Forside Fora Off-topic Compumail rma sag

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Elocon
    Rusher
    Offline

    Hello rusher

    Jeg sendte et bundkort og et sæt ram klodser retur til compumail da min nye pc blev ved med at fryse efter opstart. Oprettede en reklamation sag til compumail og sendte pakken retur til dem. Ifølge track and trace hos PostNord skulle de have modtaget pakken torsdag d. 29 juni kl 09.28. Kigger så på track and trace om søndagen og der kan jeg se at pakken kl 11:02 samme dag lige pludselig er klar til afhentning i pakkeshop i bilka i Tilst? Skriver til compumail via livechat om mandagen angående pakken og de siger at der er sket en fejl og de vil få PostNord til at omdirigere pakken. Om onsdagen 2 dage efter står pakken stadig klar til afhentning. Skriver endnu engang med compumail og de siger at de vil rykke PostNord for det. D. 17 juli spørger jeg compumail om vi ikke kan oprette en reklamations sag til PostNord da pakken stadig er klar til afhentning i deres pakkeshop i Tilst. De siger jo det kan vi godt. Men så skete der endelig noget dagen efter har compumail langt om længe endelig modtaget pakken og jeg får en mail om at de har modtaget min rma sag og de går i gang med at behandle den. Men altså nu er det over et måned siden de oprindeligt skulle modtaget pakken og har ikke hørt noget. Ved i om jeg kan forlange mine penge igen nu når der er gået så lang tid ?
    Kort tid efter jeg sendte delene retur købte jeg et nyt bundkort og ram dog et andet mærke og vupti så startede min pc fint op 🙂

Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #1
    NightBreaker
    Moderator
    • 1578 Indlæg
    Offline

    Det kan du nok ikke forlange. Da du er i gang med en reklamation ved compumail.

    Iht. retur og compumail, så har jeg haft en del problemer med dem ang. dette. De tager en del af prisen iht. retur når det har været åben, selv hvis det ikke har været brugt. Jeg ved ikke om det er tilfældet mere, men det har været et problem med dem førhen.
    Men du kan prøve at ringe til dem og høre om der kan laves noget retur i stedet for. Men du skal nok ikke forvent noget.

    #2
    NoFaith
    Rusher
    • 297 Indlæg
    Offline

    #0 Forstår godt din tankegang men tror ikke man kan klantre Compumail for Post Nords leveringsfejl og dermed bruge den totale tid som argument da det jo har været udenfor Compumails kontrol.

    Men min erfaring er de plejer at være til at tale med, at du har købt noget andet i mellemtiden er forståeligt men så ved man også man løber risiko for du ikke får 100% pengene retur, da man i en normal RMAS sag ville få erstattet delen 1:1 men nu skal de til at tage den retur og det åbner nogen helt andre døre, men som sagt tag en åben og ærlig dialog med dem og se om ikke de er til at tale med. 🙂

    #3
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    2# ja havde bare troet og håbet på at de ville give mig mine penge igen nu når de fik den pakke som de havde troet var blevet væk.

    #4
    hausner
    Moderator
    • 840 Indlæg
    Offline

    Du har vel 14 dages returret på dimser købt online

    #5
    Jeppe
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    Er pakken sendt retur med en pakkelabel som de sendte dig?

    Jeg tvivler på at du kan gøre noget. Jeg vil ikke mene at behandlingstiden på reklamationen kan regnes fra før de rent faktisk modtager pakken.

    #6
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    #5– Den er sendt med pakkelabel fra dem af.

    Ved godt at behandlings tiden først normalt regnes fra når de modtager pakken. Men nu har de flere gange skulle ha oprettet en reklamations sag til postnord. Allerede der skulle jeg have haft mine penge igen kan man sige.

    • Dette svar blev ændret 1 år, 3 måneder siden af Elocon.
    #7
    Jeppe
    Rusher
    • 364 Indlæg
    Offline

    Som en der sender rigtigt mange Postnord-pakker kan jeg hilse og sige, at det er næsten umuligt at komme i kontakt med dem så man rent faktisk kan oprette en reklamation 🙂

    #8
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    7#- Kan så hilse at sige at jeg 2 gange er kommet i kontakt med Postnord angående pakken 🙂

    #9
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    Så fik jeg langt om længe mine penge tilbage fra compumail 🙂

    #10
    NightBreaker
    Moderator
    • 1578 Indlæg
    Offline

    Fedt nok du fik det. Fik du alt tilbage ?

    #11
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    #10– Yeahs 🙂

    #12
    Nickell
    Moderator
    • 1825 Indlæg
    Offline

    Og de levede lykkeligt til deres dages ende…

    Fedt, at det lykkedes!

    #13
    Elocon
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 263 Indlæg
    Offline

    #12– Ja nu er verden reddet !

    #14
    JeMort
    Rusher
    • 7 Indlæg
    Offline

    Som en der sender rigtigt mange Postnord-pakker kan jeg hilse og sige, at det er næsten umuligt at komme i kontakt med dem så man rent faktisk kan oprette en reklamation 🙂

    Ja postnords nye setup er kundefjensk.

    Det så sagt er en reklamation nem nok, man skal bare gøre det selv.

    https://kundeservice.postnord.dk/s/reklamation?language=da

Viser 14 svar - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...