Forside Fora Spil VR Ville du spille Escape Room i VR hvis du kunne? Svar til: Ville du spille Escape Room i VR hvis du kunne?

#18
Festival_H
Rusher
#0 Trådstarter
  • 770 Indlæg
Offline

#16 Jeg tænker du ikke er VR fan overhovedet? Har du haft et headset på? Og hvad har du prøvet hvis JA?

For VR kan tilbyde meget som en fysisk Escape Room ikke kan. Både for gæster, men også for forretningen. Som nævnt i en anden post kunne man forstille sig et Horror Escape Room hvor der fx kunne kravler små edderkopper rundt over det hele og ting der bevæger sig og så kunne det tænkes at man i løbet at spillet løser opgaver der ender med at samle det ultimative våben til at nakke Boss edderkoppen til sidst der vogter døren ud i det fri. Der er nok nogle af disse ting som ville kunne laves i en fysisk version, men de små detaljer som de små edderkopper ville blive svært. Og ting der flytter sig. Nu skyder jeg bare skøre ideer ud i det blå. Jeg ved ikke om et lignende elektronisk escape room eksistere, men hvis det kan tænkes, så kan det laves (if someone got the programmer/3D modeling skills).
Room reset er sindssygt nemt. Man skal bare genstarte spillet. Der er ingenting der blir slidt. Der kan selvfølgelig være bugs i koden, men typisk forgår disse forretninger ved at man abonnere/licensere på brugen af rooms, så tænker også at der er løbende vedligehold hvis der blive sendt en bug ind på et produkt.

Måske skal man bare være VR fan for at se det smarte og fede ved projektet.

  • Dette svar blev ændret 1 år, 7 måneder siden af Festival_H.