- Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 5 måneder siden af StultusX2.
-
Emne
-
Jeg orker ikke lige at smække en nyhed sammen om det, så det bliver en forum post. Duke Nukem Forever 2001 er blevet leaked og indeholder en del gameplay fra den famøse 2001 trailer. Med andre ord; det jeg aldrig troede muligt er nu sket! Broussard har ellers selv flere gange meldt ud at han slet ikke vidste om et reelt build overhovedet eksisterede længere. Det gjorde det så!
Hvis i selv vil vove jer ud i at prøve det af, kan det hele hentes fra Archive. Jeg vil ikke linke, i kan nemt finde det.
Og hvis i blot vil se klip fra det, så kan i søge “Duke Nukem Leak” på Youtube. Der er rigtig mange der dyrker at gennemgå de forskellige baner i forkellig detaljegrad.
Jeg er klar over at det er lidt gråzone at snakke leaks, men ærlig talt, der er noget der er så gammelt og så niche, at jeg har svært ved at se hvem der skulle have er problem med at gamle røvhuller som os sidder og klapper i vores svage gigthæmmede hænder over det. 😀
Ak ja… DNF 2001. Det var tider da den trailer landede.
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...