Forside Fora Penge og Þkonomi EM 2020 Odds trÄd

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,682

HallĂžj og godmorgen.

Der kom en sidebemÊrkning omkring oddset i vores EM2020 trÄd i gÄr, sÄ det blev tÊnkt, at vi kunne lave en sidelÞbende trÄd, hvor vi kunne dele tanker omkring at smide nogle penge pÄ forskellige ting i forbindelse med EM2020.

Det vil vĂŠre sĂ„dan, at man opfordres til at dele hvad man spiller, men kommentarer omkring hvad man spiller bĂžr holdes til emnet og ikke hvad der spilles for. Vi spiller alle hvad vi har rĂ„d og lyst til. Det er ren hygge 🙂

Der mÄ ogsÄ godt smide vinder, og taber kuponer, sÄ der er lidt gang i trÄden.

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 51 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg kan starte med hvad jeg spillede i gÄr, som heldigvis gik hjem

View post on imgur.com

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,065

Jeg kÞrer 1 eller 2 pÄ kampene i Är, single, mÄske med handicap for at Þge oddset.

Indsatsen er 20 kroner pr kamp, indtil min pulje bliver stĂžrre.

Jeg kÞrer ikke efter for hÞje odds, da jeg ofte taber hele puljen pÄ den Þgede risiko.

Italien havde jeg pÄ et 2-tal med handicap pÄ -1.

I dag er jeg fristet af et handicap pÄ -2 til Danmark. Det giver odds 4,5-ish. Belgien rundbarberer Rusland, sÄ der smider jeg ogsÄ pÄ et bet med handicap.

• Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Nickell.
    • Dette svar blev ĂŠndret 4 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Nickell.
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,065

Det er lÊnge siden, jeg har oddset, men jeg har alligevel 50kr. stÄende hos Bet365, sÄ mÄske skal jeg smide en tier hist og her pÄ et par kampe.:)

#1 Godt set, at Italien for fĂžrste gang i EM-historien ville vinde med mere end 2.:D

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Det er lÊnge siden, jeg har oddset, men jeg har alligevel 50kr. stÄende hos Bet365, sÄ mÄske skal jeg smide en tier hist og her pÄ et par kampe.:)

#1 Godt set, at Italien for fĂžrste gang i EM-historien ville vinde med mere end 2.:D

Ja, jeg havde faktisk troedet der ville vĂŠre hĂžjere odds pĂ„ det, nĂ„r man tĂŠnker pĂ„ historien. Men, Italien er begyndt at komme efter det med at spille offensivt fodbold. Deres “Vi parkerer bussen og satser pĂ„ kontra” er efterhĂ„nden begravet

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Til i dag har jeg lavet fĂžlgende.

View post on imgur.com

og

View post on imgur.com

Gumshot
    Rusher
    • E-peen: 97

þv,þv Jeg var inde og vélge 0-1 til Finland, og kunne have vundet 460kr for 50kr der 🙂

NÄ, under de dÄrlige omstÊndigheder blev det til virkelighed.

Nickell
    Moderator

Tre 1-taller i dag?

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Tre 1-taller i dag?

Det tĂŠnker jeg.

Jeg har lavet en kupon med tre 1-taller, og sÄ en BHS-England til den tidlige kamp

VampiricEye
    Rusher

#8 BHS?

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#8 BHS?

Begge hold scorer. 🙂

VampiricEye
    Rusher

#10 Ahh. Jeg er slet ikke inde i alle de gambling-forkortelser.:)

Gumshot
    Rusher

Hvad betyder “Dobbelt(+1)” under oddset spil nĂ„r man ser em kampe og har valgt nogle oddset?

Jeg har ikke kunne finde forklaring og hvornÄr den trÊder i kraft osv.. mÄske nogen her som ved det?

Nickell
    Moderator

Danske Spil har annulleret mine DK-kampe og givet pengene tilbage. Det er god stil.

Det betyder, at de ogsÄ lader mig vinde pÄ min kombo-odds, hvor jeg havde DK og Belgien med,men kun pÄ Belgien-kampen.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#11: SĂ„ skal jeg nok lade vĂŠre at spille Asian odds 🙂

#12: Mener du Dobbelt(x1)?

Jeg kan ikke finde hvad du skriver nemlig. Evt, suppler med et screenshot

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Tre 1-taller i dag?

Jeg hĂ„ber du fik den spillet. Jeg smed mit frit spil fra quizzen pĂ„ danske spil pĂ„ det. Det var rart 🙂

Og sÄ havde jeg en femmer pÄ BHS-Holland i Holland-Ukraine kampen, som gik hjem.

Vi vender tilbage i morgen med mere sjov.

