Forside Fora Spil Cyberpunk 2077 – Officel tråd Svar til: Cyberpunk 2077 – Officel tråd

#11
NoFaith
Rusher
  • 293 Indlæg
Offline

Synes ærlig talt ikke det er særlig imponerende ting de disker op med her, nu har jeg lige læst hele listen igennem af rettelser og omend rigtig mange af de nye tiltag er gode, så er de samtidig også lidt ligegyldige synes jeg.

Et par nye våben, nogen nye lejligheder og noget kosmetisk pladder er ikke nok til jeg synes det er interessant, mere realistisk vand er da fint men det er bare ikke lige det man savner allermest vel?, flere romance options med pigerne? altså det er bare ikke de ting som folk skriger efter, det virker mærkeligt de har brugt tiden på den slags.

MEN, ud af hele listen så er alle forbedringer til combat og A.I samt balancing altid kærligt velkommen, men hvorfor fokusere på at lave ligegyldige NPC’er mere aggressive og ikke fixe politi’et f.eks?

Og så er der stadig ingen NG+(new game plus) mode, så når man har gennemført spillet så er ens karakter tabt for evigt og man skal starte helt forfra igen.

Jeg synes det er en tynd omgang ØL de disker op med her, og jeg taler ud fra et PC perspektiv, tror man får meget mere ud af det hvis man er konsol spiller da der er væsentlig flere grundlæggende ting der er rettet der på performance siden.

Et fint step på vejen men bestemt ikke nok til jeg kunne finde på at genbesøge night city, ventelegen fortsætter.