Forside Fora Spil Jeg har lige gennemført…spiltråden Svar til: Jeg har lige gennemført…spiltråden

#172
MiNo
Rusher
  • 699 Indlæg
Offline

LEGO Star Wars The Skywalker Saga – på PS5

Egentligt Juniors spil, men da jeg slet ikke havde prøvet at spille på PS5’eren så gik jeg i gang – mest sådan for at prøver det hele lidt af.

Selve spillet er helt vildt nemt – så udfordringen for mig var mest at spille på en consol da det er evigheder siden. Men jeg synes at de har ramt en fin og finurlig stemning som var rigtig rar – og så er der nogle sindssyge grafiske detaljer som er herlige at få øje på. Der er også fin-fin humor.

Det egentligt spil viste sig at være at samle ‘kyber bricks’ op efter man har spillet en bane første gang. Som vist er normalt i lego spil, så får man adgang til ‘free mode’ hvor man kan vælge hvilken karakter man vil spille som – og med adgang til disse man kan nu komme frem til disse bricks samt mini kits og endeligt også level challenges.

tiden gik, og jeg endte med mit første 100% completion / Platinum trophy ever. Det var dog noget af en fuser – jeg havde forvente ‘et eller andet’ med al den fokus på trohpys, men der skete absolut intet. Der var ikke mere ‘fest’ end da man fik det første mest trivielle bronze trophy. Oh well, det var heldigvis ikke derfor jeg gennemførte