Forside › Fora › Nyheder › Metro Exodus PC Enhanced Edition › Svar til: Metro Exodus PC Enhanced Edition
- E-peen: 579
#21, Jeg er heller ikke umiddelbart blÊst bagover, men det er mÄske ogsÄ lidt sÄdan det bÞr vÊre. NÄr jeg kigger sammenligninger, sÄ ser RTX klart bedre ud hvad angÄr ambient occlusion, lyssmitning og skygger generelt. Men det er jo sÄdan det burde se ud, sÄ det er mere en underbevidst ting. Ting ser bare mere rigtige og groundede ud.
Men det er selvfÞlgelig fordi rasterization metoderne over de seneste Är er blevet sÄ gode, at de langt henad vejen leverer noget der ser ganske hÊderligt ud.
Men det er ogsÄ at simplificere fordelene. Det er jo en kÊmpe fordel i sig selv, at udviklerne ikke lÊngere skal bruge hele dage pÄ at fake lyssÊtte en scene. Med raytracing virker det bare!
SÄ, selvom jeg ikke er blÊst bagover, sÄ foretrÊkker jeg raytracing versionen. Den ser bedre ud, selvom det ikke springer i Þjnene som 100 gange bedre. Jeg ville dog foretrÊkke at de generelt skruer lidt ned for lyset. Som du nÊvner, sÄ forsvinder der noget kontrast. Jeg mÄ lige have undersÞgt om jeg selv kan Êndre det inde i spillet, det har jeg ikke undersÞgt.