Forside › Fora › Politik/Samfund › Præsidentvalg USA, 2024
Hvem bliver USAs præsident
- Harris
- Trump
- Håber på Harris, tror det bliver Trump
- Håber på Trump, tror det bliver Harris
- Dette emne har 260 svar og 31 stemmer, og blev senest opdateret for 4 dage, 13 timer siden af Fisker.
-
Oprettet afEmne
-
11/09/2024 kl. 11:09 #0CancermanHead RusherOffline
Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vælge en ny præsident i USA.
I nat var der debat mellem Harris og Trump.
Trumps seneste påstand er så, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… 🙄
Nogen der så debatten?
- Dette emne blev ændret 3 måneder, 1 uge siden af Cancerman.
-
Oprettet afEmne
-
ForfatterSvar
-
13/11/2024 kl. 14:45 #211hqxRusher
- 412 Indlæg
OfflineSå noget med de ville være verdens crypto capital market of the world i en eller andet klip, hvad det kommer til at betyde er jeg spændt på og spændt på om de kan styre det, og om de overhovedet er interesseret i at det bliver styret det.
Ren og skært grifting – nogle få udvalgte kommer til at tjene kassen, resten vil tabe penge på det tror jeg.
13/11/2024 kl. 16:37 #212RabidSquirrelXRusher- 785 Indlæg
OfflineGad vide om de vælger der ikke ville støtte demokraterne pga det der sker i mellemøsten, hvis der nu bare kommer endnu mere frie tøjle til israel kan gøre hvad de vil, måske de fortryder deres valg.
13/11/2024 kl. 20:50 #213NickellModerator- 1858 Indlæg
Offline#212: Yup, de skulle have valgt det mindre onde. 🙄
Jeg forstår slet minoriteternes øgede støtte til Trump. Ja, de har konservative ting til fælles, men manden har aldrig gjort noget godt for deres målgrupper.
14/11/2024 kl. 08:36 #214hqxRusher- 412 Indlæg
OfflineGaetz valgt som AG … haahahhaa det er hysterisk morsomt (hvis det ikke var tragisk).
Hvad bliver det næste, MTG til NASA for at styre spacer lasers eller NOAA måske så hun får kontrol over orkaner?
Jeg er ret sikker på at Trump vælger folk nu bare for at pisse demokraterne af.
14/11/2024 kl. 09:25 #215DeadlightsRusher- 1334 Indlæg
OfflineHans kommende stab ser ud til at bestå af krigshøge, svindlere, særlige interesser, udenlandske lobbyister og miljøsvin. Det skal nok blive godt. Hans sikkerhedsrådgiver går bl.a. ind for en ny krig i Afghanistan, krig mod Iran og amerikanske tropper i Ukraine. Man skulle tro MAGA ville blive særligt vrede over hans top pick til CFO ved nationalbanken – en George Soros-protege, men det finder de nok aldrig ud af. Det skal nok blive underholdende. 🙂
- Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af Deadlights.
14/11/2024 kl. 10:42 #216RabidSquirrelXRusher- 785 Indlæg
OfflineI´m gonna stop the war in ukraine in 24 hours er der overhovedet nogen der har spurgt ham hvordan og hvad planen i detaljer er for jeg har ikke hørt det under valgkampen.. kan også være han har fortalt detaljerne som jeg ikke har set i en eller anden obscure podcast.
Det jeg har set har det hele tiden været uklart om hvordan den ene eller den anden vej, det er ret vildt.14/11/2024 kl. 11:22 #217hqxRusher- 412 Indlæg
OfflineI´m gonna stop the war in ukraine in 24 hours er der overhovedet nogen der har spurgt ham hvordan og hvad planen i detaljer er for jeg har ikke hørt det under valgkampen.. kan også være han har fortalt detaljerne som jeg ikke har set i en eller anden obscure podcast.
Det jeg har set har det hele tiden været uklart om hvordan den ene eller den anden vej, det er ret vildt.“There are concepts of a plan” 😀
14/11/2024 kl. 11:50 #218JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline#215 hold da op det er meget vås du lukker ud, de er langt mere kompetente end det kamala diskede op med, men okay er man til twerking, Diddy fester og WW3 så var hun jo nok favoritten.
14/11/2024 kl. 12:25 #219FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#218 Du mangler lige at besvare spørgsmålene i #201/#205.
Hvis du ikke ønsker besvare hvorfor du bragte en løgn vedr. stemmetallene og dets understøtning af at der skulle være sket valgsvindel, så er du jo givetvis ikke modtagelig for fakta, kan du så svare om dette er grundet uvidenhed eller trolling?
- Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af Fisker.
14/11/2024 kl. 14:13 #220-dut-Rusher- 1294 Indlæg
Offline#218 har Trump lovet dig en stilling i hans kabinet, eller har du altid godt kunne lide at have en brun næse?
14/11/2024 kl. 15:20 #221JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline#219 Eksempel i Pennsylvania hvor Trump vandt en sag vedrørende tidsfrister for vælgere til at fremlægge identifikation for at “kurere” deres stemmesedler.
14/11/2024 kl. 15:21 #222JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline#220 Ja
14/11/2024 kl. 15:42 #223KenkariModerator- 3339 Indlæg
Offline#219: Jeg holder på trolling 🙂
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
14/11/2024 kl. 16:25 #224FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#221 Den sag du henviser til formoder jeg er Donald J. Trump for President, Inc. v. Boockvar, No. 602 M.D. 2020 (Penn. Commonwealth Ct.).
Den sag handlede om at Kathy Boockvar havde ændret en tidsfrist for at bekræfte stemmer, det mente retten var forkert, derfor måtte stemmerne ikke tælles med hvilket de ikke blev og Trump tabte valget.
Den danske ækvivalent havde været hvis man havde valgt at holde afstemningsstedet åbent en time mere grundet en forsinket bus, hvorefter retten siger at de stemmer ikke må tælles med, det betyder heller ikke at de folk som stemte i den time svindlede med valget fordi valgsekretæren tog en forkert/ulovlig beslutning.
Tilbage til det relevante emne, du svarer ikke på om det er grundet uvidenhed eller trolling at du viderebringer løgnen om stemmetallene.
14/11/2024 kl. 16:39 #225JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline14/11/2024 kl. 17:36 #226FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#225 Jeg er aldrig blevet adspurgt til #188 derfor er det ulogisk at forvente et svar på indlægget. Men du skriver der er en sammenhæng, det er der ikke da 6/18 demokratisk vundne stater åbenbart kræver ID.
Så vidt du mener der er en sammenhæng mellem kortet og valgsvindel har du ikke forklaret den.
Tilbage til din løgn vedr. stemmetallene, var det grundet uvidenhed eller trolling at du viderebragte de forkerte tal?
14/11/2024 kl. 20:36 #227JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline#226 I år kunne de ikke snyde fordi der kom voter ID, så derfor var de også nede med 20mio stemmer (som de ikke har haft nogensinde i alle årstal og ej heller i 2024 LOL!).
De få stater hvor der ikke var krav om voter ID vandt kamelen. Siger ikke der er en sammenhæng. Men det er jo åbenlyst, også det at maskinerne fejlede og når folk klikkede på Trump røg den ned på kamelen.
14/11/2024 kl. 21:29 #228FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#227 Du har endnu ikke kædet manglen på ID sammen med dine påstande om valgsvindel, til gengæld gentager du løgnen om stemmetallene.
Det betyder nødvendigvis at muligheden for at der var tale om uvidenhed ikke længere eksisterer, sikke dog et postyr for at undgå at svare spørgsmålet direkte.
Næste spørgsmål er vel så hvad du tænker du får ud af at sprede desinformation vedr. valg i USA?
14/11/2024 kl. 21:44 #229JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline#228 Så forklar hvorfor #188 kom på amerikansk TV. Du er meget for at de ikke har snydt, men hvordan forklarer du så at de blev set komme kørende med stemmesedler lige før lukketid i mange af valgstederne? Folk var jo obs på det, så der blev holdt godt øje.
Og resultatet er som du ser, fake stemmer.
14/11/2024 kl. 23:28 #230FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#229 Det blev sendt på amerikansk tv fordi et konservativt medie har en tv kanal der.
Ligeledes kunne jeg have spurgt dig hvorfor at der på amerikansk TV bliver sagt at der netop ikke var snyd i valget, måske er argumentet “Det var på amerikansk tv” ikke rigtig en standard for om noget er rigtigt eller forkert 🤷
Og nej jeg er ikke specifikt “meget for at de ikke har snydt”, jeg bad dig bare om at forklare hvorfor du bragte forkerte informationer vedr valgresultaterne og lavede et ringe forsøg på en statistisk analyse for at vise at der var nok snyd i valget i 2020 til at Trump tabte.
Hvem er “de” og hvorfor, hvis folk var “obs på det”, står du og snakker om stemmetal? Det du beskriver er nok det tætteste du kommer en “smoking gun”, men alligevel bruger du alt din krudt på at lyve om stemmetallene. Det giver jo ingen mening såfremt du havde ret.
- Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af Fisker.
