Forside Fora Sport Olympiske Lege Paris 2024

  • Dette emne har 61 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned siden af RabidSquirrelX.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Nå..

    Skal I se noget, eller går det hele op i hat og briller i år?

    Det starter jo i dag med de første fodboldkampe. Israel kampen har allerede en hel del bevågenhed, og der har allerede været en episode ved det stadion hvor de skal spille i aften.

    Jeg frygter lidt der vil være “episoder” om man vil. Extinction Rebellion eller hvad de nu hedder laver ting, streakers til diverse events og jeg ved ikke hvad.

    Danskere? En 3-4 guldmedaljer er nok ikke helt ved siden af. Jeg ser Håndboldherrerne som et godt bud, noget cykling, noget skydning og så noget roning/sejlads som en ting. Bliver hverfald spændende at følge.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 61 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    VampiricEye
    Rusher
    • 3766 Indlæg
    Offline

    #30 Sensation og sensation. Han har været milevidt bedre end alle konkurrenterne i flere år, så den del var ikke overraskende.:) Men det var sindssygt fedt at se ham slå verdensrekorden. Og så i sidste forsøg. Det var vildt.:)

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #32
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Hold nu op. Håndbold kamp herrer, Tyskland mod Frankrig. 11 minutter igen, og det står lige. Den er fucking spændende.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #33
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    YES!!! Franskmændende er ude. Fucking frøædere

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #34
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Jeg ser Danmarks håndboldkamp.

    Den ser usikker ud. Sverige er godt nok vilde

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #35
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Hvorfor skal de gøre det så spændende. Børster

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #36
    hausner
    Moderator
    • 802 Indlæg
    Offline

    Ja Mikkel havde ikke behøvet at brænde det sidste straffe

    #37
    hqx
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    Men meget sær linje dommerne lagde – nogen ting dømte de vildt let hvor der ikke var skyggen af straffe, andre gange var det crazy at de ikke dømte straffe.

    Til trods for svenskerne følte der burde have været straffe til sidst i kampen, så var der mange episoder hvor det som dansker i hvert fald virkede som om dommerne havde et halvt svensk pas …

    #38
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    #37: generelt har dommerlinjen været meget underlig her til OL. Der har ingen dommerlighed været. Det er som om hvert dommerpar har deres egen fortolkning med ind på banen

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #39
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Frankrig spiller hos damerne Håndbold semifinale mod Sverige.

    7-5 til Svenskerne efter 20 min.

    Heja Sverige

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #40
    VampiricEye
    Rusher
    • 3766 Indlæg
    Offline

    Damn, pinligt for Noah Lyles.😅 Hvis man spiller så smart lige inden et løb, så skal man sgu ikke slutte som 3’er… Og så skulle han trilles ud af stadion, fordi han ikke kunne få luft.🙄 Jeg gætter på, at han fakede den, så han har en undskyldning for, hvorfor han ikke vandt.🤷‍♂️

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #41
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Damn, pinligt for Noah Lyles.😅 Hvis man spiller så smart lige inden et løb, så skal man sgu ikke slutte som 3’er… Og så skulle han trilles ud af stadion, fordi han ikke kunne få luft.🙄 Jeg gætter på, at han fakede den, så han har en undskyldning for, hvorfor han ikke vandt.🤷‍♂️

    De snakkede noget om, at han havde maske på, på vej ind og han måske var syg. Men, så er han godt nok blevet hurtig syg,

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    • Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af Kenkari.
    #42
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 683 Indlæg
    Offline

    Jeg caller den. Norge vinder over danmark i kvindehåndbold igen.. de hænger på men det er nok mest målmandens skyld.

    #43
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 683 Indlæg
    Offline

    Fucksake total nedsmeltning. Scoret 3 mål på 15 min eller lign.

    #44
    Nass
    Rusher
    • 529 Indlæg
    Offline

    Fuuuuck en intens semifinale i basketball

    #45
    VampiricEye
    Rusher
    • 3766 Indlæg
    Offline

    #41 Så er det jo bare ekstra dumt at spille så smart inden starten.😅

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #46
    hausner
    Moderator
    • 802 Indlæg
    Offline

    #45
    Hvad gjorde han?

