Forside Fora Spil I gang med Fallout i 2024

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    MiNo
    Rusher
    • E-peen: 791

Har aldrig spillet noget, men mÄske jeg burde?

Hvis der er nogle garvede fallout fans, sĂ„ mĂ„ i gerne komme med nogle bud pĂ„ hvordan jeg skal gribe det an. Synes at have lĂŠst at noget er godt, andet er knap sĂ„ godt. Jeg kunne nok nĂžjes med det som er godt/rigtigt godt – sĂ„ lĂŠnge det giver en sammenhĂŠngende oplevelse hvor man ikke i et spil pludseligt ikke fatter noget fordi man sprang et spil over.

Reelt er der ikke mange spil som er sÄdan. Det gÞr det nemligt svÊrt at sÊlge til nye spillere, sÄ hav gerne de kritiske briller pÄ.

Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Har lige tjekket https://www.thegamer.com/how-many-fallout-games-are-there/

Mit eget bud ville vĂŠre

Fallout 3 (2008)
    Fallout New Vagas (2010)
    Fallout 5 (2015)

Og hvis det hele var fantasktisk, og jeg vil have mere sÄ
    Fallout 78 (2018)

-dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,366

#1 du fik da stavet en af dem korrekt, sÄ det er da en form for begyndelse.

Kassen
    Rusher
    • E-peen: 76

Der er ingen af dem hvor du vil fĂžle du springer noget over. De er alle lavet efter princippet om at du “ikke var der” i de forrige.

Hvis du feks. spiller fallout 2, vil du stadig hÞre om karakteren fra det fÞrste, men det foregÄr sÄ lÊnge efter at det jo kun er historie. Samtidigt sÄ nÄr du mÞder divserse faktioner, skal din karakter jo alligevel spÞrge hvem de er, fordi han ved det jo angiveligt ikke, selvom man mÞdte dem i de andre spil.

Personligt er fallout new vegas bedst synes jeg. men mange synes nummer 3 er bedst. Nummer 3 starter man i vault og pĂ„ den mĂ„de giver det nok mest den “rigtige” fallout fĂžlelse. Begge spil som jeg husker det har fine storylines. Du kan hente en mod som gĂžr at du spiller fallout 3 pĂ„ fallout new vegas motor (aim downsight bla)

Fallout 4 har helt klart det bedste gunplay. til gengĂŠld har det meget mere begrĂŠnset historie elementer (men dem der er er gode synes jeg)

Kort historie: mit bud er at starte med fallout 3, pÄ new vegas engine.

Festival_H
    Rusher
    • E-peen: 943

Jeg er selv igang med Fallout 3 i Ăžjeblikket og man mĂŠrker nemt at det er nogle Ă„r siden den er lavet.

1 og 2 er for dem som elsker det klassiske. Det gÞr jeg ikke, sÄ dem sÄ jeg playthroughs pÄ YT.

Regner med at spille 4eren bagefter og sÄ mÄske noget 76, men er det ikke et eller andet online noget?

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#2 LOL jeg sagde jo jeg var ny til den serie 🙂

#3 tak. SĂ„ lige kortvarigt 1+2 og det er vist slet ikke mig.
    Og tak for MOD tippet. Vil checke det ud, og se hvad der ellers er af tweaks.

Til 4’eren findes en HD texture pack, sĂ„ den skal da pĂ„.

Snuppede 3 + Mew Vegas + 4 for i alt 175 kr – og alle 3 spil i ‘GOTY’ eller Ultimate Ed. med alt muligt gĂžgl.

#4 76’eren startede vist som primĂŠrt multiplayer, men der skulle vĂŠre tilfĂžjet en masse som gĂžr det til et ok single player spil. Se evt mit link fra tidligere.

NÄ, nu skal jeg sÄ bare lige blive fÊrdig med Arkham Knight, sÄ er dén trilogi klaret.

