- Dette emne har 14 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 1 år, 3 måneder siden af JeMort.
-
Emne
-
Hello rusher
Jeg sendte et bundkort og et sæt ram klodser retur til compumail da min nye pc blev ved med at fryse efter opstart. Oprettede en reklamation sag til compumail og sendte pakken retur til dem. Ifølge track and trace hos PostNord skulle de have modtaget pakken torsdag d. 29 juni kl 09.28. Kigger så på track and trace om søndagen og der kan jeg se at pakken kl 11:02 samme dag lige pludselig er klar til afhentning i pakkeshop i bilka i Tilst? Skriver til compumail via livechat om mandagen angående pakken og de siger at der er sket en fejl og de vil få PostNord til at omdirigere pakken. Om onsdagen 2 dage efter står pakken stadig klar til afhentning. Skriver endnu engang med compumail og de siger at de vil rykke PostNord for det. D. 17 juli spørger jeg compumail om vi ikke kan oprette en reklamations sag til PostNord da pakken stadig er klar til afhentning i deres pakkeshop i Tilst. De siger jo det kan vi godt. Men så skete der endelig noget dagen efter har compumail langt om længe endelig modtaget pakken og jeg får en mail om at de har modtaget min rma sag og de går i gang med at behandle den. Men altså nu er det over et måned siden de oprindeligt skulle modtaget pakken og har ikke hørt noget. Ved i om jeg kan forlange mine penge igen nu når der er gået så lang tid ?
Kort tid efter jeg sendte delene retur købte jeg et nyt bundkort og ram dog et andet mærke og vupti så startede min pc fint op 🙂
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...