    #42
    Godt kaldt.

    #47
    VampiricEye
    Rusher
    • 3766 Indlæg
    Offline

    #46 Alle atleterne blev præsenteret inden løbet. Alle de andre gik stille og roligt hen til deres baner, efter deres præsentationer. Noah Lyles spurtede ind og hoppede frem og tilbage som en galning. Han tror, at han er Guds gave til atletikken. Hvis man absolut skal føre sig sådan frem, så skal man altså også sørge for at vinde.😅 Usain Bolt havde også en hvis mængde arrogance, men ved ham fungerede det, da han også havde noget at have det i.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #48
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Nu sad jeg lige og så fem minutter af det der break.

    Det er jo ikke en olympisk sport. Skal vi så også have skak? Helle for Thomas Gravesen og Joachim B. Olsen som kommentatorer.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #49
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 683 Indlæg
    Offline

    #48 hvad er det der break?

    Jeg synes også det er lidt mærkeligt med 11 årige til ol hvis jeg skal være ærlig.

    #50
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    #48 hvad er det der break?

    breakdance

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #51
    Cancerman
    Head Rusher
    • 3255 Indlæg
    Offline

    Så var der sgu lige en bronze til Edi i Taekwondo – det er sgu ret sejt.

    #52
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Så er der bronze kamp for håndbold pigerne her om 20 min. Desværre så jeg dem heller ikke slå Norge denne gang, og det var næsten forudbestemt at de skulle spille om bronze. Der er bare noget ved de nordmænd.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #53
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 683 Indlæg
    Offline

    Så må kvinderne lige oppe sig igen til næste ol så vi kan få dobbelt guld i håndbold..
    Overlegen sejer idag.

    #54
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3100 Indlæg
    Offline

    Så må kvinderne lige oppe sig igen til næste ol så vi kan få dobbelt guld i håndbold..

    Overlegen sejer idag.

    Det var en vild kamp. Det er som om Danmark skal være med i de her kampe. Tilbage til VM i 13, hvor Danmark fik stokkeprygl, og nu uddeler de selv prygl.

    Jeg ville bare gerne lige have haft et mål mere til Pytlick

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #55
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 683 Indlæg
    Offline

    Gad vide hvor ofte det sker at både mænd og kvinder fra samme land vinder ol guld i en hold sport, rigtig sport. Som ikke bare er kina og usa ejet.

    #56
    LyhneInc
    Rusher
    • 128 Indlæg
    Offline

    Det er helt trist det er slut nu, jeg har elsket at kunne se sport af alle mulige varianter stort set døgnet rundt.

    #57
    StultusX2
    Rusher
    • 2017 Indlæg
    Offline

    Tak Hansen!

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #58
    VampiricEye
    Rusher
    • 3766 Indlæg
    Offline

    #54 Jeg var så træt af, at vi ikke kom op på 40 mål.😅

    #55 Jeg tror, at mange lande vil blive kede af, hvis du siger, at basket er ejet af USA. Der er mange lande, der nærmer sig dem (NBA er blevet mere international), så det kommer ikke til at fortsætte med at være automatic win til amerikanerne.

    Nintendo Influencer

    På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

    På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

    #59
    StultusX2
    Rusher
    • 2017 Indlæg
    Offline

    #54 Jeg var så træt af, at vi ikke kom op på 40 mål.😅

    #55 Jeg tror, at mange lande vil blive kede af, hvis du siger, at basket er ejet af USA. Der er mange lande, der nærmer sig dem (NBA er blevet mere international), så det kommer ikke til at fortsætte med at være automatic win til amerikanerne.

    Men er OL basketbold 100% = med NBA, så’en med regler osv.

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

    #60
    hausner
    Moderator
    • 802 Indlæg
    Offline

    #59
    Hvorfor er det vigtigt?

Viser 30 svar - 31 til 60 (af 61 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...