Forside Fora Politik/Samfund Præsidentvalg USA, 2024

Hvem bliver USAs præsident

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Harris
  • Trump
  • Håber på Harris, tror det bliver Trump
  • Håber på Trump, tror det bliver Harris
Currently, there are 0 users and 2 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Cancerman
    Head Rusher

Vi kommer jo nok ikke uden om, at de skal vælge en ny præsident i USA.

I nat var der debat mellem Harris og Trump.

Trumps seneste påstand er så, at I migranter fra Haiti spiser katte… Yes, yes… 🙄

Nogen der så debatten?

• Dette emne blev ændret 2 måneder siden af Cancerman.
Viser 27 svar - 181 til 207 (af 207 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    StultusX2
    Rusher
    • 2024 Indlæg

^SÅ-så Alle eks-Eskimoere* Iran = 3 bogstaver 75% = Grønland

https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-11-08-fbi-bekraefter-iransk-mordkomplot-mod-trump

DSA SKAL købe Grønland

*spiser af RÅT kød og/eller fletter af snesko(begge dele = D. Trump, da en ægte ♂!)?

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Birdm
    Rusher
    • 163 Indlæg

Grønland ser ellers så stort ud på fladt kort…
    Men med 9M km2 vs 2m km2, er det sikkert rigtigt

Anyway, det var så vildt at Trump´s administration ikke rådgivede ham imod offentligt at lukke det gylle ud med at købe Grønland.. Det indbød 100% til offentlig ydmygelse – Han omgiver sig åbenbart kun med ja-sigere

Det er også den “nasty woman”

Paybacktime
    Rusher
    • 1155 Indlæg

#182 Jojo men… Hillarys emails!!!

I ain't got time to bleed

Nickell
    Moderator
    • 1815 Indlæg

Så er Trumps retssager sat på pause i de kommende fire år.

Var jeg amerikaner, ville det her rokke ved min tro på retssystemet. Jeg er meget fortørnet på deres vegne.

Det bliver spændende at se, hvad han gør med de dømte fra angrebet på kongressen.

Derudover: jeg har lukket min Twitter.

knekker
    • 1073 Indlæg

Noget som demokraterne har arbejdet på at ødelægge i årevis, ser ud til at blive pillet fra hinanden.
    Fantastisk tale, man kan godt mærke at Elon har haft en hånd over detaljerne som tiltag for at restorere demokratiet. Men lad os nu se hvor langt de kommer med planerne.
    https://x.com/elonmusk/status/1855119856649355729

RabidSquirrelX
    Rusher
    • 745 Indlæg

Var jeg amerikaner, ville det her rokke ved min tro på retssystemet. Jeg er meget fortørnet på deres vegne.

Det bliver spændende at se, hvad han gør med de dømte fra angrebet på kongressen.

pause? de bliver fuldkommen ligegyldige nu og efter lige som sidst fyre han jo bare anklageren og skifter dommerne, de løb tror jeg er kørt for længst.

Jeg siger bare når vi engang mister grønland til noget løsrivelse så er der fri adgang for usa på den ø som militær hovedpunkt + vil sikkert åbne for en masse råstofudvinding når grønlænderne ser $$$, jeg ved ikke hvad danmarks langsigtede plan er med grønland andet end langsom at betale for deres løsrivelse gilde.. Nu de der så løsriver sig kan vi så kræve tilbagebetaling for al den årlige støtte de har fået gennem årene som trods alt har gjort at de er nogenlunde med i verden.

Bliver også spændende at høre mere om ruslands bøde til google hvad der reelt kommer til at ske: Russia has fined Google an eye-popping 20 undecillion rubles ($2.5 decillion) for removing Russian state-run and government YouTube channels in the wake of the country’s invasion of Ukraine in 2022. In other words, Google faces a $2.5 trillion trillion trillion bill from the country.31. okt. 2024

Guru35
    Rusher
    • 68 Indlæg

De bliver aldrig selvstændige og løsrevet.
    Det er en utopisk drøm.
    De danske interesser er for stærke, og 50.000 mennesker ville aldrig kunne klare sig alene på verdens største ø.

Så enten forbliver de en del af DK, eller også overtager USA, og så bliver de amerikanere.
    Hvis jeg var Grønlænder havde jeg foretrukket DK. USA kører dem bare fuldstændig over, og inden længe har Trump anlagt en stor havn til krydstogtskibe, plus et gyldent kæmpe hotel midt i Nuuk, men jeg ved godt man skal være sur på DK når man er Grønlænder.

• Dette svar blev ændret 2 dage, 13 timer siden af Guru35.
    • Dette svar blev ændret 2 dage, 13 timer siden af Guru35.
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

Det er næsten som om der er en sammenhæng:

• Dette svar blev ændret 2 dage, 9 timer siden af JesperBlomkaal.
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

Tak fordi du skal nævne du har lukket din X konto, jeg har sagt det videre ude i byen her til aften, og min nabo har sørget for at poste det på sin FB.
    Jeg ved at min veninde Lisbeth har morgenmøde med sine kollegaer i morgen, hvor hun også nævner at du har lukket din X konto.

