FromSoftware er klar med deres Elden Ring i slutningen af februar pÄ alle stÞrre platforme (inklusive Steam). Er man nervÞs for om spillet er for svÊrt at hÄndtere, kan udvikleren berolige dig med, at de har gjort meget for at modarbejde stress mens man spiller.
Men betyder det sÄ, at spillet er blevet nemmere og vil skuffe die-hard Souls-fans? Tilsyneladende ikke. Boss kampe er stadig prÊcist lige sÄ heftige som de skal og bÞr vÊre. Men turen frem til bosserne skulle vÊre mere behagelig. Det har de gjort ved at introducere heste man kan ride pÄ. Der vil ogsÄ vÊre fast-traveling og endda en eller anden slags vind-gejsere som kan blÊse dig op i hÞjden med din hest. Dermed kan man komme hurtigere rundt i spillets store verden.
Og bevÊger man sig ind i et omrÄde hvor man fÄr klÞ, sÄ er det designet sÄdan at man i stedet kan prÞve et andet omrÄde fÞrst, der er nemmere. SÄ kan man vende tilbage nÄr man har bedre stats.
Sidst har de ogsĂ„ ĂŠndret checkpoint systemet en anelse, sĂ„ visse omrĂ„der, med specielt hĂžj svĂŠrhedsgrad, tillader dig at spawne lige i nĂŠrheden, fremfor at blive smidt tilbage til et checkpoint langt vĂŠk. Det vil ikke altid vĂŠre en mulighed dog – det skal jo heller ikke vĂŠre for nemt.
Undertegnede overvejer faktisk at kÞbe spillet trods at jeg kun kort har prÞvet Dark Souls 1 (som jeg fandt meget svÊrt og blev derfor lagt pÄ hylden ret hurtigt).
Elden Ring ser sindssygt godt ud, og stilen er helt i FromSoftware’s meget melankolske og spirituelle Ă„nd.
Forside › Fora › Elden Ring har anti-stress design
FromSoftware er klar med deres Elden Ring i slutningen af februar pÄ alle stÞrre platforme (inklusive Steam). Er man nervÞs for om spillet er for svÊr
[LĂŠs hele nyheden her: Elden Ring har anti-stress design]