Forside Fora Spil PC Masterrace Duke Forever 2001 leaked

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    ElSenator
    Rusher
    Offline

    Jeg orker ikke lige at smække en nyhed sammen om det, så det bliver en forum post. Duke Nukem Forever 2001 er blevet leaked og indeholder en del gameplay fra den famøse 2001 trailer. Med andre ord; det jeg aldrig troede muligt er nu sket! Broussard har ellers selv flere gange meldt ud at han slet ikke vidste om et reelt build overhovedet eksisterede længere. Det gjorde det så!

    Hvis i selv vil vove jer ud i at prøve det af, kan det hele hentes fra Archive. Jeg vil ikke linke, i kan nemt finde det.

    Og hvis i blot vil se klip fra det, så kan i søge “Duke Nukem Leak” på Youtube. Der er rigtig mange der dyrker at gennemgå de forskellige baner i forkellig detaljegrad.

    Jeg er klar over at det er lidt gråzone at snakke leaks, men ærlig talt, der er noget der er så gammelt og så niche, at jeg har svært ved at se hvem der skulle have er problem med at gamle røvhuller som os sidder og klapper i vores svage gigthæmmede hænder over det.

    Ak ja… DNF 2001. Det var tider da den trailer landede.

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    Mr.Wizard
    Rusher
    • 84 Indlæg
    Offline

    Wauw, den havde jeg ikke lige set komme….tak for heads-up!

    Og med tanke på at 3DRealms for ikke så længe siden flyttede officiel adresse fra Austin Texas USA, til Aalborg DK og aldrig har haft et leak i alle de år…kan jeg ikke lade være med at tænke/spekulere, om mon leaket har dansk oprindelse! ;-P

    Dét sagt, så skal jeg da 100% prøve buildet…..fingrene krydset for at det kan afvikles i Windows 10!

    #2
    ElSenator
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 579 Indlæg
    Offline

    #1, Historien om hvor buildet oprinder fra, kunne i hvert fald være interessant i sig selv. Det jeg har læst er at det er landet via 4chan, så det siger ikke så meget. Det virker mere som en måde at få det ud på anonymt.

    Om det skulle være blevet fundet i en papkasse fra et Texas->Aalborg flyttelæs? Tjoh, det er da ikke super usandsynligt. Jeg mindes ikke at have hørt om nogle datalæk fra 3DRealms ellers, så det må jo være noget der er dukket op for nyligt og så finpudset lidt til det her release, så det er nogenlunde spilbart.

    Det bliver interessant at se hvad modding communiet kan flikke sammen af delene.

    En eller anden har allerede lave en komplet version af 2001 traileren ved at bruge assets funder i leaken. Det er ret cool, omend den mangler lidt finpudsning her og der. Men det beviser i hvert fald at assets fra 2001 traileren eksisterer i leaket. Det er altså lidt fedT!

    #3
    WeezY
    Rusher
    • 77 Indlæg
    Offline

    Det var da meget sjovt at prøve… har prøvet 5-6 levels. vildt at våbene kan føles bedre end det nye Duke Nukem Forever 2011.
    Grafik er ok, sat den op i 1920×1080 i config’en… så det ligner HL1 bare lidt bedre.

    #4
    Emilsa
    Rusher
    • 1120 Indlæg
    Offline

    #2 – Du går kold når du kommer til Aalborg og så bliver du røvet – sårn er æ bare

    I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

    #5
    StultusX2
    Rusher
    • 2003 Indlæg
    Offline

    Ak, kan huske jeg savlede over de, nu med Unreal-engine, screenshots…….dengang for over 20(friggin’ TYVE!?) år siden.

    My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Viser 5 svar - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...