Helt ærligt, luk den dog uden at sige det til alle …..

Deadlights
    Rusher
    • 1309 Indlæg

#187 Ja, de kan komme til at opleve en stor forringelse af livskvaliteten, hvis de hørte under USA. De får næppe repæsentation heller. De ønsker næppe at gå en potentiel mørk fremtid i møde under styret af det politiske parti, som er kendt for at angribe demokratiets kerne for magtens skyld, i de næste 4 år.

Paybacktime
    Rusher
    • 1155 Indlæg

#188 I 2020 vandt Biden en god håndfuld af de stater, Trump vandt denne gang, og du ved godt det valg blev gransket i årevis og der ikke blev fundet noget svindel, ikke? Men det er måske kun denne gang, der blev svindlet (hvor Demokraterne tabte) og ikke sidste gang (hvor de vandt)? Lyder som en gennemtænkt teori, men man forventer selvfølgelig intet mindre fra Twitter-detektiverne.

Og er præmissen her, at uden “svindel” havde Trump vundet alle stater? Lyder også sandsynligt 👍

Hvad jeg derimod synes er væsentligt sjovere, er hvordan online påstande om valgfusk aftog i takt med at Trumps tal så bedre og bedre ud: https://www.cbsnews.com/news/trump-victory-online-claims-election-fraud-quieted/

“Det er næsten som om der er en sammenhæng”

Men godt at se at du ikke helt har opgivet din trolling, selvom den er langt fra dit gamle DR niveau.

I ain't got time to bleed

Fisker
    Rusher
    • 466 Indlæg

#191 Jeps, det var ret tydeligt at Trump kampagnen ikke ventede en traditionel sejr, hvorfor de også var klar i retorikken og havde taget skridt for at gøre valget tæt nok så af de kunne skabe nok kaos i kongressen og få dem til at stemme i stedet.

bl.a. var der i svingstater også eksempler på republikanske politikere som konsekvent indmeldte alle stemmer fra udlandet via deres såkaldte “voter eligibility challenge” og hvis folk så ikke følger op på det så bliver deres stemme ikke talt med.

Nok ikke en handling de ville lave hvis de ikke havde en forventning om at det ville være primært demokratiske stemme, hvilket ironisk nok også kan have endt ud med ikke at være tilfældet i dette valg.

Deadlights
    Rusher
    • 1309 Indlæg

John Oliver lever en udsendelse der mest handler om resultatet af valget, og er som sædvanlig både sjov og underholdende. https://youtu.be/s76vrcwpLMo?si=bc4Yfj_iG_Lgg1JG

• Dette svar blev ændret 1 dag, 21 timer siden af Deadlights.
    JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

#Folk der siger valget i 2020 ikke var fup:

Forklar lige hvorfor der i staterne uden voter id pludselig fandtes 20m flere stemmere, og de forsvandt igen i 2024 da de fik indført id krav i mange stater.

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

#191 Er det til mig du taler til? “Mit gamle niveau” hahahahah hvad fanden snakker du om?

Fisker
    Rusher
    • 466 Indlæg

#194 Nemt, det var nemmere at stemme til sidste valg.

Gider du forklare hvordan man, med åbenbart 20 millioner eksempler på valgsvindel, ikke kunne dokumentere det?

• Dette svar blev ændret 1 dag, 12 timer siden af Fisker.
    Deadlights
    Rusher
    • 1309 Indlæg

#196 Beviser er ikke nødvendigt for følerne. De skal bare føle noget er sandt og så er det bare sandt i deres eget lille Narnia.

Emilsa
    Rusher
    • 1193 Indlæg

#196 – Der var også en enorm mobilisering til sidste valg…. Den mobilisering har demokraterne hældt ud med badevandet, fordi de insisterer på status quo politik, som alle er trætte af og en del af de ikke loyale vælgere nok er blevet frastøt ved deres tilslutning til det verserende folkedrab

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.

Fisker
    Rusher
    • 466 Indlæg

#197 Og så er hans tal også nonsens og taget før stemmerne er gjort op.

Der er pt. ~147 mio. stemmer pt kontra 158 mio. i 2020, og det er med åbenbart kun omkring 95% af stemmerne talt op.

Når de er færdige vil de så muligvis ramme omkring 155 mio. stemmer, så altså kun 3 millioner fra 2020…

#198 Jeps tror desværre også der har været en del frafald på Gaza fronten

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

It’s Official – the Georgia Elections Board Confirms that There Was Fraud in the 2020 Election
    https://x.com/NahBabyNah/status/1826958958848073883

Thousands of fraudulent “presidential only” ballots were injected into the second machine count, with huge margins for Joe Biden
    https://x.com/realLizUSA/status/1742514847433052580

Poll watcher from the 2020 Presidential election was shocked to find mail-in “absentee” ballots in sequential order, proving voter fraud
    https://x.com/4Mischief/status/1743461962342953212

Arizona Audit Paper Expert Erich Speckin reveals that there were 25,000 Counterfeit ballots included into the 2020 election
    https://x.com/BehizyTweets/status/1488698201527910403

2020 Election Fraud exposed.
    Major electronic manipulation in GA.
    There is electronic proof that 4 states had extensive fraud, enough to overturn the electoral votes. Amazing that we continue to allow this fraud in the WH.

https://x.com/cathyyoung421/status/1652785897606094848

Fisker
    Rusher
    • 466 Indlæg

#200 Så i stedet for at svare på et simpelt spørgsmål kunne vi få noget link spam i stedet.

