Forside Fora KĂžb og salg Copenhell 1300 kr for en billet!!!

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Canis_lupus
    Rusher
    • E-peen: 947

Hvad fanden sker der liiiiige for deres priser?

Jeg kan huske fĂžrste Ă„r hvor jeg var til CH, der gav man 1300 kr for hele festivalen.

Nu hedder det 1300kr for en enkelt dag, wtf?

AltsÄ en Rammstein koncert giver man 7-800 kr for, og det er 2 timers fantastisk underholdning.

Men 1300kr det er godt nok vanvittigt. SĂ„ er der mĂ„ske et band man virkelig vil se, og sĂ„ et “ok, nĂ„ ja det kunne vĂŠre sjovt at se” band et eller to.

Synes det er en kedelig trend det med at de skruer priserne sÄ meget op til de festivaler.

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Emilsa
    Rusher
    • E-peen: 1,342

Det vel det vi kalder kþbenhavnerpriser 🙂

knekker
    Rusher
    • E-peen: 1,073

PÄ sjÊlland er folk mere grÄdige, det er f.eks ogsÄ derfor byggebranchen fortrÊkker hÄndvÊrker og entreprenÞre fra Jylland.
    Det ironiske er at i min branche (film branchen), sÄ kan vfx studier i kÞbenhavn slet ikke fÞlge med de lÞnninger jeg tilbydes i udlandet, hvorfor jeg har skulle takke nej til de sidste 2 job tilbud jeg fik fra virksomheder i kÞbenhavn.

Efter at have boet et par Är i KÞbenhavn er det mit indtryk at Jylland er et mere balanceret og jordnÊrt omrÄde af Danmark, det ser vi f.eks med huspriserne, som er meget mere realistiske her. Pengene rÊkker meget lÊngere her ovre. Og sÄ er gennemsnittet af karl smarte folk ogsÄ del lavere i jylland.

• Dette svar blev ĂŠndret 10 mĂ„neder, 3 uger siden af knekker.
    MiNo
    Rusher
    • E-peen: 791

Prisen sÊttes jo efter hvad folk kan og vil betale. Og sÄ koster alt bare mere nÊr og I KBH. SÄ nÄr der skal hyres nogle ind, sÄ koster det mere som jo kun kan hentes ind pÄ prisen. Lejer af skideskur koster sikkert mere her end i Ikast.

Men gÞr du det rigtigt, sÄ er der prÊcis plads til det antal som vil betale 1300kr.

Men det kan blive vÊrre. For nogle i gruppen er klar til at betale mere. SÄ forvent VIP og andre special produkter sÄ der ogsÄ er noget til dem som vil betale 2000 kr fx. Det ser man stort set overalt nu. Dybest set samme produkt, men segmenteret sÄ man fÄr max pris i alt. Som vi fx kender det fra streaming tjenester.

[Edit] Det gÄr op for mig, at du #0 nok ved alt dette. Sorry. Jeg synes ogsÄ ting er blevet (for) dyre, men det stÞrste problem er vel at jeg (mÄske dig) ikke har penge nok, mens andre Äbenlyst har.

De Rammstein biletter jeg har her til sommer … mener det var 5000kr for 4 … ikke for at gĂžre ondt vĂŠrre… men sĂ„dan er dagsprisen altsĂ„.

• Dette svar blev ĂŠndret 10 mĂ„neder, 3 uger siden af MiNo.
    -dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,377

#2 jeg synes nu at Aarhus er rigelig dyr ogsĂ„ med huspriser. Der er heller ikke mangel pĂ„ “karl smarte” folk 🙂

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,533

Hvor mange bands fÄr du for den pris?

Og sÄ skal du bare vente til du ser Þlpriserne

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,533

I det mindste er det ikke Formel 1 i Miami.

190 $ for en frugt platte

MiNo
    Rusher
    • E-peen: 791

#6 Fake news..

Fandt denne note “This is a menu for Marina Club patrons. You’re literally renting a boat which sits on a fake marina and servers are bringing you these items. ”

og sÄ er det for 4 peresoner.

En anden skrev “A big burger and fries could be had for $16-$22. As well as MANY other options. ”

Food prices on F1 menu
    byu/Fuzzylojak inMiami

Viser 7 svar - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...