Forside Fora Sport Olympiske Lege Paris 2024

• Dette emne har 61 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 8 mĂ„neder siden af RabidSquirrelX.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,561

NĂ„..

Skal I se noget, eller gÄr det hele op i hat og briller i Är?

Det starter jo i dag med de fÞrste fodboldkampe. Israel kampen har allerede en hel del bevÄgenhed, og der har allerede vÊret en episode ved det stadion hvor de skal spille i aften.

Jeg frygter lidt der vil vĂŠre “episoder” om man vil. Extinction Rebellion eller hvad de nu hedder laver ting, streakers til diverse events og jeg ved ikke hvad.

Danskere? En 3-4 guldmedaljer er nok ikke helt ved siden af. Jeg ser HÄndboldherrerne som et godt bud, noget cykling, noget skydning og sÄ noget roning/sejlads som en ting. Bliver hverfald spÊndende at fÞlge.

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 61 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,942

#30 Sensation og sensation. Han har vÊret milevidt bedre end alle konkurrenterne i flere Är, sÄ den del var ikke overraskende.:) Men det var sindssygt fedt at se ham slÄ verdensrekorden. Og sÄ i sidste forsÞg. Det var vildt.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Hold nu op. HÄndbold kamp herrer, Tyskland mod Frankrig. 11 minutter igen, og det stÄr lige. Den er fucking spÊndende.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

YES!!! FranskmÊndende er ude. Fucking frÞÊdere

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg ser Danmarks hÄndboldkamp.

Den ser usikker ud. Sverige er godt nok vilde

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Hvorfor skal de gÞre det sÄ spÊndende. BÞrster

hausner
    Moderator
    • E-peen: 888

Ja Mikkel havde ikke behĂžvet at brĂŠnde det sidste straffe

hqx
    Rusher
    • E-peen: 437

Men meget sĂŠr linje dommerne lagde – nogen ting dĂžmte de vildt let hvor der ikke var skyggen af straffe, andre gange var det crazy at de ikke dĂžmte straffe.

Til trods for svenskerne fĂžlte der burde have vĂŠret straffe til sidst i kampen, sĂ„ var der mange episoder hvor det som dansker i hvert fald virkede som om dommerne havde et halvt svensk pas … 😀

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#37: generelt har dommerlinjen vÊret meget underlig her til OL. Der har ingen dommerlighed vÊret. Det er som om hvert dommerpar har deres egen fortolkning med ind pÄ banen

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Frankrig spiller hos damerne HÄndbold semifinale mod Sverige.

7-5 til Svenskerne efter 20 min.

Heja Sverige

VampiricEye
    Rusher

Damn, pinligt for Noah Lyles.? Hvis man spiller sĂ„ smart lige inden et lĂžb, sĂ„ skal man sgu ikke slutte som 3’er… Og sĂ„ skulle han trilles ud af stadion, fordi han ikke kunne fĂ„ luft.? Jeg gĂŠtter pĂ„, at han fakede den, sĂ„ han har en undskyldning for, hvorfor han ikke vandt.?‍♂

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Damn, pinligt for Noah Lyles.? Hvis man spiller sĂ„ smart lige inden et lĂžb, sĂ„ skal man sgu ikke slutte som 3’er… Og sĂ„ skulle han trilles ud af stadion, fordi han ikke kunne fĂ„ luft.? Jeg gĂŠtter pĂ„, at han fakede den, sĂ„ han har en undskyldning for, hvorfor han ikke vandt.?‍♂

De snakkede noget om, at han havde maske pÄ, pÄ vej ind og han mÄske var syg. Men, sÄ er han godt nok blevet hurtig syg,

• Dette svar blev ĂŠndret 8 mĂ„neder, 1 uge siden af Kenkari.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 914

Jeg caller den. Norge vinder over danmark i kvindehÄndbold igen.. de hÊnger pÄ men det er nok mest mÄlmandens skyld.