Link #1: Ingen link til rapporten eller beviser af nogen art, blot link til en højreorienteret blogger.

Link #2: Same, men Steve Bannon. LOL.

Link #3: Random republikansk politiker der måske har set noget som hun ikke kan forklare men egentlig ikke beviser snyd, dette fra partiet som i øvrigt sagde 2024 valget var stjålet, indtil det viste sig de vandt. Troværdigt…

Link #4: Igen random video, uden beviser, til gengæld sagde han i retssagen der omhandlede de 23000 stemmer at han ikke kunne afgøre om stemmerne var ulovlige eller ej, så igen ligegyldigt ævl.

Link #5: Også bare random screenshots af noget, ingen ved hvad og du ved ikke hvordan det kunne eller skulle bevise snyd, blot nogen som siger det gør, fordi. Protip: Nu er det tydeligvis tale om NTFS timestamps og det kan enhver ændre på og har ingen betydning medmindre man kan kæde det sammen med evt. filovervågning eller NTFS metadata.

Men hvorfor går du rundt og viser en forskel på 20 millioner stemmer som et bevis på snyd når forskellen aktuelt er på 11 millioner og forventeligt kommer ned på 3-5 millioner?

Det kan du heldigvis svare på helt uden at linke til diverse andet nonsens.

• Dette svar blev ændret 1 dag, 10 timer siden af Fisker.
    Deadlights
    Rusher
    • 1309 Indlæg

#201 Nogle mennesker æder råt alt fra selv de mest åbenlyse disinformationskilder. Jeg er altid i tvivl om det virkeligt er muligt at være så naiv, eller om de godt ved, det er disinformation, og blot forsøger at narre andre.

Kraben
    Rusher
    • 96 Indlæg

Selvom det ligger langt fra min egen overbevisning om god og respektfuld opførsel, så ville jeg ønske demokraterne havde taget fløjlshandskerne af for længe siden. Det har tydeligvis vist sig, at være 100% offensiv, leflen med sandheden og direkte provokerende er vejen frem til til stemmerne i det nutidige USA.

Og det med voting fraud, som det er udlagt, giver jeg ikke fem potter pis for! Det er kun fordi ovenstående vage holdning fra demokraterne og at Trump nærmest tog patent på, at voting fraud KUN kan udføres af tilhængere af dem blå blok. Altid et offer..

Det er så latterlig og grundløs en påstand at det gør helt ondt. Og det lykkedes satme at gennemføre hans agenda.. Føj.

JesperBlomkaal
    Rusher
    • 322 Indlæg

#201 Det gør det da.

Fisker
    Rusher
    • 466 Indlæg

#204 Nej.

Men du får chancen igen, din fantasi om stemmetallene var en forkert, så hvorfor går du rundt og spreder løgne?

Opfølgende spørgsmål, nu har du givetvis sikkert fundet denne historie fra en random gut ligesom dit efterfølgende nonsens, giver det anledning til selvransagelse i forhold til din kildekritik når nu dine kilder er forkerte?

Nickell
    Moderator
    • 1815 Indlæg

Jeg glæder mig, til den står på fuld Trump hele vejen.

Så må amerikanerne nyde deres valg af præsident, og jeg vil ikke kunne lade være med at blive en smule skadefro, når de mister sundhedsforsikring, får eksporteret borgere fra deres lokalsamfund, som de kendte, oplever stigende forurening af miljøet grundet lempelser, ser stigende fødevarepriser grundet handelskrig og løsladelsen af de voldelige dømte fra 6. januar.

Har jeg glemt noget?

Kraben
    Rusher
    • 96 Indlæg

Jeg glæder mig, til den står på fuld Trump hele vejen.

Så må amerikanerne nyde deres valg af præsident, og jeg vil ikke kunne lade være med at blive en smule skadefro, når de mister sundhedsforsikring, får eksporteret borgere fra deres lokalsamfund, som de kendte, oplever stigende forurening af miljøet grundet lempelser, ser stigende fødevarepriser grundet handelskrig og løsladelsen af de voldelige dømte fra 6. januar.

Har jeg glemt noget?

Desværre vil Trump 100% spinne fiaskoer og dårlige tider til at være andres skyld. Omvendt vil alt opgang og gode tider naturligvis være udelukkende pga. ham.

Det er så klamt at tænke på, men det er jo lykkedes for ham før, så hvorfor ikke igen? 😐

Viser 27 svar - 181 til 207 (af 207 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...