Forside Fora Sport Tour de France 2025

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 970

SÄ nÊrmer vi os lige sÄ stille, om en mÄnedes tid
    Har vingegaard nogen chancer i Är? er deres hold stÊrkt nok? eller er UAE bare unbeatable igen i Är?
    Jeg har ikke fÄet set nogle af de andre lÞb i Är sÄ ved ikke hvordan landskabet set ud.

fra tv2:
    Det bliver et opgÞr mellem Vingegaard og Pogacar. Det er svÊrt at sÊtte procent pÄ, men ud fra hvad vi har set, vil jeg sige 60/40 eller 70/30 i Pogacars favÞr. Han har vÊret bedre end nogensinde fÞr, siger Rolf SÞrensen og fortsÊtter:

– Det gĂŠlder om at holde sig ude af problemer i de fĂžrste 10-11 dage for Vingegaard og Pogacar. Det er fĂžrst pĂ„ 12. dag, at der er svĂŠre stigninger. Jonas skal hĂ„be pĂ„, at hans restitution er bedre end Pogacars i lĂžbets tre-fire sidste dage, som det nogle gange har vist sig. Og sĂ„ skal han have is i maven og sige til sig selv, at det er pĂ„ 18. og 19. etape, han skal vinde lĂžbet.

Og den analyse lyder jo stortset som den samme strategi som altid.

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 257

Jonas har jo fortalt at han er i rigtig god form, sÄ hÄber da han kan fÄ skovlen under Pogacar igen.

Pogacar er selvfÞlgelig overall en bedre cykelrytter og nok ogsÄ en mere underholdende type end Jonas, men man er vel dansker..

Derudover er det nÊsten ved at blive lidt smÄkedeligt med Pogacars dominans. Er glad for at han ikke ogsÄ tog Paris-Roubaix.

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,030

Men… Der var jo Tour de France sidste Ă„r! Skal det nu til at vĂŠre hvert Ă„r? JĂžsses…

😉

Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 3,636

Jeg er sÄ Êrgerlig over at Mads P ikke skal med. Det ville have vÊret sÄ gyldent med ham i fuld galop ud over stepperne pÄ jagt efter den grÞnne trÞje. Jeg tror han ville have en reel chance, hvis de dropper vueltaen med ham

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...