Forside Fora Udvalgte spil Diablo 2 (Resurrected) Diablo II Resurrected på torsdag :D Svar til: Diablo II Resurrected på torsdag :D

#103
3nickma
Rusher
  • 238 Indlæg
Offline

Så endte jeg sku med at købe spillet til PlayStation

Har mig bekendt aldrig spillet 2eren, og kun op til The Butcher i 1eren. I know, I know, jeg burde skamme mig

Har dog gennemført hele Diablo 3, men det blev bare for meget med det uendelige Torment grind til sidst

Aner ikke noget som helst om nogen som helst ting, men startede med en online sorceress, fordi det virkede som det tætteste på en magiker.

Er kun lige i gang med den første dungeon, men synes allerede stemningen er meget federe og mere dunkel end i D3, så indtil videre er jeg positivt overrasket

Dog ikke så positivt overrasket over, at jeg fik connection interruption, blev smidt af, og nu er min char helt væk

Ved ikke om det var dumt, at lave en online char, når jeg alligevel bare spiller for mig selv, men håber den kommer tilbage igen.

Har læst noget med, at der desværre ikke er cross play, men dog cross progression. Så det er vel altid noget, og en grund til lige så godt at forsøge sig med en online char.