Forside Fora Sport Tour de France 2025

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 983

SÄ nÊrmer vi os lige sÄ stille, om en mÄnedes tid
    Har vingegaard nogen chancer i Är? er deres hold stÊrkt nok? eller er UAE bare unbeatable igen i Är?
    Jeg har ikke fÄet set nogle af de andre lÞb i Är sÄ ved ikke hvordan landskabet set ud.

fra tv2:
    Det bliver et opgÞr mellem Vingegaard og Pogacar. Det er svÊrt at sÊtte procent pÄ, men ud fra hvad vi har set, vil jeg sige 60/40 eller 70/30 i Pogacars favÞr. Han har vÊret bedre end nogensinde fÞr, siger Rolf SÞrensen og fortsÊtter:

– Det gĂŠlder om at holde sig ude af problemer i de fĂžrste 10-11 dage for Vingegaard og Pogacar. Det er fĂžrst pĂ„ 12. dag, at der er svĂŠre stigninger. Jonas skal hĂ„be pĂ„, at hans restitution er bedre end Pogacars i lĂžbets tre-fire sidste dage, som det nogle gange har vist sig. Og sĂ„ skal han have is i maven og sige til sig selv, at det er pĂ„ 18. og 19. etape, han skal vinde lĂžbet.

Og den analyse lyder jo stortset som den samme strategi som altid.

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 257

Jonas har jo fortalt at han er i rigtig god form, sÄ hÄber da han kan fÄ skovlen under Pogacar igen.

Pogacar er selvfÞlgelig overall en bedre cykelrytter og nok ogsÄ en mere underholdende type end Jonas, men man er vel dansker..

Derudover er det nÊsten ved at blive lidt smÄkedeligt med Pogacars dominans. Er glad for at han ikke ogsÄ tog Paris-Roubaix.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,046

Men… Der var jo Tour de France sidste Ă„r! Skal det nu til at vĂŠre hvert Ă„r? JĂžsses…

😉

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,659

Jeg er sÄ Êrgerlig over at Mads P ikke skal med. Det ville have vÊret sÄ gyldent med ham i fuld galop ud over stepperne pÄ jagt efter den grÞnne trÞje. Jeg tror han ville have en reel chance, hvis de dropper vueltaen med ham

RabidSquirrelX
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Og det ser ikke sĂŠrlig godt ud efter idag med Jonas chancer.

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,052

Hvad sker der for, at de bruger Wii Shop Channel musik i Aftentouren pĂ„ TV2?😂

RabidSquirrelX
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

NÄ nu har vi gÄet og ventet pÄ bjergetaperne sÄ JV endelig ku vise noget og komme igang med det fedspil han kÞre. Og sÄ er TDF stortset over efter idag hvor han blev sat godt og grundt til vÊgs.
    Det er utroligt at TP bare kan forbedre sig pÄ alle parametre

Kenkari
    Moderator

Det er ogsÄ bare gÄet amok pÄ facebook med doping beskyldninger mod Pogacar. Ja, han er vild, men jeg tror bare ikke Jonas er forbedret sig sÄ meget som Podagacar har over tiden.

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,052

R.I.P. Vingegaards chancer for at vinde tour’en.

• Dette svar blev ĂŠndret 5 dage, 7 timer siden af VampiricEye.
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 457

Det er ogsÄ bare gÄet amok pÄ facebook med doping beskyldninger mod Pogacar. Ja, han er vild, men jeg tror bare ikke Jonas er forbedret sig sÄ meget som Podagacar har over tiden.

AltsĂ„ …. Vingegaard kĂžrte jo objektivt set en rigtig flot etape. Pogi var bare … VILD!

Pogacar kÞrte den hurtigeste tid nogen sinde pÄ Hautacam (som ikke bevisligt var dopet).

Vingegaard kĂžrte den nĂŠst hurtigeste – nogen sinde (minus dopede ryttere, som vi mĂ„ antage alle i midt/slut 90’erne var af toprytterne)

http://www.climbing-records.com/2025/07/tadej-pogacar-sets-2nd-fastest-ascent.html

Var Pogacar ikke med, eller var udgĂ„et lĂ„ TDF jo lige til Vingegaard. Tror dog #8 har ret – det eneste som reelt kan redde touren for Vingegaard i forhold til sejr er at Pogacar udgĂ„r.

• Dette svar blev ĂŠndret 4 dage, 16 timer siden af hqx.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    #0 TrÄdstarter

Jeg er mere trÊt af stilen, han kÞre ikke ret mange andre lÞb for kun at fokusere pÄ tdf. Og han har kÞrt 11 dage kun afventene pÄ tp. Og nÄr der sÄ endelig sku prÞves noget tager tp rÞven pÄ ham og kommer i forkÞbet og fuldstÊndigt afvikler ham. Tp kÞre jo stortset alle lÞb han kan komme i nÊrheden af. Og ja han er ikke bange for at prÞve noget uventet.
    Kan vÊre Visma mÄ finde pÄ noget andet end den taktik nÊste gang.

Nu skal man jo holde med danskerne men det er noget sjovere at se tp cykle.

Og det kan godt vĂŠre han ikke er den samme efter sit styrt, fysisk, psysisk eller om det sĂŠtter nogle begrĂŠnsninger.
    Jeg fornemmer ikke pÄ ham at sulten er den samme som fÞr, og nogen gange lyder det jo som om han er ved at gÄ pÄ tidlig pension.
    Men han behÞver ikke koge mere suppe pÄ den. remco efter sit 9m fald har ihvertfald turde komme op pÄ jernhesten igen.

Kenkari
    Moderator

#10: Jeg har faktisk ikke holdt med Vingegaard i Är. Jeg var stort set overbevist fra starten, at han intet havde at byde med, men man har jo danskerbrillerne pÄ.

Jeg havde faktisk hĂ„bet pĂ„ at Mads P kunne fĂ„ lov alligevel, nu hvor han tog pointtrĂžjen i Giro’en. Skjelmose sad fint med i gĂ„r, og jeg tror godt han kan lave flere gode resultater. Og sĂ„ fik Unu-X deres fĂžrste tour sejr, sĂ„ det er ogsĂ„ sjovt.

Og sĂ„ er der alle de her side quest der er med tour’en efterhĂ„nden. Magnus cort kĂžrer sĂ„dan noget pĂ„ hans instagram, hvor han rater deres hotelvĂŠrelse for dagen, og det synes jeg fandme er sjovt.

Det er lidt blevet for mig, at jeg ser ikek touren for at se Podagacar vinde igen, men for alt det andet der sker. Jeg elsker f.eks. udbrud, og hÄber det sker hver dag.

Cancerman
    Head Rusher
    • E-peen: 3,860

Jeg synes personligt at TDF er rĂžv kedeligt. Men jeg sidder klar med popcorn, til nĂ„r nogen af dem forhĂ„bentligt snart knaldes for doping eller anden snyd 😁

Viser 12 svar - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...