Forside Fora Politik/Samfund Præsidentvalg USA, 2024

Hvem bliver USAs præsident

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Harris
  • Trump
  • Håber på Harris, tror det bliver Trump
  • Håber på Trump, tror det bliver Harris
  • Dette emne har 226 svar og 29 stemmer, og blev senest opdateret for 23 minuter siden af Fisker.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Cancerman
    Head Rusher

Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vælge en ny præsident i USA.

I nat var der debat mellem Harris og Trump.

Trumps seneste påstand er så, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… 🙄

Nogen der så debatten?

• Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Cancerman.
Viser 16 svar - 211 til 226 (af 226 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    hqx
    Rusher
    • 402 Indlæg

Så noget med de ville være verdens crypto capital market of the world i en eller andet klip, hvad det kommer til at betyde er jeg spændt på og spændt på om de kan styre det, og om de overhovedet er interesseret i at det bliver styret det.

Ren og skært grifting – nogle få udvalgte kommer til at tjene kassen, resten vil tabe penge på det tror jeg.

RabidSquirrelX
    Rusher
    • 748 Indlæg

https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-usa/med-trumps-nye-udnaevnelser-tegner-der-sig-et-moenster-der-vil-ikke-blive

Gad vide om de vælger der ikke ville støtte demokraterne pga det der sker i mellemøsten, hvis der nu bare kommer endnu mere frie tøjle til israel kan gøre hvad de vil, måske de fortryder deres valg.

Nickell
    Moderator
    • 1817 Indlæg

#212: Yup, de skulle have valgt det mindre onde. 🙄

Jeg forstår slet minoriteternes øgede støtte til Trump. Ja, de har konservative ting til fælles, men manden har aldrig gjort noget godt for deres målgrupper.

hqx
    Rusher
    • 402 Indlæg

Gaetz valgt som AG … haahahhaa det er hysterisk morsomt (hvis det ikke var tragisk).

Hvad bliver det næste, MTG til NASA for at styre spacer lasers eller NOAA måske så hun får kontrol over orkaner?

Jeg er ret sikker på at Trump vælger folk nu bare for at pisse demokraterne af.

Deadlights
    Rusher
    • 1311 Indlæg

Hans kommende stab ser ud til at bestå af krigshøge, svindlere, særlige interesser, udenlandske lobbyister og miljøsvin. Det skal nok blive godt. Hans sikkerhedsrådgiver går bl.a. ind for en ny krig i Afghanistan, krig mod Iran og amerikanske tropper i Ukraine. Man skulle tro MAGA ville blive særligt vrede over hans top pick til CFO ved nationalbanken – en George Soros-protege, men det finder de nok aldrig ud af. Det skal nok blive underholdende. 🙂

• Dette svar blev ændret 8 timer, 33 minuter siden af Deadlights.
    RabidSquirrelX
    Rusher
    • 748 Indlæg

I´m gonna stop the war in ukraine in 24 hours er der overhovedet nogen der har spurgt ham hvordan og hvad planen i detaljer er for jeg har ikke hørt det under valgkampen.. kan også være han har fortalt detaljerne som jeg ikke har set i en eller anden obscure podcast.
    Det jeg har set har det hele tiden været uklart om hvordan den ene eller den anden vej, det er ret vildt.

hqx
    Rusher
    • 402 Indlæg

I´m gonna stop the war in ukraine in 24 hours er der overhovedet nogen der har spurgt ham hvordan og hvad planen i detaljer er for jeg har ikke hørt det under valgkampen.. kan også være han har fortalt detaljerne som jeg ikke har set i en eller anden obscure podcast.

Det jeg har set har det hele tiden været uklart om hvordan den ene eller den anden vej, det er ret vildt.

“There are concepts of a plan” 😀

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 328 Indlæg

#215 hold da op det er meget vås du lukker ud, de er langt mere kompetente end det kamala diskede op med, men okay er man til twerking, Diddy fester og WW3 så var hun jo nok favoritten.

Fisker
    Rusher
    • 469 Indlæg

#218 Du mangler lige at besvare spørgsmålene i #201/#205.

Hvis du ikke ønsker besvare hvorfor du bragte en løgn vedr. stemmetallene og dets understøtning af at der skulle være sket valgsvindel, så er du jo givetvis ikke modtagelig for fakta, kan du så svare om dette er grundet uvidenhed eller trolling?

• Dette svar blev ændret 5 timer, 33 minuter siden af Fisker.
    -dut-
    Rusher
    • 1273 Indlæg

#218 har Trump lovet dig en stilling i hans kabinet, eller har du altid godt kunne lide at have en brun næse?

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 328 Indlæg

#219 Eksempel i Pennsylvania hvor Trump vandt en sag vedrørende tidsfrister for vælgere til at fremlægge identifikation for at “kurere” deres stemmesedler.

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 328 Indlæg

#220 Ja

Kenkari
    Moderator
    • 3213 Indlæg

#219: Jeg holder på trolling 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

Fisker
    Rusher
    • 469 Indlæg

#221 Den sag du henviser til formoder jeg er Donald J. Trump for President, Inc. v. Boockvar, No. 602 M.D. 2020 (Penn. Commonwealth Ct.).

Den sag handlede om at Kathy Boockvar havde ændret en tidsfrist for at bekræfte stemmer, det mente retten var forkert, derfor måtte stemmerne ikke tælles med hvilket de ikke blev og Trump tabte valget.

Den danske ækvivalent havde været hvis man havde valgt at holde afstemningsstedet åbent en time mere grundet en forsinket bus, hvorefter retten siger at de stemmer ikke må tælles med, det betyder heller ikke at de folk som stemte i den time svindlede med valget fordi valgsekretæren tog en forkert/ulovlig beslutning.

Tilbage til det relevante emne, du svarer ikke på om det er grundet uvidenhed eller trolling at du viderebringer løgnen om stemmetallene.

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 328 Indlæg

#224 Men du svarede aldrig på #188, der er en vild sammenhæng mellem der hvor kamela vandt og der hvor der ikke blev krævet ID 😀 og så det faktum at 2020 valget overgik alle mulige stemmer, selv døde stemte.

Fisker
    Rusher
    • 469 Indlæg

#225 Jeg er aldrig blevet adspurgt til #188 derfor er det ulogisk at forvente et svar på indlægget. Men du skriver der er en sammenhæng, det er der ikke da 6/18 demokratisk vundne stater åbenbart kræver ID.

Så vidt du mener der er en sammenhæng mellem kortet og valgsvindel har du ikke forklaret den.

Tilbage til din løgn vedr. stemmetallene, var det grundet uvidenhed eller trolling at du viderebragte de forkerte tal?

Viser 16 svar - 211 til 226 (af 226 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...