Forside Fora Off-topic Mobilen vs. Plastickort Svar til: Mobilen vs. Plastickort

#30
Emilsa
Rusher
  • 1120 Indlæg
Offline

#17 – Der er massere af gode grunde til at man kan have kontanter på sig, det er ikke altsammen lysky gøremål. Det er meget praktisk, især mår man har med gamle bønder at gøre, frekventerer markeder og er i et miljø hvor ting skifter hænder over en femten tyve øl.

Hvorfor skulle jeg have en app med sundhedskort. 30-45% af tiden har jeg ikke strøm på min teleforn, batterier begynder hurtigt at stinke – og en telefon hos mig skal helst holde 4+ år, desuden det er hårdt for batteriet når man “gotta catch all them pokemons” med sin datter.

Jeg har en tegnebog, den fik jeg af min far, han er død, den er et kært minde og har en sjov historie knyttet til sig. Der er desuden mere end plads til sygesikringskort. Jeg har næsten altid en jakke med mig eller en robust arbejdsskjorte med inderlommer. Det har jeg nok 90% af tiden, hvis ikke så er sandsynligheden næsten hunnar på at jeg har en rygsæk med mig. Så jeg mangler ikke steder at have min pung Jeg har også nærmrmest altid kniv, lommelærke og tingeltangel med mig, så den gør hverken fra eller til.

#28 – Vi har en tesla rustvogn kørende omkring her oppe, det var vist den første af sin slags – ejeren er mega stolt af den, han har klart købt den for gimmick effekten – men han forsøger at retfærdiggøre det med bæredygtighed

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

  • Dette svar blev ændret 2 år, 10 måneder siden af Emilsa.