Andre tips inden jeg starter op er MEGET velkomne 🙂

Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,337

Hvis ikke du spiller 1 og 2, sÄ snyder du dig selv

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,708

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 934

Har selv spillet de andre undtagen 1 og 2 og er ved at installere Fallout 76 nu. Det var skrald da jeg prÞvede det tilbage i 2018 eller 19 men er vist blevet ganske okay sÄ nu skal det prÞves.. primÊrt som solo eller med en ven eller 2

MiNo
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

#5 Cool !

medisterKongen
    Rusher
    • E-peen: 568

Har prÞvet Fallout 4 igen efter den sidste update. Jeg var ikke hooked. Og har faktisk aldrig fÄet det gennemfÞrt.

Har tilgengÊld nÊsten lige spillet Fallout: New Vegas igennem igen, som jeg ogsÄ klart mener er det bedste af de nye spil.

Men ser da lovede ud med at kunne kombinere 3’eren med NV via mods.

Kassen
    Rusher
    • E-peen: 76

Har prÞvet Fallout 4 igen efter den sidste update. Jeg var ikke hooked. Og har faktisk aldrig fÄet det gennemfÞrt.

Har tilgengÊld nÊsten lige spillet Fallout: New Vegas igennem igen, som jeg ogsÄ klart mener er det bedste af de nye spil.

Men ser da lovede ud med at kunne kombinere 3’eren med NV via mods.

Jeg gik ogsÄ igang med nummer 4 for nyligt.

Jeg spiller med en del mods nu, som bare forbedre sĂ„dan…generelle smĂ„ting, og det har faktisk fangede mig mere end det gjorde da det udkom (jeg var virkeligt ikke imponeret).

Dog skal man nok mere gÄ til det som et slags looter shooter end et fallout spil.

Jeg synes de “rigtige quest” der er i fallout 4 faktik fanger fallout atmosfĂŠren rigtigt godt. Men man skal vĂŠre indstillet pĂ„ at man lĂžber i rigtigt mange “dungeons” som bare er loot. Modsat de gamle fallout hvor hver location ligesom havde et tema og en bunke quest.

ForstÄr dog stadig ikke at folk er sÄ imponeret over companions i Fallout 4. Jeg synes altsÄ dem jeg har lÞbet med (prÞver at fÄ perks fra alle) er noget flade. Dog har jeg det virkeligt sjovt med at bygge de 2 robot companions om pÄ den robot station.

Zchez
    Rusher
    • E-peen: 21

Jeg prÞvede at spille Fallout 3 igen, pÄ min bÊrbar, men spillet vil ikke starte op.
    PrĂžvede at finde en lĂžsning, fx kĂžre i win xp compability mode, tvinge den til at bruge bestemt grafikkort osv. men intet virker.
    New Vegas virker dog uden problemer.

Har nogle af jer andre ogsÄ prÞvet det og fundet en lÞsning?

sittingduck_m
    Rusher
    • E-peen: 104

Jeg har brugt rigtig mange timer i New Vegas og 4eren og begge spil er fantastiske. New Vegas har en bedre storyline hvor 4eren i min optik er mere spÊnende ar udforske. Spiller mest for at se den verden spillende er i sÄ har kun gennemfÞrt New Vegas. Har dog brugt 3 gange sÄ mange Timer i 4eren pÄ at bygge settlements, udforske og bare nyde den verden der er.

Hvad angÄr mods sÄ har den nye update sat en del ud af spil. SÄ mÄ se om det bliver rettet ind igen.
    Sim settlement er et sjovt mod hvor de selv bygger byen op…

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 934

Er blevet suget fuldstÊndig ind i 4eren igen, denne gang med Mods og en helt anden tilgang til at udforske og lÞse quest samt nu kan jeg tilgÄ alle DLC. Kan slet ikke fÄ den fÞlelese i 76 som jeg kan med singleplayer spillene

Indtil videre er jeg lvl 8 og har udforsket den fÞrste store quest hvor jeg skulle udradere raiders pÄ en stor fabrik. mega fedt og endte med at tage over 2 timer

Sgu lidt Êrgeligt man skal vÊre lÄst fast pÄ 72FPS

• Dette svar blev ĂŠndret 10 mĂ„neder, 3 uger siden af Schalde.
Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...