15/11/2024 kl. 02:27 #231PaybacktimeRusher- 1180 Indlæg
OfflineHaha det er sgu corona om igen, hvor én eller anden internetdetektiv har misforstået en graf, og mener den dokumenterer et komplot. Hvilket alle andre så skal modbevise ROFL.
#195 Ja det er dig jeg taler til. Bare rolig, jeg skal nok lade være med at afsløre din identitet. Baseret på hvilke emner, der får dig til at springe op ad æsken, og hvordan du formulerer dig, tror jeg nu ikke det er så svært for de gamle Daily Rush’ere at regne ud, hvem der gemmer sig bag navnet “JesperBlomkaal”.
I ain't got time to bleed
15/11/2024 kl. 07:11 #232JesperBlomkaalRusher- 332 Indlæg
Offline15/11/2024 kl. 07:36 #233FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#232 Hvilke stemmer? Ekstra hvorledes?
Papir er generelt set ikke set som levende væsener så jeg tror ikke du behøver bekymre sig om de har det okay 🙂
15/11/2024 kl. 09:18 #234SovseOrgletRusher- 39 Indlæg
OfflineSpændene med Kennedy som sundhedsminister. Mæslinger is back on the menu boys
15/11/2024 kl. 10:38 #235DeadlightsRusher- 1334 Indlæg
OfflineTrump’s kommende sikkerhedsrådgiver begrunder sit ønske om at sende amerikanske tropper ind i Ukraine er for administrere al det militære grej, der sendes ind i landet. Han mener, det vil hjælpe Ukrainerne med at vinde krigen, og at det ikke nytter hele tiden at være bange for, hvad Rusland kan finde på at gøre som modsvar.
Synes folk det er en god eller dårlig ide at eskalere krigen med amerikanske tropper i Ukraine?
15/11/2024 kl. 10:55 #236SovseOrgletRusher- 39 Indlæg
OfflineTrump’s kommende sikkerhedsrådgiver begrunder sit ønske om at sende amerikanske tropper ind i Ukraine er for administrere al det militære grej, der sendes ind i landet. Han mener, det vil hjælpe Ukrainerne med at vinde krigen, og at det ikke nytter hele tiden at være bange for, hvad Rusland kan finde på at gøre som modsvar.
Synes folk det er en god eller dårlig ide at eskalere krigen med amerikanske tropper i Ukraine?
Trump vil give Putin en sejer som Putin kan tage med hjem. Tror zelensky får vredet armen om og så får Putin lov til at tage en god bid land (nok hele kystlinjen) og efterlader Ukraine som en meget lille stat.
- Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge siden af SovseOrglet.
15/11/2024 kl. 11:16 #237FiskerRusher- 487 Indlæg
Offline#235 For så vidt jeg forstår Waltz så har han ingen ændringer i forhold til Ukraine hvad angår støtten, og det lyder ikke til at han nødvendigvis snakker om tropper, han ønsker bare opsyn med våbenleverancerne.
Om det så er for at sikre yderligere støtte eller slække på restriktionerne kommer han egentlig ikke ind på.
Så ud fra dette perspektiv vil der være en eskalering uden dette kommer Ukraine til nytte og det vil være en dårlig idé.
Så vil faktisk hellere at NATO eskalerede med tropper i henhold til alle de angreb som krydser NATO territorie, og så Rusland også er begyndt at sætte nordkoreanske tropper ind i Kursk.
15/11/2024 kl. 11:44 #238DeadlightsRusher- 1334 Indlæg
Offline#237 Putin vil nok se civile amerikaner som kombatanter, hvis de hjælper Ukraine med brug af amerikansk militær hardware. Så jeg tror ikke det gør den store forskel set fra hans side, om det er militær eller civile, USA sætter ind.
15/11/2024 kl. 11:51 #239KrabenRusher- 100 Indlæg
OfflineSpændene med Kennedy som sundhedsminister. Mæslinger is back on the menu boys
Det var jo prisen for, at han ville støtte Trump. Og hos Trump er alt til salg, hvis det kan skaffe ham stemmer. Mission accomplished og så skide være med, at det er en crazy man som bliver sundhedsminister.
15/11/2024 kl. 11:55 #240KrabenRusher- 100 Indlæg
Og når så amerikanske tropper bliver ramt af bomber tilsigtet eller ej, hvordan skal de så reagere?
Ukraine er billigt til salg og løsningen står lige for: ret ind, afgiv land eller USA lukker for det varme vand. Det vil være den eneste “hurtige” løsning. Var det på under 24 timer han ville stoppe krigen? Tik tak..
-
ForfatterSvar
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...