- Dette emne har 9 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 3 måneder siden af HolgerDK.
-
Emne
-
ok deler bare lige ud af en lille job historie
En manager kontanter vores helpdesk omkring interne emails der ryger I junk folder
Helpdesk medarbejder fortæller dem hvordan de kan klikke på det og whitelist’er disse emails.
Manager svare surt tilbage at de kun gælder for en medarbejder af gangen og vi ikke burde og spam filering paa interne email.Som email sikkerheds sub-admin kommer jeg så ind i billedet her.
jeg fortæller denne manager at siden der er altid er mindst en hat der klikker på et link og indtaster deres brugernavn/kodeorde i vores sikkerheds test emails, så er der god grund for at have sikkerhed kørende på interne emails så an kompromitteret mailbox ikke kan bruges til at sende flere onde emails til andre medarbejdere.Jeg begynder så at finde ud af hvilket præcist filter det har markeret emails’ne som junk men kommer op tom.
Faktisk var alle 11 emails over de sidste 7 dage var var klaget over leveret ikke blot i modtagerens inbox men i den specifikke folder hun havde oprette for dem.Jeg gave så min rapport tilbage til denne manager som beviser så at ikke nok med det ikke er IT’s problem men at hendes ansatte også har løjet omkring deres mangle ansvar til at håndtere deres kunde korrekt og dermed direkte årsag til mistet kunde.
ja pas på med at penge fingre på de folk som kan se ALTING omkring hvad du laver….
- Sven Bent
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...