- Dette emne har 13 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 5 måneder siden af WinkingRaven.
-
Oprettet afEmne
-
18/05/2022 kl. 23:04 #0NickellModeratorOffline
“Bethesda, we have a problem…”
[Læs hele nyheden her: Starfield udsat til 2023]
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
18/05/2022 kl. 23:18 #1SchaldeRusher
- 900 Indlæg
OfflineVar vel forhåbentlig hellere ikke nogen der regnede med november? vi er 6 måneder fra udgivelse og vi har ikke set en eneste gameplay video endnu. Så det er vist meget fint den liger koger et års tid endnu.
18/05/2022 kl. 23:31 #2StultusX2Rusher- 2024 Indlæg
OfflineKald mig flabet! Men ér det en nyhed?
https://www.pcgamer.com/uk/starfield-and-redfall-have-been-delayed/..og var det ikke endda via Twatter – de 6 dage siden?
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...- Dette svar blev ændret 2 år, 6 måneder siden af StultusX2.
18/05/2022 kl. 23:46 #3JacquesRusher- 554 Indlæg
OfflineDet er jo ren strategi og markedsføring. Det var aldrig meningen, at det skulle være udgivet i år.
Bye with a warmly hugs
19/05/2022 kl. 00:12 #4NickellModerator#0 Trådstarter- 1823 Indlæg
OfflineKald mig flabet! Men ér det en nyhed?
https://www.pcgamer.com/uk/starfield-and-redfall-have-been-delayed/..og var det ikke endda via Twatter – de 6 dage siden?
- Dette svar blev ændret 2 år, 6 måneder siden af StultusX2.
Du er flabet… tilfreds?
Ja, det var en nyhed for seks dage siden. Jeg nåede ikke at bringe nyheden. Men hvis du så nyheden, havde lyst til at fortælle om den, så er der rigelig med plads i nyhedssektionen. Du får løn udbetalt i snus. 🙂
20/05/2022 kl. 15:12 #5SchaldeRusher- 900 Indlæg
OfflineDet er jo ren strategi og markedsføring. Det var aldrig meningen, at det skulle være udgivet i år.
Er jeg den eneste der synes det er direkte latterligt og absurd flabet at komme med en udgivelsesdato uden man overhovedet har vist et eneste sekund gameplay. Vi ved jo nærmest ingenting om Starfield. Todd Howard og hans hype maskine
21/05/2022 kl. 14:52 #6synchaozRusher- 50 Indlæg
Er jeg den eneste der synes det er direkte latterligt og absurd flabet at komme med en udgivelsesdato uden man overhovedet har vist et eneste sekund gameplay. Vi ved jo nærmest ingenting om Starfield. Todd Howard og hans hype maskine
Stort set ingen trailers, ingen screenshots, ingen artikler – er det ikke det stik modsatte af hype?
21/05/2022 kl. 17:18 #7SchaldeRusher- 900 Indlæg
Stort set ingen trailers, ingen screenshots, ingen artikler – er det ikke det stik modsatte af hype?
For dem er det hype nok at have lavet Skyrim og sagt at det er Skyrim i Space. Så var det straks nomineret til årets mest hyped spil i december game fest. Men jo er enig.
21/05/2022 kl. 18:59 #8-dut-Rusher- 1276 Indlæg
OnlineDet kan sagtens være at den oprindelige dato var seriøs. Bethesda har det med at gå amok med hype ganske kort før release, og ikke dele så meget 8 mellemtiden.
21/05/2022 kl. 21:53 #9LiberNullRusher- 482 Indlæg
OfflineMen i det mindste ser det ud til at de har lært af Fallout 76… eller det har Onkel Phil ihvertfald. Så kan jeg godt leve med at Starfield bliver forsinket.
The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
21/05/2022 kl. 23:14 #10SchaldeRusher- 900 Indlæg
OfflineMen i det mindste ser det ud til at de har lært af Fallout 76… eller det har Onkel Phil ihvertfald. Så kan jeg godt leve med at Starfield bliver forsinket.
Hvad har de lært af Fallout 76?
22/05/2022 kl. 11:35 #11LiberNullRusher- 482 Indlæg
Fallout 76 blev udgivet før det var færdigt… resten må du gætte dig til.
The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
22/05/2022 kl. 11:52 #12SchaldeRusher- 900 Indlæg
Fallout 76 blev udgivet før det var færdigt… resten må du gætte dig til.
Må da håbe de har lært af det. kan stadig blive et undercooked buggy rpg selvom det bliver forsinket.
22/05/2022 kl. 13:46 #13WinkingRavenRusher- 58 Indlæg
OfflineJeg spiller det kun, hvis Starfield minimum har 16 times the detail
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...