Forside Fora Gør det selv Gør det selv streaming – how to? Svar til: Gør det selv streaming – how to?

#12
SturmWolfDK
Rusher
#0 Trådstarter
  • 562 Indlæg
Offline

#10
Jeg er ved at se på ting til setup, men lige nu har jeg sådan set kun mine 2 PC’ere. Til og starte med er det nok bare min gamer pc der skal køre det. Det burde den kunne trække.

Specs:
-Intel core I9 9900k
-MSI Z390 Gaming Pro Carbon
-MSI RTX2080 Gaming X 8 GB GDDR6
-Corsair 64 GB DDR4 Pc3200

Plus et par solide SSD M2’ere.

Ja de guides jeg har set prioritere også alle at lyden er det vigtigste, og at cam er sekundært. Så her imens jeg ikke kan komme videre med Twitch delen, så sidder jeg og nørder udstyr. Jeg har en del Logitech gear, så har egentlig kun set på Logitech cams indtil videre.
Og til lyd delen kan jeg se mange nyere guides anbefaler Elgato udstyr. Altså wave 3, deck, filter, shock mount, mic arm og 2 lamper kan man få i ét sæt. Så det var nu mere for at det var nemt med alt på én gang.

Men mange de guides jeg har set taler meget om at det vigtigste er at anvende softwaren korrekt, fordi så kommer man egentlig også langt, selv med langt billigere mic/cam.

Jeg skal have lavet en liste over udstyr jeg er interesseret i, og så sende til min PC pusher, og høre hvad han kan lave det til – Har brugt ham i over 10 år, og han har ikke skuffet endnu

Fandt i øvrigt streambeats, som er copyright frit musik, som man kan have til at køre stille i baggrunden, som jeg nok har tænkt mig at bruge. Vigtigt ikke at få nogen strikes jo hehe