Forside Fora Spil Brætspil/Rollespil D&D anyone? Svar til: D&D anyone?

#1
Festival_H
Rusher
  • 770 Indlæg
Offline

Jeg spiller ikke, men jeg har haft Players Handbook i min indkøbskurv mange gange efterhånden (og derefter læst i en online udgave fy fy)

Jeg har altid haft lyst til at få det prøvet, men det er bare gerne nemmere med brætspil i stedet. Hvis vi skal gøre det i min brætspils gruppe, så ville jeg skulle være DM og sætte mig ind i alt mulig shit. Jeg er dog ikke sikker på at det ville være investeringen værd, fordi de andre ikke er så vildt meget for coop spil.

Jeg havde en ide om at jeg ville lave sådan en slags improv adventure, hvor jeg havde lavet en liste af encounters og events og forskellige ting som linkede passende sammen, men ikke som sådan lavet en fuld historie andet end en beskrivelse af start scenen af en art og så ellers bare lade mine spillere bygge deres egen adventure med alle de underlige ting der blev fortalt fra dem. Jeg er 100% sikker på at designede jeg et eller andet at så ville de splitte det fuldstændig ad alligevel. Gå i alle mulige andre retninger end jeg havde forstillet mig. Det er en ide jeg stadig har i baghovedet. Jeg skal bare lige have fundet den rigtige gruppe og have fundet ud af hvordan man DM’er