Forside Fora Politik/Samfund Elon Musk er et Geni Svar til: Elon Musk er et Geni

#20
Ghidora
Rusher
  • 1199 Indlæg
Offline

>* hvis du får et hjertestop i bilen, så skal bilen tage over og køre dig til den nærmeste hospital.

Fedt at få et hjertestop, blive kørt på hospitalet og dø, og ens familie modtager en hospitalsregning på en mindre formue, uden at kunne takke nej. USA er herligt, right?

anyways

jeg glæder mig til selvkørende biler

man kan tage på arbejde selvom man bor længere væk, man får lige en powernap, på vej på arbejde, eller man kan lige få samlet op på nogle mails eller bare… læse lidt nyheder på turen.

#16 måske, ja, så vil ingen eje biler

men personligt ville jeg nok hellere ha min egen bil, som jeg selv kan vælge hvor er, hvornår skal dukke op og jeg ved altid er der.

Og jeg kan jo ha mine ting i bilen.. hvilket da er meget praktisk.

jeg har et eller andet scenarie i mit hoved, hvor bilen kører børnene i skole og så samler mig op derhjemme bagefter. Så kører den mig på arbejde og kører hjem, lader op og lidt senere kører den til skolen og henter mine børn.

Så kører den ud og henter mig bagefter, hvis vi da antager jeg i det scenarie møder fx kl 9 til 16 eller whatever.

Anyways, jeg tror jeg ville blive frustreret hvis jeg skulle bruge tid på enten at vente på en bil i nærheden blev ledig, eller hvis jeg skulle køre med andre, og dermed køre omveje for at komme hjem – så kan jeg ligeså godt tage en bus?

Med andre ord så vil din bil bare holde stille det meste af dagen og hele aftenen og natten!

Hvem ved, måske KAN man slet ikke eje en bil til den tid?

GL & HF