Nickell
    Moderator

Jeg faldt pÄ handicap, da jeg var overbevist om, at bÄde England og Holland ville vinde med +2 mÄl. Ironisk nok, sÄ vandt jeg kun pÄ Østrig med lavt odds.

Man skal spille sikkert, og efter en god start fik jeg overmod. Æv.

Gumshot
    Rusher

#12: Mener du Dobbelt(x1)?

dobbelt

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#17: Hvis du spiller pÄ to kampe samtidig, spiller du en double, og ét vÊddemÄl.
    Hvis du vÊlger tre kampe, kan du spille tre vÊddemÄl, aka. 3 doubler.

Og sÄ fremdeles.

Jeg hĂ„ber den forklaring gav mening 🙂

VampiricEye
    Rusher

#16 Det er ikke muligt at spille sikkert. Det sikre spil findes ikke. Det er en illusion.:)

Nickell
    Moderator

#16 Det er ikke muligt at spille sikkert. Det sikre spil findes ikke. Det er en illusion.:)

Fair nok. Jeg skal holde mig til mine grundregler.

I dag var det tÊt pÄ at gÄ galt igen, men Ronaldo reddede mig. Vinder franskmÊndene har jeg fordoblet min pulje og kan begynde at Þge indskud pr kamp.

Nickell
    Moderator

Belgien giver 2,05 hos Danske Spil. SÄÄeh, jeg har bettet mod mine fÞlelser.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Belgien giver 2,05 hos Danske Spil. SÄÄeh, jeg har bettet mod mine fÞlelser.

Den er svÊr. Jeg er sikker pÄ Danmark vil rejse sig, eller hvertfald forsÞge. KDB spiller helt sikkert ikke hele kampen, men hvor meget spiller han? Er Lukaku i topform nok, eller vil han spille halvt?

Der er sĂ„ mange ting ved den kamp der er farlig lige nu og her. 🙂

VampiricEye
    Rusher

#22 Nu snakker du om, hvilke af de belgiske spillere, der mÄske ikke er helt oppe i gear. Personligt er jeg ikke overbevist om, at det er alle i den danske lejr, der er klar til at spille. Oplevelsen sidder stadigvÊk i dem. SÄ vi aner reelt set ikke, om der er nogle af vores startere, der enten melder fra til kampen eller bare ikke er helt oppe i gear.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

#22 Nu snakker du om, hvilke af de belgiske spillere, der mÄske ikke er helt oppe i gear. Personligt er jeg ikke overbevist om, at det er alle i den danske lejr, der er klar til at spille. Oplevelsen sidder stadigvÊk i dem. SÄ vi aner reelt set ikke, om der er nogle af vores startere, der enten melder fra til kampen eller bare ikke er helt oppe i gear.

Det er korrekt. Vi ved ikke hvor de stÄr mentalt. Godt nok har trÊnere og lÊger vÊret ude og sige, at de er klar mentalt. Men, det ved de og vi ikke, fÞr de stÄr over for 25.000 tilskuere i aften. Det kan svinge begge veje

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Jeg sÄ lige denne her kupon i en gruppe pÄ facebook

Det krĂŠvede fandme nosser, hvis ikke den er fake, det kan jeg ikke se:

View post on imgur.com

Nickell
    Moderator

#25: Well, den gik jo hjem. Det er ret vildt, at man kan spille sĂ„ store belĂžb…

VampiricEye
    Rusher

#25 Det krÊver ikke nosser. Det krÊver bare, at man er ualmindeligt dum, eller at man har sÄ mange penge, at man kan vÊre ligeglad.

Kenkari
    Moderator
    #0 TrÄdstarter

Italien – Wales: Wales kan nĂžjes med en uafgjort, sĂ„ jeg tror de graver sig ned og satser pĂ„ kontra. Derfor kunne en single med at Wales fĂ„r flest kortpoint vĂŠre sjov.

Schweiz – Tyrkiet: Her kunne der godt komme mĂ„l Ă©n masse. Begge hold skal have 3 points for at have en chance for at gĂ„ videre. En BHS-over 2,5 mĂ„l virker som en god vej at gĂ„.

trace
    Rusher
    • E-peen: 141

Jeg oddsede pĂ„ yussuf poulsen som fĂžrste mĂ„lscorer i dk – belgien – satte 100 kr til odds 12 😀

Nickell
    Moderator

Jeg oddsede pĂ„ yussuf poulsen som fĂžrste mĂ„lscorer i dk – belgien – satte 100 kr til odds 12 😀

Imponerende.

Jeg var inde i en god stime med 8-9 rigtige vÊddemÄl i streg, men denne weekend har jeg nÊste kun tabt kampe.

SÄÄeh, jeg har brug for lidt italiensk magi i aften! Forza Italia!

Viser 30 svar - 1 til 30 (af 51 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...