Forside Fora Sport Olympiske Lege Paris 2024

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,541

NĂ„..

Skal I se noget, eller gÄr det hele op i hat og briller i Är?

Det starter jo i dag med de fÞrste fodboldkampe. Israel kampen har allerede en hel del bevÄgenhed, og der har allerede vÊret en episode ved det stadion hvor de skal spille i aften.

Jeg frygter lidt der vil vĂŠre „episoder‟ om man vil. Extinction Rebellion eller hvad de nu hedder laver ting, streakers til diverse events og jeg ved ikke hvad.

Danskere? En 3-4 guldmedaljer er nok ikke helt ved siden af. Jeg ser HÄndboldherrerne som et godt bud, noget cykling, noget skydning og sÄ noget roning/sejlads som en ting. Bliver hverfald spÊndende at fÞlge.

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 61 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 891

Nu har jeg set em og tdf. Skal have en pause og sÄ har jeg overhovedet styr pÄ OL programmet, skal nok se lidt random af de store kampe.

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,624

Vil nok se noget af det, jeg synes altid, jeg ser et eller andet.

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,917

Jeg ser som regel altid alt muligt blandet. NÄr det er OL, sÄ kan jeg blive grebet af det meste.:)

Jeg skal nok i hvert fald se skateboarding, klatring, noget atletik og noget svĂžmning. MĂ„ske udspring og vĂŠgtlĂžftning, hvis jeg falder over det.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#3: Det er netop det der er fedt ved OL. Man finder sig selv sidde og se et eller andet underligt. Jeg kunne godt finde pÄ at finde det her Breaking, og se hvad det kan.

-dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,381

Ser gerne Äbningsceremoni, og sÄ lidt random atletik.

Zchez
    Rusher
    • E-peen: 22

Jeg orker ikke se mere af det show.. det er for langtrukkent og kedeligt, hvilket er synd, for er sku ret sikker pÄ, at der er smidt mange timer og penge pÄ det!

Birdm
    Rusher
    • E-peen: 176

Fik set et par timer sammenlagt af Äbningen, mega flot ellers, men lidt synd det skulle regne sÄ meget

VampiricEye
    Rusher

Jeg sÄ lidt surfing. Vandet var en tand for roligt, sÄ de lÄ bare og padlede i vandet, uden der skete det store. Rimelig stenet.?

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg sidder og ser det sidste af Danmark herrernes hĂ„ndboldkamp. Jeg har set alt for meget OL i dag, samtidig med jeg har fĂ„et en lur eller to. Noget af det er god sovetv 🙂

VampiricEye
    Rusher

Der er omsvĂžmning for en finaleplads nu her. Lidt interessant!

#9 Man kan da ikke se for meget.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#9 Man kan da ikke se for meget.:)

Korrekt. Der er bare ikke nok timer i dĂžgnet eller skĂŠrme til min computer til at se alt.

• Dette svar blev ĂŠndret 8 mĂ„neder siden af Kenkari.
    -dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,381

Ser noget kvinders bueskydning pÄ Max. Der er bronzekamp lige nu.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

DesvÊrre fik HÄndbolddamerne alvorlige klÞ og Tauson rÞg ud i fÞrste runde. Wozzy spiller senere, sÄ indtil da, tÊnker jeg lige amerikansk basket kan gÞre godt.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Wozzy’s anden kamp, og hun har lige udlignet i sĂŠt, sĂ„ det stĂ„r 1-1 mod Danielle Collins. Den er godt nok spĂŠndende.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

okay, sĂ„ spĂŠndende blev Wozzy’s kamp sĂ„ heller ikke. Vi prĂžver noget hĂ„ndbold i stedet for. Det er sjovere nĂ„r der er penge pĂ„ hĂžjkant 🙂

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Hvis man fĂžlger lidt med i Herre hĂ„ndbold til daglig, sĂ„ er dagens resultat intet mindre end vildt. Frankrig har nu tabt to kampe i streg, og de var fĂžr OL KÆMPE favoritter til at blive mestre.

