Forside Fora Sport EM 202(1)0 Svar til: EM 202(1)0

Kenkari
Moderator
#0 TrÄdstarter
  • E-peen: 3,636

Jo det kan jeg godt gÄ med til, men halvdelen af billeterne til disse kampe, bÞr falde til det tilrejsende holds fans, sÄdan der ikke bliver en skÊv fordeling af fans. Hvis billeterne til det ene hold ikke bliver solgt, kan de blive solgt til alle. Men at man lukker et holds fan total ude pÄ det sÄdan et grundlagde, giver ikke meget mening.

Det har jo altid vÊret sÄdan, at det land som har haft slutrunden, har haft en fordel i forhold til fans. Det er ikke anderledes i Är, bare fordi det er placeret rundt omkring i europa (og semi-asien).

Jeg er med pÄ hvad du mener, at Danske fans burde have lov til at rejse ind i Storbritatanien, i og med vi bruger samme vacciner. Men, De er hÄrdt ramt af delta varianten, sÄ du kan ogsÄ se det pÄ det pÄ den anden mÄde. Hvis vi lod 20.000 danske fans rejse ind i landet, hvad ville de sÄ ikke kunne rage til sig af Delta-variationer og slÊbe med hjem, sÄ der ville vÊre endnu stÞrre problemer end vi allerede nu er ved at bevÊge os ind i.

Hvert land har deres problemer at slÄs med, og det synes jeg vi bÞr respektere. Vi er stadig i en pandemi, selvom vi bevÊger os hen imod et godt sted.