RabidSquirrelX
    Rusher

Fucksake total nedsmeltning. Scoret 3 mÄl pÄ 15 min eller lign.

Nass
    Rusher
    • E-peen: 545

Fuuuuck en intens semifinale i basketball

VampiricEye
    Rusher

#41 SÄ er det jo bare ekstra dumt at spille sÄ smart inden starten.?

hausner
    Moderator

Hvad gjorde han?

Godt kaldt.

VampiricEye
    Rusher

#46 Alle atleterne blev prÊsenteret inden lÞbet. Alle de andre gik stille og roligt hen til deres baner, efter deres prÊsentationer. Noah Lyles spurtede ind og hoppede frem og tilbage som en galning. Han tror, at han er Guds gave til atletikken. Hvis man absolut skal fÞre sig sÄdan frem, sÄ skal man altsÄ ogsÄ sÞrge for at vinde.? Usain Bolt havde ogsÄ en hvis mÊngde arrogance, men ved ham fungerede det, da han ogsÄ havde noget at have det i.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Nu sad jeg lige og sÄ fem minutter af det der break.

Det er jo ikke en olympisk sport. Skal vi sÄ ogsÄ have skak? Helle for Thomas Gravesen og Joachim B. Olsen som kommentatorer.

RabidSquirrelX
    Rusher

#48 hvad er det der break?

Jeg synes ogsÄ det er lidt mÊrkeligt med 11 Ärige til ol hvis jeg skal vÊre Êrlig.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#48 hvad er det der break?

breakdance

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,765

SĂ„ var der sgu lige en bronze til Edi i Taekwondo – det er sgu ret sejt.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

SÄ er der bronze kamp for hÄndbold pigerne her om 20 min. DesvÊrre sÄ jeg dem heller ikke slÄ Norge denne gang, og det var nÊsten forudbestemt at de skulle spille om bronze. Der er bare noget ved de nordmÊnd.

RabidSquirrelX
    Rusher

SÄ mÄ kvinderne lige oppe sig igen til nÊste ol sÄ vi kan fÄ dobbelt guld i hÄndbold..
    Overlegen sejer idag.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

SÄ mÄ kvinderne lige oppe sig igen til nÊste ol sÄ vi kan fÄ dobbelt guld i hÄndbold..

Overlegen sejer idag.

Det var en vild kamp. Det er som om Danmark skal vĂŠre med i de her kampe. Tilbage til VM i 13, hvor Danmark fik stokkeprygl, og nu uddeler de selv prygl.

Jeg ville bare gerne lige have haft et mĂ„l mere til Pytlick 😀

RabidSquirrelX
    Rusher

Gad vide hvor ofte det sker at bÄde mÊnd og kvinder fra samme land vinder ol guld i en hold sport, rigtig sport. Som ikke bare er kina og usa ejet.

LyhneInc
    Rusher
    • E-peen: 142

Det er helt trist det er slut nu, jeg har elsket at kunne se sport af alle mulige varianter stort set dĂžgnet rundt.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Tak Hansen!

VampiricEye
    Rusher

#54 Jeg var sÄ trÊt af, at vi ikke kom op pÄ 40 mÄl.?

#55 Jeg tror, at mange lande vil blive kede af, hvis du siger, at basket er ejet af USA. Der er mange lande, der nÊrmer sig dem (NBA er blevet mere international), sÄ det kommer ikke til at fortsÊtte med at vÊre automatic win til amerikanerne.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

#54 Jeg var sÄ trÊt af, at vi ikke kom op pÄ 40 mÄl.?

#55 Jeg tror, at mange lande vil blive kede af, hvis du siger, at basket er ejet af USA. Der er mange lande, der nÊrmer sig dem (NBA er blevet mere international), sÄ det kommer ikke til at fortsÊtte med at vÊre automatic win til amerikanerne.

Men er OL basketbold 100% = med NBA, sĂ„’en med regler osv. 😛

hausner
    Moderator

Hvorfor er det vigtigt?

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 61 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...