Forside Fora Sport Tour de France 2024

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
  • #0
    Kenkari
    Moderator
    Offline

    Der var start i går, men allerede lørdag gik det opad, og er du sunshine der skete ting.

    Nå, men i dag søndag, var der også en god afslutning, og Podagar skulle lige flekse sig, men Vingegaard sad bare med og førte endda en gang i mellem. Det var sjovt at se.

    I morgen, Mandag, er det så sprinternes tur. Der er fladt og der er lagt op til en god sprint.

    Jeg tror på enten Mads Pedersen eller Dylan Groeneweegen (staveplade)

    Det bliver en god juli

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 4 svar - 31 til 34 (af 34 i alt)
  • Forfatter
    Svar
  • #31
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 680 Indlæg
    Offline

    Jeg får ikke set det hele men lidt hist og her, og forstår mig ikke på cykling sporten.. men nu har visma prøvet i noget lign 17 dage med at trætte pogacar ved at slide sig selv op og det har ikke rigtig virket, tvært imod har pogacar nydt det at lade visma trække det tunge læs for så bare at stikke af fra dem alle med under 10km igen.. er der ingen andre taktiker der kan bruges? Nu har vi set dem sidde side om side i 17 dage igennem 95% af ruterne.
    Nu er der kun lidt tilbage af touren er der noget andet jonas kan prøve? Savner lidt flere store hold der kan shake lidt op i det her 2 mands løb. Jeg aner stadigvæk ikke om remco er på hold med nogen eller hvad hans team mates hedder, det hele er visma og uae og så lidt sprinter her og der.

    Og det har i snart 20 dage vist sig at jonas i år ikke kan sætte pogacar de sidste 5-10% af ruten og heller ikke bjergene, kunne de ikke lave noget tidligere i en etape? Ellers er resten af touren nok bare det samme system.

    #32
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3093 Indlæg
    Offline

    #31: Jeg er enig med dig. Der har været for meget, at det har været mellem Visma og UAE. De andre har ikke villet lege med, medmindre det blev til udbrud, og så er der for mange sprinterhold med i år, synes jeg.

    Remco ligger nummer 3 og er i den hvide trøje. Det tror jeg han er tilfreds med. Jeg mangler noget, hvor 5-10 i klassementet slås med hinanden og kører mod hinanden på bjergene. De har været samlet, kørt agterud af Jonas og Tadej, hvor så Tadej sætter Jonas.

    Pogacar har været alt for vild i år, og jeg tror han laver fuld plade med Vueltaen også. Samtidig har Visma været hårdt ramt af skader og sygdom, så de har ikke stillet med det samme stærke hold, som de gerne ville, og så det at Jonas for 3 måneder siden lå ved siden af en vej i Baskerlandet.

    Jeg troede lidt på det i den første uge, men derefter, nej. Det er ren showmand fra nu af, og jeg tror ikke engang Jonas kan slå ham på enkeltstarten på søndag. Ren opvisning her fra

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #33
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3093 Indlæg
    Offline

    Nå, en spændende etape vi havde i dag. Stort udbrud, med udbrud og jeg ved ikke hvad.

    I morgen, SÅ er der bjerge. Pogacar er selvfølgelig kæmpe favorit. Jeg kan ikke se andre gøre noget ved ham. Det skulle lige være han ikke gider, og bare bliver hvor han er, og lader andre slås om etapesejren, men det ligner ikke ham. Han vil vinde hele tiden, så jeg tror på han tager den i morgen og lørdag.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

    #34
    Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter
    • 3093 Indlæg
    Offline

    Ja, Pogacar viste sin enorme styrke og Jonas kunne desværre ikke følge med. Det var vel lidt forventet, men det lader til at Pogacar ikek er helt vildt grådig, selvom han tog sejren i dag.

    Jeg læste et sted, at han vil lade i morgen være en slags paradekørsel, nu hvor de slutter med en tidskørsel søndag. Så, han vil lade et evt udbrud køre, og så bare nyde dagen… hvis man kan det på en vild bjerg etape.

    Odds på hans sejr er også steget voldsomt, så mon ikke der er noget om det.

    "Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Viser 4 svar - 31 til 34 (af 34 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...