Forside › Fora › Spil › Hvad helvede spiller du?! › Svar til: Hvad helvede spiller du?!

- E-peen: 1,474
@Deadmeat Jeg vil sige det mest negative er at man dÞr i samme Þjeblik, man rammer 0 HP. Det betyder at selvom du vinder en kamp, skal du loade, hvis bare en i din gruppe pÄ op til seks gÄr ned. Det er et stort problem i starten, da det kun krÊver fÄ gode rolls fra fjenderne at drÊbe selv en Fighter, nÄr han er low level.
Det betyder spillet kan vÊre en voldsom save/load fest i starten. Senere i spillet fÄr RNG mindre betydning, hvilket generelt gÞr det let at vinde kampene perfekt.
Det er lidt sÊrt, da tidligere D&D spil har lÞst dette problem ved at man kun dÞde, nÄr man var -10 HP, og andre i gruppen kunne stabilisere bevidstlÞse medlemmer. Men i AD&D 2nd edition blev dette til en optional regel. SÄ mÄske har BioWare ikke fÄet lov at benytte den. Eller mÄske kendte de den ikke.
Men bortset fra det synes jeg sgu spillet holder. Jeg har i hvert fald vĂŠret hooket i 62 timer indtil videre ifĂžlge Steam.
Det er ogsÄ fedt at spillet er sÄ stort.