Forside Fora Sport EM 202(1)0 Svar til: EM 202(1)0

#369
Kenkari
Moderator
#0 Trådstarter
  • 2682 Indlæg
Offline

Jo det kan jeg godt gå med til, men halvdelen af billeterne til disse kampe, bør falde til det tilrejsende holds fans, sådan der ikke bliver en skæv fordeling af fans. Hvis billeterne til det ene hold ikke bliver solgt, kan de blive solgt til alle. Men at man lukker et holds fan total ude på det sådan et grundlagde, giver ikke meget mening.

Det har jo altid været sådan, at det land som har haft slutrunden, har haft en fordel i forhold til fans. Det er ikke anderledes i år, bare fordi det er placeret rundt omkring i europa (og semi-asien).

Jeg er med på hvad du mener, at Danske fans burde have lov til at rejse ind i Storbritatanien, i og med vi bruger samme vacciner. Men, De er hårdt ramt af delta varianten, så du kan også se det på det på den anden måde. Hvis vi lod 20.000 danske fans rejse ind i landet, hvad ville de så ikke kunne rage til sig af Delta-variationer og slæbe med hjem, så der ville være endnu større problemer end vi allerede nu er ved at bevæge os ind i.

Hvert land har deres problemer at slås med, og det synes jeg vi bør respektere. Vi er stadig i en pandemi, selvom vi bevæger os hen imod et godt sted.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"