Der er sĂ„ mange sjove scenarier i spil, men i bund og grund. Danmark skal bare vinde alt, sĂ„ er vi glade 🙂

LyhneInc
    Rusher
    • E-peen: 142

Jeg lÄ og stenede skate-finalen tidligere pÄ DR2, det var de mest smadrede kommentatorer jeg nogensinde har hÞrt.

Jeg ser sÄ meget OL som muligt, jeg synes det er fantastisk. IsÊr svÞmning da jeg (helt ufatteligt) selv har svÞmmet pÄ hÞjt niveau for mange Är siden.

VampiricEye
    Rusher

#17 Jeg ser ogsÄ en masse svÞmning. Der har vÊret nogle fede finaler indtil videre her til aften.:) Jeg har ikke set street skateboarding, men jeg skal se park, nÄr ham den unge dansker er med.

MÊndenes MTB var ogsÄ en fed omgang!

Vores damedouble i badminton chokerer alt og alle. Og vi havde ogsÄ en herre i bordtennis, der overraskede tidligere.

LyhneInc
    Rusher

Ja det har vÊret skide godt her til aften med svÞmning, bliver godt her om lidt nu de er pÄ vej ind.

Min storesÞster svÞmmede faktisk pÄ hold med Mette Jakobsen i sin tid, der nÄede jeg dog trods alt ikke op.

Jeg vidste faktisk ikke vi havde en ung dansker med i park. HĂ„ber det bliver det samme hold i boksen til at kommentere, det var svĂŠrt underholdende.

LyhneInc
    Rusher

Hvor er O’Callaghan vild.

medisterKongen
    Rusher
    • E-peen: 571

#17 de to der kommenterer skateboarding plejede ogsÄ at kommentere X-Games pÄ DR3 da det fandtes. Nu er de vist mest pÄ DRTV, med en afstikker til DR2 i ny og nÊ her under OL. Der er fart pÄ og det er ganske underholdende .

VampiricEye
    Rusher

#20 Ja, tingene blev godt nok sat pÄ plads pÄ de sidste 50 meter!

LyhneInc
    Rusher

Ja de er godt nok hurtige, jeg har vitterligt aldrig hÞrt et kommentator-par som dem. Det skal nok blive sjovt nÄr der skal skates park.

Det var helt vildt, de sidste 50 meter var hun nĂŠrmest en speedbĂ„d – og sĂ„ olympisk rekord.

VampiricEye
    Rusher

Klatring er hurtigt blevet en af favoritterne for mig til OL. Det er fucking awesome!

Det var ogsÄ okay at se Axelsen tage guld i gÄr. Og Duplantis med ny WR i stangspring. OgsÄ et fedt moment.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#24 stangspring i gÄr var fucking vild. Mange med sent, og sÄ lige en blÊret verdensrekord. Jeg elsker at stene atletik

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg tror jeg vĂŠlger at se hvad „aben‟ kan og ser breaking her fredag og lĂžrdag. Det bliver en underlig stĂžrrelse.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 891

Jeg havnede pÄ noget fodbold forlede.. frankrig og senere spanien herre.. hvorfor kender man ingen af dem der spiller?

VampiricEye
    Rusher

#27 Fordi det er U23 + 1 eller 2 (jeg kan ikke lige huske det) „gamle‟. SĂ„ det er basically en ungdomsturnering.:)

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Og, klubberne skal give lov til at frigive en spiller til OL, sÄ det er ikke nÞdvendigvis top spillere, men mere dem der har fÄet lov. SÄdan er det med alle turneringern uden for Fifa og Uefa

hausner
    Moderator
    • E-peen: 888

Jeg sÄ Duplantis fuldstÊndig dominere stangspring igÄr.
    Det var episk og mÄ vÊre en af de stÞrste sensationer til dette Ärs OL.
    Shit han var vild.

Ahh det har du allerede kommeneret Kenkari

• Dette svar blev ĂŠndret 7 mĂ„neder, 3 uger siden af hausner.
Viser 30 svar - 1 til 30 (af 61 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...