- Dette emne har 7 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 1 Är, 11 mÄneder siden af knekker.
-
Emne
-
Hey!
Jeg har fÄet internet fra Jetnet, som endnu ikke har leveret min forbindelse to uger efter. Jeg kan nu, desvÊrre, se pÄ trustpilot and stort set alle oplever det samme som jeg.
Man kan ikke ringe til dem. Kun chat og email, og deres svar tid er 2-3 dage pr. svar. Jeg har selv kĂŠmpet i 2 uger nu.
De tiltyder at en “tekniker” kan komme forbi, men jeg ved mit udstyr er i orden. Jeg kan se pĂ„ trustpilot, at de tager 1000,- for sĂ„dan et besĂžg og i flere tilfĂŠlde dukker teknikeren ikke op, kan ikke lĂžse problemet og eller kommer uden, at kunden er blevet informeret om prisen.
Jetnet er sÄ smarte nok til, at have en bindingsperiode pÄ 6 mÄneder.
Mit spÞrgsmÄl er, om nogen her ved, om sÄdan en bindingsperiode kan opsiges, nÄr man ikke fÄr produktet man betaler for?
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...