Forside › Fora › KĂžb og salg › Elmutanten – outlet vare –> Et scoop › Svar til: Elmutanten – outlet vare –> Et scoop
- E-peen: 579
#7, Den kan jeg ogsÄ tale med pÄ. Jeg kÞbte en Rhoomba hos dem for 3 mÄneder siden. Jeg kÞbte den som ny og kom glad hjem og skulle pakke den ud.
Den var fuld af stĂžv indvendig og fuld af ridser pĂ„ fronten… SĂ„ jeg smuttede ned og sagde “Hvad fa’n er meningen!?” og sĂ„ sagde de at de “ved en fejl” havde solgt mig en outlet vare. De var endda sĂ„ frĂŠkke at spĂžrge mig om jeg sĂ„ ville kĂžbe den som outlet og fĂ„ lidt penge tilbage, trods ridser og skidt. Man kan argumentere for at det var “god service” at tilbyde det, men husk pĂ„ at den netop var megaridset og beskidt. SĂ„ det var lidt ligesom at spĂžrge mig “Ok, men er du sĂ„ idiot nok til at kĂžbe den som outlet alligevel?”.
SĂ„ jeg fik en ny med hjem. SĂ„ ja, motto: “GĂ„r den sĂ„ gĂ„r den”. Godt jeg er ret vedholdende i mine krav pĂ„ den front. Jeg er ret overbevist om at nogle ville have beholdt den og snydt sig selv.
- Dette svar blev Êndret 3 Är, 9 mÄneder siden af ElSenator.
- Dette svar blev Êndret 3 Är, 9 mÄneder siden af ElSenator.