. javel ja….

    I ain't got time to bleed

    #21
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #20 Måske, men det er ikke fordi han ikke har svinet alle andre og stadig bliver ved med at påstå, at han vandt debatten…. Han er simpelthen så virkelighedfjern og fuld at lort, så det halve kunne være nok.

    Han tør nok ikke lægge sig ud med hende.

    JK siger det meget præcist: “Pathetic, desperate spinning”
    Man sidder tilbage og overvejer om DT selv tror på alle sine løgne…

    • Dette svar blev ændret 5 dage, 16 timer siden af Cancerman.
    #22
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #21 Jeg troede nok også, det var fordi han ikke ville lægge sig ud med hende… men nu:

    Trump posts, “I HATE TAYLOR SWIFT!”

    Så kunne han ikke holde sig i skindet længere.

    I ain't got time to bleed

    #23
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #22 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde: Manden der vil være præsident opfører sig som et 10 årigt barn…. og hans vælgere elsker det…

    #24
    hqx
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    #22 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde: Manden der vil være præsident opfører sig som et 10 årigt barn…. og hans vælgere elsker det…

    “Because he tells it like it is!”

    Eller .. sådan noget i den retning siger de … Jeg er rystet i min grundvold at nogen som helst kan finde på at stemme på ham.

    #25
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #24 Jeg har sidde og set clips fra hans rallys mv. Man tror jo det er satire, når man hører hvad han står og lukker ud.

    Det er seriøst skræmmende, at nogen kan finde på at stemme på den mand – man må edermanme være langt fra vinduet.

    Endnu et godt eksempel:

    »Han (den mistænkte, red.) tror på Bidens og Harris’ retorik og handlede på det. Deres retorik er skyld i, at der bliver skudt på mig, for det er mig, der skal redde landet, og det er dem, der ødelægger landet – både indefra og udefra,« sagde Trump til Fox News.

    Så Bidens retorik er for grov, men når han selv sviner sine modstandere og giver dem øgenavne, så er det helt ok.

    • Dette svar blev ændret 1 dag, 20 timer siden af Cancerman.
    #26
    Kraben
    Rusher
    • 84 Indlæg
    Offline

    En af hans seneste posts “I HATE TAYLOR SWIFT!!” er så pisse ækelt, uforskammet og direkte farligt! Den mand opildner til had igen og igen og hans tilhængere æder det råt.

    Overvej TS fans som ofte er yngre piger nu måske ikke tør vise deres kærlighed til deres idol så meget af den simple frygt for en Trump cult medlem deler hans sindssyge syn på verdenen og hans had.

    Det er ufattelig tragedie som bare venter på at ske.. Alt kun pga et voksent man-child som bare ikke kan tåle nogen som helst form for modstand.

    Hvis han vinder vin USA seriøst være et sort hul for mig de kommende 4 år. Det vil simpelthen ophøre med at eksistere og så kan de rende og hoppe.

    #27
    Birdm
    Rusher
    • 157 Indlæg
    Offline

    Faldt over den her sang på twitter den anden dag, kan slet ikke få den ud af hovedet igen
    https://www.youtube.com/watch?v=3BrCvZmSnKA

    #28
    Paybacktime
    Rusher
    • 1067 Indlæg
    Offline

    #27

    Nu mener han så, at det er Biden og Harris’ retorik, der er skyld i de to attentater. Javel ja.

    I ain't got time to bleed

    #29
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    #28 Ham, JD Vance og resten af republikanerne er så fucked up, så det ikke engang er sjovt længere.

    Det er som om de har glemt hvem der truede med at dræbe Polesi, hænge Mike Pence og som grinte da Mr. Polesi blev tævet med en hammer.

    De er så usmagelige, så man tror man er med i en dårlig film.

    #30
    Cancerman
    Head Rusher
    #0 Trådstarter
    • 3259 Indlæg
    Offline

    How many Republicans does it take to change a light bulb?

    None – Trump just tells them he fixed it and they sit there in the dark and applaud.

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...